Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: aplikacje mobilne

aplikacje
aplikacje
Autor: Przemysław Gajos
Data dodania: 22.09.2016
Tematy
aplikacje mobilne

Jak zarabiać na aplikacjach mobilnych?

W środowisku osób związanych z nowymi technologiami i internetem krąży pewien żart sytuacyjny, powtarzany od kilku lat przy okazji każdego nowego roku: „To będzie rok mobile!”. Choć samo takie stwierdzenie nie brzmi jak dowcip, to nadużywanie „roku mobile” rok w rok nadało mu śmieszności i wszyscy na podobne przewidywania zaczęli patrzeć z przymrużeniem oka. Dlaczego?

mtc2016
mtc2016
Autor: Redakcja
Data dodania: 18.01.2016
Tematy
aplikacje mobilne
marketing mobilny

Sprawdź, czym żyje branża i poznaj najlepsze projekty z 2015 roku. Mobile Trends Conference 2016 oraz 3. Targi Mobile-IT już w lutym!

Gogle do rozszerzonej rzeczywistości, tablety i smartfony, najnowsze akcesoria do urządzeń mobilnych oraz rozwiązania e-mail marketingowe. Spotkania z cenionymi specjalistami z branży, znani prelegenci i nagrody dla najlepszych rozwiązań z roku 2015. To tylko część atrakcji, która czeka na tych, którzy już niebawem, w dniach 17-19 lutego 2016, odwiedzą EXPO Kraków i wezmą udział w Mobile Trends Conference oraz odbywających się równolegle 3. Targach Rozwiązań IT, E-commerce i Urządzeń Mobilnych Mobile-IT.

Reklama mobilna w Polsce i na świecie
Reklama mobilna w Polsce i na świecie
Autor: Karolina Wacholska
Data dodania: 22.09.2015
Tematy
aplikacje mobilne
marketing mobilny

Reklama mobilna w Polsce i na świecie Część 3. Geolokalizacja jako podstawowa przewaga kampanii mobilnych nad desktopowymi

Kanał mobilny to jedna z lepszych dróg dotarcia z komunikatem do użytkownika. Głównie dlatego, że jest do niego dużo lepiej dopasowany. Dzięki rozwojowi technologii lokalizacyjnych oraz użyciu infrastruktury sieci komórkowej do ustalenia położenia odbiorcy, możemy personalizować komunikaty reklamowe z nieznaną dotąd precyzją. Jedynym ograniczeniem jest kreatywność twórców reklamy.

Kreacje reklamowe na urządzenia mobilne – o czym pamiętać przy ich tworzeniu
Kreacje reklamowe na urządzenia mobilne – o czym pamiętać przy ich tworzeniu
Autor: Artur Zawadzki
Data dodania: 18.08.2015
Tematy
aplikacje mobilne
marketing mobilny

Kreacje reklamowe na urządzenia mobilne – o czym pamiętać przy ich tworzeniu

Reklama na urządzeniach przenośnych staje się standardowym elementem działań wielu marek. Jej popularność stale rośnie, dlatego istotne jest bieżące monitorowanie rynku i śledzenie najlepszych praktyk.

Snapchat – relacja tylko na chwilę?

Dziwimy się, że popularność zdobywa aplikacja ze znikającymi po kilku sekundach treściami, zapominając jak szybko pokochaliśmy Tindera. Bezproblemowo oswoiliśmy się również z serwisami, które skracają naszą komunikację do 140 znaków czy sześciu sekund. Snapchat to jedna z najczęściej pobieranych aplikacji mobilnych w ostatnim czasie, która odnotowuje ponad 100 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie* (dla porównania – Twitter po prawie 10 latach obecności na rynku ma około 300 milionów użytkowników). Jedni ją kochają, doceniając prostą drogę komunikacji, opcję rysowania i zabawne doodle – drudzy nienawidzą, nie rozumiejąc, po co inwestować w treści, które są ulotne

aplikacje-mobilne-jako-narzedzie-zwiekszajace-efektywnosc-punktow-sprzedazy
aplikacje-mobilne-jako-narzedzie-zwiekszajace-efektywnosc-punktow-sprzedazy
Autor: Mikołaj Szymański
Data dodania: 07.05.2015
Tematy
aplikacje mobilne
POS
sprzedaż

Aplikacje mobilne jako narzędzie zwiększające efektywność punktów sprzedaży (POS)

Powszechne smartfony i tablety wraz z rosnącą liczbą wartościowych aplikacji mobilnych dostarczają atrakcyjnych narzędzi ułatwiających zarządzanie biznesem zarówno najmniejszym punktom sprzedaży i restauracjom, jak i całym sieciom handlowym. Przyjrzyjmy się zatem, jakiego typu rozwiązania są już z powodzeniem wykorzystywane, które z nich dają największe możliwości marketerom oraz jakie są trendy w tym segmencie rynku.

Startup Stock Photos
Startup Stock Photos
Autor: Maciej Orłowski
Data dodania: 20.04.2015
Tematy
aplikacje mobilne
e-commerce
sprzedaż

Jak wyróżnić się na tle konkurencji, czyli ciekawe rozwiązania w e-commerce Część 2.

W pierwszej odsłonie „Ciekawych rozwiązań w e-commerce” pokazałem kilka przykładów polskich sklepów internetowych, które wyróżniają się na tle konkurencji oraz zaskakują nowymi i świeżymi metodami podejścia do sprzedaży w internecie. Zwróciłem szczególną uwagę na wygląd strony, content marketing, ciekawe opisy produktów, profesjonalne zdjęcia oraz unikatowe podejście do sposobu sprzedaży m.in. model subskrypcji. Oczywiście nie są to jedyne aspekty, dzięki którym możesz zrobić ten pierwszy (a może i wystarczający do osiągnięcia sukcesu) krok do oderwania się od przeciętności. Dziś pokażę Ci na realnych przykładach kolejne czynniki, dzięki którym polskie biznesy osiągają sukces na rodzimym, a czasami i zagranicznym rynku e-commerce.

mobile-silesia-5
mobile-silesia-5
Autor: Redakcja
Data dodania: 25.03.2015
Tematy
aplikacje mobilne
marketing mobilny

O mobile 320 metrów pod ziemią – Mobile Silesia

16 kwietnia odbędzie się już 5. edycja Mobile Silesia. To doskonała okazja do poznania najnowszych trendów w zakresie nowych technologii, komunikacji i aplikacji mobilnych. Konferencja będzie miała miejsce w zabytkowej kopalni węgla kamiennego GUIDO – 320 metrów pod ziemią.

kongres-mobilny
kongres-mobilny
Autor: Redakcja
Data dodania: 18.03.2015
Tematy
aplikacje mobilne
marketing mobilny

I Kongres Mobilny już 15 kwietnia na Stadionie Narodowym

Kongres Mobilny to trzy sale, 30 prelekcji, 500 uczestników i ponad 15 godzin wypełnionych wiedzą z zakresu mobile marketingu. Świetne miejsce, aby spotkać się z liderami rynku i zyskać wiedzę o dostępnych rozwiązaniach.

Skuteczne wykorzystanie digital signage

Digital signage to forma promocji OOH, która bardzo dynamicznie się rozwija. W tym kontekście najczęściej mówimy o wyświetlaczach, które prezentują informacje, reklamy i inne wiadomości. Na rynku dostępne są głównie nośniki LED, LCD i plazmowe. Ale myli się ten, kto sądzi, że digital signage (DS) to tylko ekrany wystawione w witrynie sklepu, w nieskończoność odtwarzające ten sam materiał. Dzisiaj, nośniki DS są coraz bardziej interaktywne i atrakcyjne wizualnie, a przez to skuteczne.

mobiletrends_glowne
mobiletrends_glowne
Autor: Redakcja
Data dodania: 12.12.2014
Tematy
aplikacje mobilne
marketing mobilny

Rozpocznij rok 2015 mobilnie – 2. Targi Rozwiązań i Technologii Mobilnych Mobile­-IT oraz konferencja Mobile Trends Conference

Urządzenia mobilne towarzyszą nam niemal w każdej minucie życia. Korzystamy z nich w pracy, domu, tramwaju czy podczas joggingu. Nikogo nie dziwi już widok osób, które podczas rozmowy w gronie znajomych jednocześnie bawią się smartfonem, bądź w kolejce do sklepowej kasy szybko przeglądają serwisy informacyjne. Wynika to głównie z faktu, że stale pragniemy być na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się wokół nas, ale również z potrzeby dzielenia się informacjami z innymi.

raport-freshmail-2014_glowne
raport-freshmail-2014_glowne
Autor: Redakcja
Data dodania: 11.12.2014
Tematy
aplikacje mobilne
e-mail marketing

Smartfony kontra e-mail, czyli jak dostosować newsletter do pocztowych aplikacji mobilnych

Już 15% e-maili marketingowych w Polsce otwieranych jest na urządzeniach mobilnych, a liczba ta z roku na rok jest coraz większa. Zmieniające się nawyki społeczeństwa wymusiły spore zmiany w świecie online np. całkowite przeprojektowanie formatów reklamowych. Natomiast branża e-commerce musi dostosować do nowych warunków nie tylko proces zakupów, ale także komunikację z klientem – jak to zrobić przeczytać można w raporcie opracowanym przez firmę FreshMail.

co z tym mcommerce_glowne
co z tym mcommerce_glowne
Autor: Aleksandra Grębska
Data dodania: 17.11.2014
Tematy
aplikacje mobilne
marketing mobilny

Co z tym m-commerce? Kto kupuje, jak płaci i jak to powinno wyglądać?

Naturalnym uzupełnieniem sprzedaży prowadzonej w internecie jest dzisiaj m-commerce, czyli wykorzystanie do zakupów urządzeń mobilnych, takich jak smartfony czy tablety.

plus

SMS-y napędzają m-commerce

Marketing mobilny stanowi jeden z najdynamiczniej rozwijających się kanałów wpływających na wzrost wartości sprzedaży. Większość sprzedawców i marketerów przyznaje, że strategia marketingu mobilnego nie jest ich najmocniejszą stroną. Mimo postępującej cyfryzacji podmioty zainteresowane rynkiem m-commerce nie wykorzystują w pełni potencjału dostępnych narzędzi, m.in. SMS-ów czy aplikacji mobilnych.

plus
konkurs_mobilny
konkurs_mobilny
Autor: Bartłomiej Juszczak
Data dodania: 17.11.2014
Tematy
aplikacje mobilne
marketing mobilny

Konkursy mobilne? Zielone światło dla pomysłowych propozycji

Okazuje się, że rutynowe konkursy i loterie stają się coraz mniej popularne, ale w świecie urządzeń mobilnych roi się od kreatywnych pomysłów. W zależności od grupy docelowej naszego konkursu powinniśmy zainwestować w odpowiednią aplikację lub ciekawą kampanię SMS-ową. Dla potencjalnego uczestnika naszej akcji wciąż najważniejsze pozostają zasady gry, jej atrakcyjność oraz sposób komunikacji.

plus
aplikacje mobilne dobry wybor_glowne
aplikacje mobilne dobry wybor_glowne
Autor: Adrian Kielich
Data dodania: 17.11.2014
Tematy
aplikacje mobilne
marketing mobilny

Aplikacje mobilne – czy to dobry wybór i jak je promować?

Świat mobilnych treści i ich konsumpcja odbywa się zasadniczo za pomocą dwóch narzędzi: stron mobilnych oraz aplikacji. Aplikacje szturmem wdarły się do telefonów użytkowników i według dostępnych danych zaczynają dominować w zakresie czasu w nich spędzanego. Nie należy jednak zapominać o stronach mobilnych, które generują nadal bardzo duży ruch w internecie, a często są wizytówką i źródłem pierwszego kontaktu biznesowego. Czy myśląc o prowadzeniu sprzedaży w kanale mobilnym, powinniśmy się zdecydować na wybór strony mobilnej czy aplikacji? Na to pytanie postaram się odpowiedzieć w dalszej części artykułu.

plus
poznaj_spospoby_na_monetyzacje
poznaj_spospoby_na_monetyzacje
Autor: Bartłomiej Juszczak
Data dodania: 17.11.2014
Tematy
aplikacje mobilne
marketing mobilny

Poznaj sposoby na monetyzację aplikacji mobilnych

Jak zarabiać na własnych aplikacjach? Najprostszym rozwiązaniem jest oczywiście wprowadzenie opłaty za ich pobranie. Rozwiązanie to czasami jednak może zniechęcić użytkowników do skorzystania z naszej aplikacji, bo nierzadko mają oni do czynienia z sytuacją przypominającą kupowanie kota w worku. Jakie są więc inne sposoby? Przede wszystkim model freemium oraz wprowadzenie abonamentów, a także kilka alternatywnych dróg.

glowne_wpisu
glowne_wpisu
Autor: MerchAssistant
Data dodania: 15.09.2014
Tematy
aplikacje mobilne
merchandising

MerchAssistant – najlepszy przyjaciel merchandiserów!

Szykuje się rewolucja w pracy merchandiserów. Na rynku pojawiło się nowe narzędzie, które pozwoli im nie tylko pracować efektywniej, wydajniej, ale również dostarczy m.in. producentom FMCG bezcennych informacji na temat produktów, ich bezpieczeństwa i przydatności czy konkurencyjności.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły