Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Otocz opieką swoich klientów, a będą do Ciebie wracać

Redakcja Redakcja
Data dodania: 16.02.2016 | książki obsługa klienta

Jak często wychodzisz ze sklepu, restauracji czy zakładu usługowego z poczuciem, że zostały spełnione wszystkie Twoje oczekiwania? Że ktoś zatroszczył się o Ciebie, wysłuchał Cię i podpowiedział najlepsze rozwiązanie? No właśnie, to rzadki przypadek, choć wydawałoby się, że każda firma powinna dążyć do takiego stanu – tym bardziej, że to wcale nie jest takie trudne. To przekonanie leży u podstaw legendarnej obsługi klienta.

Legendarna obsługa klienta nie jest ani niedoścignionym wzorem, ani tym bardziej mitem. Jest strategią polegającą na nieustannym okazywaniu życzliwości i pomocy wszystkim klientom firmy – zarówno wewnętrznym, jak i zewnętrznym. Praktyczne i szczegółowe omówienie tej strategii znajdziesz w książce „Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza” autorstwa dr Ken Blancharda, Kathy Cuff i Vicki Halsey.

Reklama

Jej bohaterką jest Kelsey Young, młoda ekspedientka pracująca w dużym sklepie sieci Ferguson’s. Kelsey łączy pracę z nauką w szkole biznesu. Ostatni kurs na jej studiach prowadzi profesor Hartley, który zachęca swoich podopiecznych, by fundamentem ich pracy stały się komponenty modelu ICARE: idealna obsługa, kultura służenia, troskliwość, wrażliwość oraz inicjatywę.

Sieć Ferguson’s, w której pracuje Kelsey, z całą pewnością nie słynie z dobrej obsługi, jednak studentka wierzy, że może to zmienić. Szybko okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest łatwa, ale Kelsey dowiaduje się także, że jej rola jako osoby bezpośrednio kontaktującej się z klientem jest ważniejsza, niż mogłoby się wydawać.

„Legendarna obsługa klienta” pełna jest wskazówek, przykładów i praktycznych podpowiedzi, jak budować trwałą kulturę organizacyjną, zapewniającą wyśmienitą obsługę swoim klientom każdego dnia. Jako praktyk biznesu doceniam publikacje, w których mogę znaleźć ciekawe i inspirujące rozwiązania. Ta książka, to lekcja osiągnięcia tego celu, bez względu na branżę, czy rodzaj prowadzonej działalności – poleca EMILIA GAWRYLUK, konsultantka wiodąca House of Skills.

Autorzy

  • KEN BLANCHARD – jeden z najbardziej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken Blanchard Companies. Współautor 60 książek, które sprzedały się w łącznym nakładzie ponad 21 milionów egzemplarzy, w tym kultowego Jednominutowego Menedżera.
  • KATHY CUFF – konsultant w firmie The Ken Blanchard Companies i współautorka programu szkoleniowego o nazwie Legendarna Obsługa Klienta. Jest znaną trenerką, konsultantką i prelegentką, prowadzi szkolenia dla organizacji z całego świata.
  • VICKI HALSEY – wiceprezes ds. szkoleń stosowanych w The Ken Blanchard Companies. Jest współautorką programu szkoleniowego Legendarna Obsługa Klienta i popularną na całym świecie trenerką, konsultantką, autorką materiałów szkoleniowych i prelegentką.


Tytuł: Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza
Autorzy: dr Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey
Rok wydania: 2015
Wydawnictwo: MT Biznes

legendarna_obsluga_1do1

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły