Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: analizy

PIAP_ANKIETA_2016_1290x439_1
PIAP_ANKIETA_2016_1290x439_1
Autor: Redakcja
Data dodania: 03.06.2016
Tematy
analizy

Badanie dotyczące skuteczności upominków

Sondaż na temat skuteczności upominków reklamowych jest badawczą inicjatywą PIAP, która sprawdza postrzeganie artykułów promocyjnych przez klientów końcowych. Prowadzone do tej pory analizy potwierdzały umacniającą się pozycję gadżetów jako mediów reklamowych i ich rosnącą siłę w kreowaniu wizerunku polskich firm i marek.

7sprawdzonychmetod_glowne
7sprawdzonychmetod_glowne
Autor: Michał Dziekoński
Data dodania: 15.05.2015
Tematy
analizy
efektywność

7 sprawdzonych metod mierzenia efektów działań marketingowych Część 1. Wprowadzenie

Presja wypracowywania oszczędności w realizowanych budżetach marketingowych sprawia, że aby obronić się przed cięciami, powinniśmy w maksymalnie szeroki sposób wskazywać skuteczność i efektywność realizowanych działań rynkowych. Zapraszam do zapoznania się z siedmioma sprawdzonymi sposobami oceny działań marketingowych.

Kobieta i mężczyzna na zakupach w internecie

Każdy świadomy marketer zdaje sobie sprawę, że na zakupach kobieta znacznie różni się od mężczyzny. Często różnice te nie są dostrzegane przez samych konsumentów, jednak umiejętne ich wykorzystanie w przygotowaniu komunikatu dla konkretnej płci może być niezwykle skuteczne.

jeslichceszzebyciezauwazylipomachaj
jeslichceszzebyciezauwazylipomachaj
Autor: Joanna Pikuła-Małachowska
Data dodania: 13.05.2014
Tematy
analizy
zachowania konsumenckie

Jeśli chcesz, żeby Cię zauważyli – pomachaj

Jaki jest współczesny konsument? Czym kieruje się przy podejmowaniu decyzji zakupowych? Co sprawia, że wybiera tę, a nie inną markę? Odpowiedzi na powyższe pytania nie są proste, ale nie są też niemożliwe do udzielenia. Wszystko bowiem opiera się na pokazaniu klientowi, że jest dla nas ważny. Współczesny konsument pragnie wszystko kontrolować – dlatego chce mieć też wpływ na to, CZYM lub nawet KIM jest marka, którą wybiera.

Mężczyźni w internecie – komunikacja i zachowania

Jakiś czas temu próbowano udowadniać, że mężczyźni i kobiety w gruncie rzeczy mają podobne potrzeby i działają w ten sam sposób. Ale każdy krok poczyniony w stronę psychologii płci pokazuje, że pomimo kilku podobieństw różnice piętrzą się i nie sposób ich policzyć. Bardzo przydatnym materiałem badawczym mogą być treści internetowe, dzięki którym sprawdzenie zachowań mężczyzn i kobiet jest w zasięgu ręki. Oczywiście należy tu przyjąć, że badania internautów mogą, ale nie muszą odzwierciedlać charakteru całej populacji – wszak nie wszyscy jej członkowie są aktywnymi użytkownikami internetu. Można jednak przypuszczać, że większość zachowań internautów może być tożsama z tymi niemającymi nic wspólnego z internetem. Jacy są mężczyźni w sieci?

kontrowersje-wreklamie
kontrowersje-wreklamie
Autor: Anna Bielicka
Data dodania: 15.11.2013
Tematy
analizy
kampanie reklamowe

Kontrowersja w reklamie

W dzisiejszych czasach kontrowersje może wzbudzić sam fakt ustalenia granicy pomiędzy tym, co właściwe i naturalne, a tym, co kontrowersyjne. Współczesny odbiorca przyzwyczaił się do mnogości obrazów i komunikatów, jakimi bombardowany jest każdego dnia, a tolerancja dla seksualności, nagości czy brutalności w reklamie znacznie zwiększyła się w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat. Czy kontrowersja w reklamie nadal się sprzedaje i czy zawsze stanowi przepis na sukces?

bewatermyfriend
bewatermyfriend
Autor: Paweł Szewczyk
Data dodania: 15.09.2013
Tematy
analizy
responsive web design

Be water, my friend

Ronald Reagan mówił, że „Politycy mają skłonność do myślenia o następnych wyborach, a nie o następnym pokoleniu”. Podobnie sytuacja wygląda w części firm. Myślą one o następnych, krótkoterminowych transakcjach, nie zwracając uwagi na coś o wiele, wiele bardziej znaczącego. Na zmianę, jaka dokonała się w ostatnich dziesięciu latach w polskiej sieci. O nowym pokoleniu i nowym typie użytkowników sieci jest właśnie ten artykuł.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły