Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

XIII Badanie poczty elektronicznej – czas start!

Redakcja Redakcja
Data dodania: 05.07.2016 | e-mail marketing

SARE rozpoczęło trzynastą edycję Badania wykorzystania poczty elektronicznej. Rokrocznie ankieta wnika w szczegóły sposobów korzystania z poczty elektronicznej a także znaczenia e-maila w życiu jej użytkowników. A wszystko po to, aby właściwie ocenić panujące obecnie trendy oraz pomóc firmom w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w swojej strategii sprzedażowej i komunikacyjnej.

Pomóż w zebraniu opinii na temat użytkowania poczty elektronicznej – wypełnij ankietę i walcz o nagrody!

Reklama

Celem badania jest zebranie opinii i preferencji użytkowników poczty elektronicznej, a także sposobów jej wykorzystania w życiu codziennym. Sprawdzimy jakie jest znaczenie e-maila w świetle rozwoju social media, video i mobile – czy traci na znaczeniu, czy utrzymuje pozycję, a może będzie częściej wykorzystywany w działaniach marketingowych? Dowiemy się, czy automatyzacja marketingu rośnie w siłę. Uzyskane odpowiedzi mają pomóc w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w swoich strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE jak najlepiej dostosować system do potrzeb Klientów.

Pytania skierowane są do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej. Druga część badania dedykowana jest marketerom, którzy na co dzień wykorzystują narzędzia marketingowe do komunikacji z klientami. Od nich dowiemy się jakie trendy panują obecnie w branży.

Badanie przeprowadzone jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych. Opinie użytkowników poczty elektronicznej zbierane będą do 10 października 2016 r. Przez ten czas ankieta będzie dostępna na stronie internetowej jak również zostanie rozesłana do respondentów e-mailem.

Badanie poczty to wyjątkowa inicjatywa, realizowana przez SARE już po raz trzynasty! To tradycja, którą chcemy nie tylko kontynuować, ale przede wszystkim ulepszać. Organizatorzy kolejny raz połączyli badanie z konkursem na najciekawszą propozycję jego optymalizacji. Autorzy trzech najbardziej wartościowych wypowiedzi zostaną nagrodzeni. Przygotowano dla nich nagrody w postaci smartwatch’a oraz książek Digital Business i E-Commerce Management D. Chaffey’a.  

Tegoroczne Badanie poczty elektronicznej prowadzone jest pod patronatem m.in. Marketer+.

sare badanie

 

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły