Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: ambient media

ekoreklama
ekoreklama
Autor: Anna Marszałek
Data dodania: 05.02.2016
Tematy
ambient media
ekomarketing

Natural media – reklama stawia na eko

Kampanie i narzędzia reklamowe muszą podążać za oczekiwaniami odbiorców. Nakierowanie ich na ekologię staje się coraz bardziej wyraźne, co widać po bardzo popularnym obecnie kierunku w reklamie, jakim są natural media. W jaki sposób może przyczynić się on do wzrostu popularności marki i jak wpływa na jej wizerunek?

z-uklonem-w-strone-banksyego-komercyjny-spoleczny-wymiar-muralu
z-uklonem-w-strone-banksyego-komercyjny-spoleczny-wymiar-muralu
Autor: Magda Książek
Data dodania: 05.10.2014
Tematy
ambient media
reklama zewnętrzna

Z ukłonem w stronę Banksy’ego. Komercyjny i społeczny wymiar muralu

Jeszcze kilkanaście lat temu murale stanowiły luźne formy twórczej aktywności, ściśle przypisywane młodzieżowym subkulturom. Przez niektórych są nawet do dziś postrzegane bardziej jako akty wandalizmu niż przejaw sztuki. Nic więc dziwnego, że marketerom nawet przez myśl nie przeszło, aby miejskie graffiti potraktować jako narzędzie o charakterze komercyjnym. Na szczęście, w dzisiejszych czasach specjaliści do spraw wizerunkowych nie mają już tego typu uprzedzeń.

Zatańcz, zaklaszcz i… kup! O przemożnej sile flash mob’ów

O tym, że spontaniczność jest w cenie chyba nikogo nie trzeba przekonywać. Specjaliści od marketingu wiedzą już, że flash mob może być efektywnym narzędziem marketingowym. I coraz chętniej z niego korzystają.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły