Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×
×

Warzywne inspiracje, SmileDrive i rekuperator — grywalizacja w różnych odsłonach

Ewelina Wolszczak Ewelina Wolszczak , Gamfi
Data dodania: 26.02.2016 | grywalizacja lojalność klienta

Fot.: fotolia.com

Grywalizacja to popularny trend marketingowy. Terminem tym określa się wykorzystanie mechaniki znanej z gier fabularnych i komputerowych do modyfikowania zachowań ludzi w sytuacjach niebędących grami, w celu zwiększenia ich zaangażowania. Technika ta bazuje na przyjemności, jaka płynie z podejmowania wyzwań, osiągania kolejnych poziomów, rywalizacji oraz współpracy.

z artykułu dowiesz sie
  • co to jest grywalizacja,
  • w jaki sposób możesz wyróżnić swoją firmę wśród konkurencji i sprawić, że zostanie zapamiętana na rynku,
  • jakie są różne przykłady zastosowania grywalizacji w marketingu.

Ten artykuł jest dostępny dla subskrybentów bezpłatnego newslettera.
Jeśli jesteś w naszej bazie, podaj swój adres w polu poniżej i zaloguj się.

Jeszcze nie subskrybujesz naszego newslettera?
Zapisz się za darmo już teraz.

ZAPISZ SIĘ

Autor: Ewelina Wolszczak | Gamfi

business development director w firmie Gamfi, która pomaga menedżerom realizować cele biznesowe z wykorzystaniem innowacyjnych metod angażowania konsumentów i pracowników, lidera gamifikacji w Polsce

Czytaj więcej na temat: grywalizacja | mechanizmy grywalizacyjne

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Personalizacja i automatyzacja w marketingu. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: po co marketerom personalizacja i automatyzacja, jak działa, dlaczego jest skuteczna i od czego ją zacząć, jak nietypowo zachęcić odbiorcę do zakupu na Twojej stronie, jakie elementy newslettera najskuteczniej wpływają na jego pozytywny odbiór, jakie korzyści można odnieść dzięki rozwinięciu działań reklamowych na Facebooku, nawet bez dużego budżetu mediowego, jak zbierać, analizować i wykorzystywać dane do zwiększania zysku.firmy.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły