Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Strategiczne podejście do rynku

Redakcja Redakcja
Data dodania: 18.11.2016 | książki

Długo oczekiwana, nowa książka Marka Staniszewskiego o strategii w marketingu. Najnowsza odsłona sztuki myślenia strategicznego.

Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza Czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.

Reklama

W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych, penetruje rzadko lub niechętnie poruszane tematy, takie jak:

  • przewidywanie przyszłości w marketingu – czy to w ogóle ma sens,
  • rola nowych technologii w świecie marek,
  • postawa klientocentryczna – i co z tego wynika,
  • klient ma zawsze rację – czy aby na pewno,
  • sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem,
  • marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą,
  • siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery.

Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie, inteligentne spostrzeżenia, ciekawe inspiracje – to wszystko znajdziemy w tej  publikacji. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora, otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.

Marek Staniszewski – Założyciel i konsultant w Heuristica. Posiada 20-letnie doświadczenie w budowaniu marek i badaniu ich kondycji, zdobyte w największych agencjach reklamowych (Ogilvy, Y&R, Havas) oraz jako szef marketingu (Canal+).

Wykładowca i trener (prowadził wykłady m.in. w WSKiMS, SMR, SSM, ICAN HBP i Questus). Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR.

Autor kilkudziesięciu publikacji na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem książek: Atlas strategiczny i Strategiczny podstęp oraz współautorem publikacji: Portret klienta.

Współzałożyciel Stowarzyszenia Marketing 4 Business. Założyciel i Prezes Fundacji Homo Inquietus. Pomysłodawca i opiekun merytoryczny warsztatów Farma Inwencji. Prowadzi blog …tak na marginesie.


Tytuł: …tak na marginesie strategii

Autor: Marek Staniszewski

Rok wydania: 2016

Wydawnictwo: Słowa i Myśli

ksiazka-3d-tak-na-marginesie-strategii-marek-staniszewski_wydawnictwo_slowa_i_mysli

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły