Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Ostatni telemarketer na Ziemi, czyli słów kilka o zmianach w prawie telekomunikacyjnym

Anna Szmigiel Anna Szmigiel
Data dodania: 15.05.2015 | prawo telemarketing

Fot.: fotolia.com

Zeszłorocznych świąt Bożego Narodzenia telemarketerzy nie mogą zapewne zaliczyć do spokojnych. Implementując unijną dyrektywę, ustawodawca zamiast prezentów włożył im bowiem w wiszącą nad kominkiem skarpetę nowelizację art. 172 Prawa telekomunikacyjnego* oraz zupełnie nową Ustawę o prawach konsumenta**. Marnym pocieszeniem wydawał się fakt, że zmiany weszły w życie z półrocznym opóźnieniem, a przedświąteczna gorączka przypadała jeszcze na czas obowiązywania starych przepisów. 25 grudnia 2014 roku branża telemarketingowa obudziła się już bowiem w zupełnie nowej rzeczywistości, a obok zapachu świątecznych potraw w powietrzu unosiła się panika i chaos: co właściwie jeszcze nam wolno i czy to wystarczy, by przetrwać? Teraz jednak, gdy opadła już fala przerażenia, należy odpowiedzieć sobie na pytanie, czy te emocje są uzasadnione: czyli co tak naprawdę zmieniło się w polskim prawie i czy rzeczywiście telemarketing czeka jeśli nie zagłada, to przynajmniej spory spadek rentowności?

z artykułu dowiesz sie
  • co zmieniło się w treści art. 172 Prawa telekomunikacyjnego po 25 grudnia 2014 roku,
  • do kogo i w jakim celu telemarketer nie może już dzwonić,
  • czy stare zgody zachowują ważność,
  • jak wyglądać mają zgody zbierane po nowelizacji.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+ w wersji plus lub elektronicznej.

Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.

Jeszcze nie prenumerujesz magazynu Marketer+?
Zamów prenumeratę z prezentami
i korzystaj z nieograniczonego dostępu do eksperckiej wiedzy.

Zamawiam prenumeratę

Artykuł pochodzi z

wydania drukowanego 2/2015

kup to wydanie

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły