Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Warzywne inspiracje, SmileDrive i rekuperator — grywalizacja w różnych odsłonach

Ewelina Wolszczak Ewelina Wolszczak , Gamfi
Data dodania: 26.02.2016 | grywalizacja lojalność klienta

Fot.: fotolia.com

Grywalizacja to popularny trend marketingowy. Terminem tym określa się wykorzystanie mechaniki znanej z gier fabularnych i komputerowych do modyfikowania zachowań ludzi w sytuacjach niebędących grami, w celu zwiększenia ich zaangażowania. Technika ta bazuje na przyjemności, jaka płynie z podejmowania wyzwań, osiągania kolejnych poziomów, rywalizacji oraz współpracy.

z artykułu dowiesz sie
  • co to jest grywalizacja,
  • w jaki sposób możesz wyróżnić swoją firmę wśród konkurencji i sprawić, że zostanie zapamiętana na rynku,
  • jakie są różne przykłady zastosowania grywalizacji w marketingu.

Ten artykuł jest dostępny dla subskrybentów bezpłatnego newslettera.
Jeśli jesteś w naszej bazie, podaj swój adres w polu poniżej i zaloguj się.

Jeszcze nie subskrybujesz naszego newslettera?
Zapisz się za darmo już teraz.

ZAPISZ SIĘ

Autor: Ewelina Wolszczak | Gamfi

business development director w firmie Gamfi, która pomaga menedżerom realizować cele biznesowe z wykorzystaniem innowacyjnych metod angażowania konsumentów i pracowników, lidera gamifikacji w Polsce

Czytaj więcej na temat: grywalizacja | mechanizmy grywalizacyjne

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Badania marketingowe

Z lektury bieżącego numeru dowiesz się o najważniejszych korzyściach płynących z różnego typu badań rynkowych i marketingowych, o tym, co i jak mierzyć, poznasz metody badawcze i mierniki, które mogą posłużyć Ci do analizy firmy, produktu, usługi, komunikacji, klientów czy konkurencji. Poznasz także ceny badań, dowiesz się, jak obecnie wygląda współpraca z agencjami badawczymi i jak do niej się przygotować.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły