Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Wielki Brat offline, czyli prawne aspekty beaconów

Anna Szmigiel Anna Szmigiel
Data dodania: 15.09.2015 | omnichannel prawo

Fot.: fotolia.com

Internet nie śpi. Internet nie zapomina. Internet patrzy, obserwuje i zapamiętuje. Myli się jednak ten, kto sądzi, że wyłączając srebrnego laptopa po wypiciu kawy w Starbucksie, wraca (o ironio!) do bezpiecznego anonimowego świata offline. Granica między online’em i offline’em jest bowiem coraz cieńsza, a ciekawość Wielkiego Brata dotycząca zachowań potencjalnych konsumentów już dawno nie jest zaspakajana jedynie poprzez informacje pozostawione przez nas w sieci. Dlatego podczas dalszego spaceru po galerii handlowej towarzyszyć nam będą beacony – małe czujniki, które nawiązując połączenie z naszymi smartfonami, stworzą swoistą mapę naszych poczynań. Analizę, która niczym Mapa Huncwotów z serii książek o Harrym Potterze, ukaże marketerom, że oto uroczyście przysięgamy zakup czarnych skórzanych szpilek rozmiar 39 marki X. Czy w kontekście tak zaawansowanego trackingu jest jeszcze w ogóle sens mówić o ochronie prywatności?

z artykułu dowiesz sie
  • jak ochrona prywatności wpływa na zastosowanie beaconów,
  • jak informować, by uświadomić,
  • kiedy możemy stosować geolokalizację klienta,
  • o czym pamiętać, by móc stosować powiadomienia push.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+ w wersji plus lub elektronicznej.

Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.

Jeszcze nie prenumerujesz magazynu Marketer+?
Zamów prenumeratę z prezentami
i korzystaj z nieograniczonego dostępu do eksperckiej wiedzy.

Zamawiam prenumeratę

Artykuł pochodzi z

wydania drukowanego 3/2015

kup to wydanie

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły