Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Zobacz nowy numer "Marketer+"

Generowanie leadów i sprzedaży w internecie. Performance marketing w praktyce

Kup Teraz!

Co sądzisz o wideomarketingu?

Co sądzisz o wideomarketingu?

W Stanach Zjednoczonych 96% firm z branży B2B prowadzi działania wideomarketingowe*. W Polsce co najmniej raz w tygodniu filmy na YouTube zamieszczają tylko 34 firmy spośród 500 największych**. A jak korzystają z wideo marketingu polscy mali i średni przedsiębiorcy? Chcemy to wiedzieć, dlatego wspieramy badania, które prowadzi OFFON Agency.

– Chcemy dowiedzieć się, co małe i średnie przedsiębiorstwa wiedzą o wideomarketingu? Czy uważają go za skuteczną formę promocji marki? Czy i jak korzystają z takich form, a jeśli nie to dlaczego? Takich informacji dotyczących sektora małych i średnich przedsiębiorstw po prostu brakuje. Wiedza w tym zakresie jest jednak kluczowa nie tylko dla pracowników agencji, ale także dla działów marketingu firm, które chcą trzymać rękę na pulsie – wyjaśnia Magdalena Daniłoś, Creative Director w OFFON Agency.

Badanie „Video marketing w polskich firmach” zostanie prowadzone w lutym br. Wyniki w postaci raportu opatrzonego komentarzami ekspertów zostaną udostępnione wszystkim zainteresowanym. Ponadto partnerzy badania przygotowali dla jego uczestników zniżki na specjalistyczne usługi i publikacje.

Zapraszamy do udziału w badaniu. Wypełnienie ankiety zajmie nie więcej niż 7 minut.

Wypełnij ankietę

Badania wspierają Brand24, Sotrender, FreshMail, Izmałkowa Consulting, Marketer+, Onepress oraz #e-biznes festiwal.


  • * www.reelseo.com/resources/2015-b2b-video-content-marketing-survey
  • ** chimneygroup.com/youtop100/2015/poland/

Chcesz wiedzieć więcej o wideomarketingu?

W  magazynie „Marketer+” nr 4(19) listopad 2015 – styczeń 2016 znajdziesz odpowiedzi na pytania:

  • na jakie trendy w wideomarketingu warto zwrócić uwagę,
  • jak wykorzystując wideomarketing, zainteresować klienta daną ofertą,
  • jaka jest skuteczność wideo w porównaniu z innymi formami branded contentu,
  • czy istnieje wideo „tanie i dobre”,
  • jakie rozwiązania brać pod uwagę przy dystrybucji wideo,
  • jak zbudować swoją markę na YouTubie,
  • jakich treści od marek oczekują użytkownicy serwisu YouTube,
  • jak stworzyć strategię wideomarketingową
  • czy jak wykorzystać wirusowość w promocji produktów i usług.

Nakręcony marketing – listopadowe wydanie „Marketera+”

 

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.