Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Co sądzisz o wideomarketingu?

Redakcja Redakcja
Data dodania: 06.02.2016 | wideo w internecie wideomarketing

W Stanach Zjednoczonych 96% firm z branży B2B prowadzi działania wideomarketingowe*. W Polsce co najmniej raz w tygodniu filmy na YouTube zamieszczają tylko 34 firmy spośród 500 największych**. A jak korzystają z wideo marketingu polscy mali i średni przedsiębiorcy? Chcemy to wiedzieć, dlatego wspieramy badania, które prowadzi OFFON Agency.

Reklama

– Chcemy dowiedzieć się, co małe i średnie przedsiębiorstwa wiedzą o wideomarketingu? Czy uważają go za skuteczną formę promocji marki? Czy i jak korzystają z takich form, a jeśli nie to dlaczego? Takich informacji dotyczących sektora małych i średnich przedsiębiorstw po prostu brakuje. Wiedza w tym zakresie jest jednak kluczowa nie tylko dla pracowników agencji, ale także dla działów marketingu firm, które chcą trzymać rękę na pulsie – wyjaśnia Magdalena Daniłoś, Creative Director w OFFON Agency.

Badanie „Video marketing w polskich firmach” zostanie prowadzone w lutym br. Wyniki w postaci raportu opatrzonego komentarzami ekspertów zostaną udostępnione wszystkim zainteresowanym. Ponadto partnerzy badania przygotowali dla jego uczestników zniżki na specjalistyczne usługi i publikacje.

Zapraszamy do udziału w badaniu. Wypełnienie ankiety zajmie nie więcej niż 7 minut.

Wypełnij ankietę

Badania wspierają Brand24, Sotrender, FreshMail, Izmałkowa Consulting, Marketer+, Onepress oraz #e-biznes festiwal.


  • * www.reelseo.com/resources/2015-b2b-video-content-marketing-survey
  • ** chimneygroup.com/youtop100/2015/poland/

Chcesz wiedzieć więcej o wideomarketingu?

W  magazynie „Marketer+” nr 4(19) listopad 2015 – styczeń 2016 znajdziesz odpowiedzi na pytania:

  • na jakie trendy w wideomarketingu warto zwrócić uwagę,
  • jak wykorzystując wideomarketing, zainteresować klienta daną ofertą,
  • jaka jest skuteczność wideo w porównaniu z innymi formami branded contentu,
  • czy istnieje wideo „tanie i dobre”,
  • jakie rozwiązania brać pod uwagę przy dystrybucji wideo,
  • jak zbudować swoją markę na YouTubie,
  • jakich treści od marek oczekują użytkownicy serwisu YouTube,
  • jak stworzyć strategię wideomarketingową
  • czy jak wykorzystać wirusowość w promocji produktów i usług.

Nakręcony marketing – listopadowe wydanie „Marketera+”

 

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły