Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Zobacz nowy numer "Marketer+"

Generowanie leadów i sprzedaży w internecie. Performance marketing w praktyce

Kup Teraz!

Ruszyły zgłoszenia na e-Commerce Polska awards 2017

Wystartowała 5 edycja Konkursu e-Commerce Polska awards organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są w 17 kategoriach. Termin zgłoszeń upływa 13 sierpnia 2017 roku.

Ruszyły zgłoszenia na e-Commerce Polska awards 2017

IDEA e-Commerce Polska awards

Dynamiczny rozwój technologii oraz zmieniające się preferencje i oczekiwania współczesnych klientów, którzy są „smart shopperami”, zmuszają sklepy oraz instytucje do nieustannej weryfikacji i ulepszania swoich platform, produktów i przede wszystkimi komunikacji z odbiorcami.

Konkurs e-Commerce Polska awards powstał z myślą nagradzania tych, którzy w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku.

Konkurs od lat skierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów oraz platform internetowych. W zeszłorocznej edycji Konkursu po raz pierwszy pojawiły się kategorie dla sektora bankowego i ubezpieczeniowego, które znajdują się również w 5 edycji e-Commerce Polska awards. Nowością są kategorie skierowane do reprezentantów e-medycyny, e-administracji oraz do dostawców innowacyjnych technologii (e-usług) w tym agencji oraz domów mediowych dostarczających innowacyjnych rozwiązań technologicznych swoim klientom.

Zgłoszenia przyjmowane są pod adresem: http://ecpawards.pl/zglos

KATEGORIE TEGOROCZNEJ EDYCJI e-Commerce Polska awards 2017

Dla e-sklepów:

Kategorie z zakresu brandingu:

  • Innowacja roku
  • Pomysł promocyjny
  • Design Roku
  • Mobilny design roku

Kategorie z zakresu sprzedaży:

  • Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży
  • Strona Roku
  • Przełamanie Nieufności
  • m-Commerce
  • Najlepsze dostosowanie sklepu do sprzedaży wielokanałowej

Dla banków i ubezpieczycieli:

  • Najbardziej cyfrowy bank
  • Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel

Dla e-medycyny:

  • Najbardziej cyfrowe apteki
  • Najbardziej cyfrowe centra medyczne
  • Najbardziej cyfrowe rozwiązania dla szpitali

Dla e-administracji:

  • Innowacyjne rozwiązania cyfrowe dla administracji
  • Najbardziej innowacyjny system miejski

Dla dostawców e-usług:

  • Innowacje cyfrowe dla e-usług

JURY

Kapituła Konkursu e-Commerce Polska awards to grono profesjonalistów praktyków w branży gospodarki cyfrowej. Tradycyjnie sklepy będą też oceniane przez e-konsumentów w głosowaniu na najlepszą obsługę klienta. Szczegóły związane z głosowaniem znajdują się w Regulaminie konkursu.

GALA KONKURSU

Tradycyjnie rozdanie nagród e-Commerce Polska awards odbędzie się podczas uroczystej Gali. W tym roku wręczenie nagród będzie miało miejsce 9 listopada w Airport Hotel Okęcie. Gala e-Commerce Polska awards wpisała się już na dobre w kalendarz najważniejszych branżowych wydarzeń. Jak co roku będzie w niej uczestniczyć około 200 przedstawicieli branży cyfrowej, świętując sukces laureatów.

Przypominamy laureatów ubiegłorocznej edycji Konkursu: e-Commerce Polska awards: Poznaj laureatów edycji 2016

Szczegóły dotyczące Konkursu: http://ecpawards.pl


Marketer+ jest patronem medialnym konkursu.

 

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.