Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Lojalność… Klucz do sukcesu w biznesie

Redakcja Redakcja
Data dodania: 13.12.2016 | książki

Na rynku pojawiła się najnowsza książka Macieja Tesławskiego pod mocnym tytułem "Konsument wierny jak pies", dotycząca tak ważnej kwestii lojalności oraz projektowania programów lojalnościowych.

Lojalność… Klucz do sukcesu w biznesie. Przepis na markę kochaną przez wiernych jej konsumentów.

Reklama

Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania – często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z faktu korzystania z TEJ właśnie marki.

Lojalność zmienia konsumentów z użytkowników produktów w „wyznawców” marki. Marki, która nie boi się dekoniunktury, konkurencji czy walki cenowej.

Dzięki lojalności Klientów marka zwiększa swój zasięg komunikacyjny i poszerza rynek zbytu za pomocą najlepszej możliwej reklamy – rekomendacji. W ten sposób zdobywa często nowych, wiernych Klientów…

Maciej Tesławski do współtworzenia książki zaprosił przyjaciół – praktyków marketingu. Dzięki temu publikacja staje się pełniejsza, przybierając formę rozmowy i wymiany doświadczeń wielu osób.

Z książki dowiesz się:

  • jak zmienić konsumentów w „wyznawców” swojej marki,
  • jakie narzędzia w tym celu wykorzystać,
  • jak stworzyć angażujący program lojalnościowy.

Konsument wierny jak pies to książka, która zapewnia praktyczną wiedzę na temat marketingu relacji, sposobów budowania lojalności i prawdziwie lojalnościowych programów.

Marketer+ jest patronem medialnym książki!


Tytuł: Konsument wierny jak pies

Autor: Maciej Tesławski i Przyjaciele

Rok wydania: 2016

Wydawnictwo: Słowa i Myśli

okladka-konsument-wierny-jak-pies-maciej-teslawski-i-przyjaciele-wydawnictwo-slowa-i-mysli

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły