Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Zobacz nowy numer "Marketer+"

Generowanie leadów i sprzedaży w internecie. Performance marketing w praktyce

Kup Teraz!

Nie myśl, że NLP zniknie!

Programowanie neurolingwistyczne (NLP) jest postrzegane i definiowane najczęściej dwojako. Pierwsza postawa wobec tej techniki zakłada, że NLP to rewolucyjne podejście do życia i rozwoju osobistego, które w prosty sposób pozwala zrealizować praktycznie każde cele, z różnych obszarów naszego życia. Druga postawa, skrajnie odmienna, zakłada, że NLP to pseudonaukowa, nieweryfikowalna opowieść, która ma niewiele wspólnego z psychologią. Rafał Żak w swojej najnowszej książce "Nie myśl, że NLP zniknie" pomaga czytelnikowi zweryfikować, która postawa jest bliższa prawdzie.

Nie myśl, że NLP zniknie!

Książkę można czytać na dwa sposoby i od czytelnika zależy, którą opcję zgłębiania lektury wybierze.

Pierwszy sposób polega na przeczytaniu pierwszych 62 stron. Autor przybliża na nich tematykę NLP, główne założenia programowania neurolingwistycznego oraz narzędzia, które pozwalają w sposób rewolucyjny podejść do tematu rozwoju człowieka.

Drugi sposób przyswajania lektury polega na kierowaniu się wskazówkami znajdującymi się na końcu każdego rozdziału. Ten sposób jest jednak bardziej wymagający dla czytelnika, zmusza go do myślenia i zweryfikowania posiadanej opinii, ponieważ przedstawia krytyczny komentarz na temat technik NLP.

Wartością dodaną książki jest fakt, że Rafał Żak stara się obiektywnie ocenić zjawisko NLP poprzez przedstawienie zarówno pozytywnych, jak i krytycznych komentarzy wobec omawianej tematyki.

Polecamy książkę każdemu, kto interesuje się technikami NLP, poszukuje dowodów ich skuteczności oraz chce zweryfikować swoje zdanie na temat programowania neurolingwistycznego.

Marketer+ jest patronem medialnym publikacji!

Książka w sprzedaży na www.mtbiznes.pl.


Tytuł: Nie myśl, że NLP zniknie

Autor: Rafał Żak

Rok wydania: 2016

Wydawnictwo: MT Biznes

300x250_nlp_button

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.