Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Użycie znaków towarowych jako słów kluczy dla narzędzi wyszukiwania w internecie – tło prawne

Jednym z podstawowych i najczęściej wykorzystywanych zabiegów, który gwarantuje dotarcie do klientów zainteresowanych daną firmą lub jej produktem w internecie, jest pozycjonowanie strony internetowej w wynikach wyszukiwania lub płatna reklama AdWords z wykorzystaniem słów kluczy. Jednakże niektóre frazy mogą zostać uznane za naruszające prawa innych podmiotów.

Użycie znaków towarowych jako słów kluczy dla narzędzi wyszukiwania w internecie – tło prawne

Czas czytania: ok. 13 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • o charakterystyce użycia słów kluczy w ramach usług wyszukiwania w internecie,
  • o frazach, które mogą zostać uznane za naruszające prawa lub interesy innych przedsiębiorców,
  • co zrobić, gdy dowiemy się, że ktoś narusza nasze prawa.
Jednym z podstawowych i najczęściej wykorzystywanych zabiegów, który gwarantuje dotarcie do klientów zainteresowanych daną firmą lub jej produktem w internecie, jest pozycjonowanie strony internetowej w wynikach wyszukiwania lub płatna reklama AdWords z wykorzystaniem słów kluczy. Jednakże niektóre frazy mogą zostać uznane za naruszające prawa innych podmiotów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.