Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Obowiązki informacyjne w e-handlu oraz skutki ich niedopełnienia

Dla przedsiębiorców sprzedających na odległość (dalej również: e-przedsiębiorców) nadszedł czas istotnych zmian. 13 czerwca 2014 roku weszła w życie Ustawa o prawach konsumenta (dalej również: ustawa), implementująca dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE z dnia 25 października 2011 roku.

Obowiązki informacyjne w e-handlu oraz skutki ich niedopełnienia

Czas czytania: ok. 11 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jakie zmiany w działalności e-sklepów wymusi Ustawa o prawach konsumenta,
  • jakie obowiązki informacyjne zobowiązany jest spełnić e-przedsiębiorca,
  • w jaki sposób i w jakim momencie należy spełnić obowiązki informacyjne,
  • jaki jest skutek niedopełnienia obowiązków informacyjnych przez e-przedsiębiorców.
Dla przedsiębiorców sprzedających na odległość (dalej również: e-przedsiębiorców) nadszedł czas istotnych zmian. 13 czerwca 2014 roku weszła w życie Ustawa o prawach konsumenta (dalej również: ustawa), implementująca dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE z dnia 25 października 2011 roku.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.