Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×
×

Warzywne inspiracje, SmileDrive i rekuperator — grywalizacja w różnych odsłonach

Ewelina Wolszczak Ewelina Wolszczak , Gamfi
Data dodania: 26.02.2016 | grywalizacja lojalność klienta

Fot.: fotolia.com

Grywalizacja to popularny trend marketingowy. Terminem tym określa się wykorzystanie mechaniki znanej z gier fabularnych i komputerowych do modyfikowania zachowań ludzi w sytuacjach niebędących grami, w celu zwiększenia ich zaangażowania. Technika ta bazuje na przyjemności, jaka płynie z podejmowania wyzwań, osiągania kolejnych poziomów, rywalizacji oraz współpracy.

z artykułu dowiesz sie
  • co to jest grywalizacja,
  • w jaki sposób możesz wyróżnić swoją firmę wśród konkurencji i sprawić, że zostanie zapamiętana na rynku,
  • jakie są różne przykłady zastosowania grywalizacji w marketingu.

Ten artykuł jest dostępny dla subskrybentów bezpłatnego newslettera.
Jeśli jesteś w naszej bazie, podaj swój adres w polu poniżej i zaloguj się.

Jeszcze nie subskrybujesz naszego newslettera?
Zapisz się za darmo już teraz.

ZAPISZ SIĘ

Autor: Ewelina Wolszczak | Gamfi

business development director w firmie Gamfi, która pomaga menedżerom realizować cele biznesowe z wykorzystaniem innowacyjnych metod angażowania konsumentów i pracowników, lidera gamifikacji w Polsce

Czytaj więcej na temat: grywalizacja | mechanizmy grywalizacyjne

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły

Zamów prenumeratę dla siebie na 2017 rok. Sprawdź dostępne opcje >> × zamknij