Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Event marketing – pierwsza taka publikacja na polskim rynku

Redakcja Redakcja
Data dodania: 02.01.2017 |

Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Jest to pierwszy w Polsce poradnik do planowania i prowadzenia kampanii marketingowych bazujących na wykorzystaniu eventów.

 

Reklama

Publikacja zawiera:

– teorię marketingu i komunikacji marketingowej,

– klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej,

– szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu,

– charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami,

– wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów,

– zarys historii event marketingu w Polsce i na świecie,

– opis struktury branży eventowej w Polsce,

– wypowiedzi niemal 40 praktyków – uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej. 

Publikacja ukazała się na początku października 2016 nakładem Wydawnictwa Difin i jest dostępna m.in. w księgarni internetowej.

Marketer+ jest Partnerem wydania.


Tytuł: Event marketing w Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej

Autor: Piotr Jaworowicz, Magdalena Jaworowicz

Rok wydania: 2016

Wydawnictwo: Difin

event-marketing

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły