Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Znamy laureatów programów Firma Przyjazna Klientowi oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2016 roku

Redakcja Redakcja
Data dodania: 18.11.2016 | konkursy

17 listopada 2016 roku 30 firm odebrało certyfikat Firma Przyjazna Klientowi. Godłem Inwestor w Kapitał Ludzki nagrodzono tego dnia 9 pracodawców. Laury Firma Przyjazna Klientowi oraz Inwestor w Kapitał Ludzki mają szczególne znaczenie. Nadają je bowiem sami klienci oraz pracownicy firm, którzy oceniają różne aspekty współpracy z przedsiębiorstwem.

Klienci i pracownicy równie ważni 

Pracownicy i klienci firmy to naczynia połączone. Zadowolenie i zaangażowanie pracowników, przekłada się na jakość świadczonych usług, co z kolei wpływa na satysfakcję klientów. Zadowoleni klienci to naturalni ambasadorowie firmy. Nie tylko polecają produkty i usługi przedsiębiorstwa, ale sami wielokrotnie z nich korzystają. Mając na uwadze ten bliski związek dbałości o pracowników z działaniami proklienckimi, Fundacja Obserwatorium Zarządzania, organizator programów Firma Przyjazna Klientowi oraz Inwestor w Kapitał Ludzki, po raz drugi zorganizowała galę, na której wyróżniła zarówno Firmy Przyjazne Klientowi jak i Inwestorów w Kapitał ludzki.

Reklama

Niestandardowe podejście do relacji pracownik-firma-klient wymagało specjalnego miejsca. Nagrody wręczono w campusie Digital Knowledge Village, który wspiera prowadzenie multimedialnego biznesu, zorientowany jest na podmioty działające w obszarze nowoczesnych mediów oraz wymianę wiedzy.

Najlepsi z najlepszych

Programy Inwestor w Kapitał Ludzki oraz Firma Przyjazna Klientowi posiadają długoletnią tradycję. Pierwszy z nich obceny jest na polskim rynku do 15 lat, drugi – od 13 lat. Przez te wszystkie lata rynek zmieniał się, modyfikacji uległy także warunki otrzymania każdego z wyróżnień. Niezmiennie jednak pozostają one odznaczeniami niezależnym i trudnym do zdobycia.

By otrzymać ceryfikat Firma Przyjazna Klientowi lub Inwestor w Kapitał Ludzki, podmioty zgłaszające się do Programu muszą przejść szczegółowy, niezależny proces badawczy i spełnić określone w nim standardy.

Klienci w centrum zainteresowań

W przypadku programu Firma Przyjazna Klientowi, klienci oceniają jakości obsugi, sposób w jaki firma się z nimi komunikuje, poziom w jakim zaspokaja ich potrzeby i oczekiwania, dzielą się swoim zaufaniem do marki oraz lojalnością wobec niej. Certyfikatem zostają wyróżnione firmy, w których zadowoleni klienci zdecydowanie przeważają nad osobami mającymi zastrzeżenia do jakiegoś aspektu działalności przedsiębiorstwa.

W 2016 roku w gronie firm zasługujących na najwyższe uznanie i zaufanie klientów znalazły się:

  1.  4Life Direct Sp. z o.o.
  2.  AVIVA
  3.  bardusch Polska Sp. z o.o.
  4.  BZ WBK-Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
  5.  BZ WBK-Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych S.A.
  6.  DB Cargo Polska S.A.
  7.  Dom Maklerski BOŚ S.A.
  8.  Dow Polska Sp. z o.o.
  9.  DreamCommerce S.A.
  10.  DSV Road Sp. Z o.o.
  11.  ECO Jelenia Góra Sp. z o.o.
  12.  ECO Kutno Sp. z o.o.
  13.  ECO Malbork Sp. z o.o.
  14.  ECO Tarnobrzeg Sp. z o.o.
  15.  ENEA S.A.
  16.  Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A.
  17.  Europejski Fundusz Leasingowy SA
  18.  General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.
  19.  Hebe
  20.  Idea Leasing SA
  21.  IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.
  22.  itelligence Sp. z o.o.
  23.  METAL-FACH Sp. z o.o.
  24.  Mondial Assistance Sp. z o.o.
  25.  Natural Pharmaceuticals
  26.  P.P.H.U INTER-TECH Piotr Jankowski
  27.  PGE Obrót S.A.
  28.  PKP Energetyka S.A.
  29.  PPG Deco Polska Sp. z o.o.
  30.  Santander Consumer Bank S.A.

gala_2016

Troska o rozwój i satysfakcję pracowników 

Podstawę programu Inwestor w Kapitał Ludzki stanowią oceny dokonywane przez pracowników. Podczas niezależnego, anonimowego badania oceniają oni, między innymi, satysfakcję z pracy, relacje z kolegami i przełożonymi, możliwości rozwoju czy warunki pracy. Inwestorzy w Kapitał Ludzki rozumieją, jak ważnym elementem w budowaniu pozycji rynkowej przedsiębiorstwa są pracownicy. Inwestorzy w Kapitał Ludzki to także firmy, które przez swoich pracwników zostały docenione.

W 2016 roku w gronie firm zasługujących na najwyższe uznanie i zaufanie pracowników znalazły się:

  1.  Alexander Mann Solutions Poland Sp. z o.o
  2.  Castorama Polska Sp. z o. o.
  3.  Michelin Polska S.A.
  4.  NetWorks! Sp. z o.o
  5.  OPTIMA S.A
  6.  Smyk S.A.
  7.  Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
  8.  TÜV Rheinland Polska Sp. z o.o
  9.  Vivus Finance sp. z o.o.

Organizatorem programów Inwestor w Kapitał Ludzki oraz Firma Przyjazna Klientowi jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania, niezależna instytucja z otoczenia biznesu, zajmująca się problemami przedsiębiorczości, wdrażania innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu.

Partnerzy programów: GCE Consulting, Norstat Polska, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich, Infinity Media, Praca.pl, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Nowy Marketing, Wirtualne Media, Personel i Zarządzanie, Magazyn Rekruter, Magazyn VIP, Eventroom, Rent Design, InterBankiet.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły