Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: b2b

podcasty_kosuniak
podcasty_kosuniak
Autor: Łukasz Kosuniak
Data dodania: 10.01.2017
Tematy
b2b
edukacja

Czytelnia Marketera – podcasty

W trzeciej części mini serii „Czytelnia Marketera” w ramach cyklu „ABC Marketingu B2B” czas na bardzo wygodne źródło wiedzy – podcasty. W Polsce stosunkowo mało popularne, są niezwykle pożyteczne dla osób, które nie chcą lub nie mogą czytać. Prowadząc auto, jadąc na rowerze, czy usypiając dziecko lepiej nie ryzykuj czytania – w takich sytuacjach znacznie lepiej sprawdzają się podcasty.

blog_art
blog_art
Autor: Łukasz Kosuniak
Data dodania: 03.01.2017
Tematy
b2b
blogi

Czytelnia Marketera – blogi

W poprzedniej części tej mini serii w ramach ABC Marketingu B2B przedstawiłem książki, które moim zdaniem warto dołączyć do swojej biblioteki. Dziś dwa dodatkowe źródła wiedzy, które towarzyszą mi na co dzień – blogi i podcasty.

channel
channel
Autor: Łukasz Kosuniak
Data dodania: 06.12.2016
Tematy
b2b

Channel marketing – niewykorzystany potencjał

W wielu branżach B2B dominuje pośredni model sprzedaży (indirect sales), który opiera się na sieci dystrybutorów oraz resellerów pośredniczących pomiędzy dostawcą a odbiorcą – klientem końcowym. Do takich branż należy np. IT, gdzie większość liczących się producentów sprzętu i oprogramowania opiera swoją sprzedaż o rozległą sieć dealerów i dostawców rozwiązań bazujących na technologiach oferowanych przez dostawców.

b2b
b2b
Autor: Łukasz Kosuniak
Data dodania: 18.10.2016
Tematy
b2b

B2B vs. B2C marketing – czy ten podział ma sens?

Czy różnice pomiędzy marketingiem B2B (Business to Business) – a B2C (Business to customer) są tak duże, że wymagają zupełnie innych kompetencji i umiejętności od marketerów? Czym różni się marketing B2B od B2C? Czego marketerzy biznesowi powinni nauczyć się od koleżanek i kolegów z B2C i na odwrót? Kolejne hasło z serii ABC Marketingu B2B odpowie na te i wiele innych pytań.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły