Pomimo swej początkowej rewolucyjności programy lojalnościowe, stworzone po to, by wyróżnić produkty na rynku, szybko straciły na oryginalności. Jak się okazuje, owe programy wcale nie przyczyniają się do długoterminowej lojalności. Kiedy tylko pojawia się lepsza oferta, klient skwapliwie z niej korzysta.
W książce „Lojalność 3.0” założyciel Bunchball, Rajat Paharia, opisuje metody zyskania na konkurencyjności. Paharia tłumaczy, w jaki sposób zbudować system napędzany ludzką motywacją i technologią cyfrową, który będzie stymulował stałe uczucie przywiązania i zaangażowania wśród klientów, pracowników i partnerów.
Lojalność 3.0 uzbroi Cię w wiedzę potrzebną do zbudowania programu lojalnościowego, dzięki któremu twoja firma wyróżni się na rynku.
Dzięki tej książce m.in.:
- zapoznasz się z fundamentami strategii osiągnięcia długoterminowej lojalności, czyli motywacją, potęgą danych oraz grywalizacją,
- zrozumiesz jak stymulować zaangażowanie, naukę i rozwijanie umiejętności na podstawie studium przypadku przedsiębiorstw, które już stosują metody Lojalności 3.0,
- krok po kroku przejdziesz przez proces planowania, projektowania, budowania i optymalizacji Twojego programu lojalnościowego.
Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.
Książkę „Lojalność 3.0” można nabyć w księgarni wydawnictwa MT Biznes.
[kreska]Tytuł: Lojalność 3.0. Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki Big Data i grywalizacji
Autor: Rajat Paharia
Format: 158 x 233 mm
Rok wydania: 2014
Wydawnictwo: MT Biznes
Naucz się zapinać pasy bezpieczeństwa w internecie
Według badań przeprowadzonych na Clark School Uniwersytetu Maryland do cyberataku dochodzi średnio co 30 sekund, a około 43% z nich jest wycelowanych w małe i średnie przedsiębiorstwa oraz osoby prywatne – w tym marketerów. Tak, niestety średnio co minutę ofiarami ataku zostaje taka osoba jak Ty. Weź udział w szkoleniu i dowiedz się, jak łatwo można paść ofiarą cyberataku oraz jak się przed tym chronić. Już nigdy więcej nie daj się przechytrzyć cyberoszustom.