Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Zobacz nowy numer "Marketer+"

Jak tworzyć przekaz do klienta? Skuteczna komunikacja i promocja marki

Kup Teraz!

Event marketing – pierwsza taka publikacja na polskim rynku

Książka Event marketing w Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Jest to pierwszy w Polsce poradnik do planowania i prowadzenia kampanii marketingowych bazujących na wykorzystaniu eventów.

Event marketing – pierwsza taka publikacja na polskim rynku

Publikacja zawiera:

– teorię marketingu i komunikacji marketingowej,

– klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej,

– szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu,

– charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami,

– wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów,

– zarys historii event marketingu w Polsce i na świecie,

– opis struktury branży eventowej w Polsce,

– wypowiedzi niemal 40 praktyków – uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej. 

Publikacja ukazała się na początku października 2016 nakładem Wydawnictwa Difin i jest dostępna m.in. w księgarni internetowej.

Marketer+ jest Partnerem wydania.


Tytuł: Event marketing w Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej

Autor: Piotr Jaworowicz, Magdalena Jaworowicz

Rok wydania: 2016

Wydawnictwo: Difin

event-marketing

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.