Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Jak zwiększyć efektywność z email marketing – dowiesz się już w październiku!

Redakcja Redakcja
Data dodania: 20.09.2016 | e-mail marketing

Mimo, iż pierwsza wiadomość mailowa została wysłana przez Raya Tomlinsona już w 1971 roku, po 45 latach nadal jest to najpopularniejszy kanał komunikacyjny w sieci. Wbrew pozorom i przewidywaniom niektórych specjalistów, nie przeszkadza w tym błyskawicznie rosnąca popularność serwisów społecznościowych. Kiedy przyjrzymy się danym Smart Insights okazuje się, że już w 2014 roku co 10 sekund w portalu Facebook publikowane było 3,3 mln wpisów. Liczba ta robi wrażenie, jednak w porównaniu do aż 204 milionów maili wysyłanych w tym samym czasie wypada już blado. Zgodnie z Raportem IAB wartość rynku email marketingu w Polsce utrzymuje się na poziomie ponad 100 mln zł.

Reklama

Jak widać email marketing nie tylko nie umiera, ale jest nadal jednym z najskuteczniejszych narzędzi każdego marketera – ciągle rozwijanym, udoskonalanym, a także automatyzowanym. Jeśli chcesz zwiększyć efektywność swoich działań email marketingowych, chętnie śledzisz trendy i szukasz email marketingowych nowinek, ale jesienne dni nie zachęcają Cię do samodzielnego pogłębiania wiedzy zapisz się na Poranek z email marketingiem. Już 17 października rozpocznie się kolejna edycja szkoleń podczas których zespół FreshMaila podzieli się swoją wiedzą z pasjonatami e-marketingu w aż 5 polskich miastach!

rectangle_poranki_2016-1

4 różne wystąpienia dla pasjonatów email marketingu oraz ecommerce

10 pytań, które zadaje sobie każdy marketer

Nie wiesz jak przekonać przełożonego do inwestycji w email marketing? Chcesz się dowiedzieć, kiedy wskaźnik open rate w email marketingu jest prawidłowy i jak samodzielnie przeprowadzić szybki audyt kampanii? Karolina Gnat odpowie na te pytania, a dodatkowo wyjaśni, co zrobić by baza mailingowa rosła, wraz z lojalnością Twoich klientów.

Marketing Automation – a na co to komu?

Jak prowadzić działania email marketingowe, aby odbiorcy wracali do newsletterów tak chętnie jak do ulubionej restauracji? Co ma z tym wspólnego Marketing Automation? Łukasz Hardek podpowie Ci jak przyrządzić email marketingowe danie, które posmakuje każdemu.

Jak przygotować strategię email marketingową dla e-sklepu?

Jak przygotować strategię email marketingową i jak dostosować ją do wielkości sklepu i założonego celu biznesowego? Wojciech Śliwiński wskaże najważniejsze dla ecommerce wskaźniki oraz sposób ich monitorowania. Podpowie też, na przykładach zrealizowanych kampanii, jak dobierać content w newsletterze w zależności od zamierzonego celu.

Opowieści o email marketingowej treści

Email marketing jest jednym z najstarszych kanałów marketingu internetowego. Nie znaczy to jednak, że nie zmienia się na przestrzeni lat. Jak dostosować swoje działania do nowych możliwości systemów do email marketingu oraz zmian w oczekiwaniach odbiorców opowie Anna Łowczowska.

Gdzie i kiedy?

FreshMailowe Poranki odbędą się w 5 polskich miastach:

  • 17.10.2016 r. w Krakowie, 
  • 18.10.2016 r. w Warszawie, 
  • 19.10.2016 r. w Gdańsku, 
  • 20.10.2016 r. w Poznaniu
  • 21.10.2016 r. we Wrocławiu.

Potężna dawka email marketingowej wiedzy, możliwość przedyskutowania swoich pomysłów z przedstawicielami FreshMaila, w luźnej atmosferze przy kawie i ciastku, a na zakończenie certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, to wszystko za jedyne 69 zł netto.

Ilość miejsc jest ograniczona więc nie czekaj i zapisz się już dziś na www.freshmail.pl/szkolenia

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły