Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

XIII Badanie poczty elektronicznej – czas start!

SARE rozpoczęło trzynastą edycję Badania wykorzystania poczty elektronicznej. Rokrocznie ankieta wnika w szczegóły sposobów korzystania z poczty elektronicznej a także znaczenia e-maila w życiu jej użytkowników. A wszystko po to, aby właściwie ocenić panujące obecnie trendy oraz pomóc firmom w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w swojej strategii sprzedażowej i komunikacyjnej.

XIII Badanie poczty elektronicznej – czas start!

Pomóż w zebraniu opinii na temat użytkowania poczty elektronicznej – wypełnij ankietę i walcz o nagrody!

Celem badania jest zebranie opinii i preferencji użytkowników poczty elektronicznej, a także sposobów jej wykorzystania w życiu codziennym. Sprawdzimy jakie jest znaczenie e-maila w świetle rozwoju social media, video i mobile – czy traci na znaczeniu, czy utrzymuje pozycję, a może będzie częściej wykorzystywany w działaniach marketingowych? Dowiemy się, czy automatyzacja marketingu rośnie w siłę. Uzyskane odpowiedzi mają pomóc w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w swoich strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE jak najlepiej dostosować system do potrzeb Klientów.

Pytania skierowane są do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej. Druga część badania dedykowana jest marketerom, którzy na co dzień wykorzystują narzędzia marketingowe do komunikacji z klientami. Od nich dowiemy się jakie trendy panują obecnie w branży.

Badanie przeprowadzone jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych. Opinie użytkowników poczty elektronicznej zbierane będą do 10 października 2016 r. Przez ten czas ankieta będzie dostępna na stronie internetowej jak również zostanie rozesłana do respondentów e-mailem.

Badanie poczty to wyjątkowa inicjatywa, realizowana przez SARE już po raz trzynasty! To tradycja, którą chcemy nie tylko kontynuować, ale przede wszystkim ulepszać. Organizatorzy kolejny raz połączyli badanie z konkursem na najciekawszą propozycję jego optymalizacji. Autorzy trzech najbardziej wartościowych wypowiedzi zostaną nagrodzeni. Przygotowano dla nich nagrody w postaci smartwatch’a oraz książek Digital Business i E-Commerce Management D. Chaffey’a.  

Tegoroczne Badanie poczty elektronicznej prowadzone jest pod patronatem m.in. Marketer+.

sare badanie

 

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.