Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: badania marketingowe

PB_art
PB_art
Autor: Redakcja
Data dodania: 20.01.2017
Tematy
badania marketingowe

Premium Brand 2017 – XII edycja badania reputacji marki

Ruszyła XII edycja projektu Premium Brand, badającego reputację marek i firm obecnych na polskim rynku. Nabór do najbliższego badania potrwa do 28 lutego 2017 roku. Partnerem redakcyjnym tegorocznej edycji jest TVN24 BIS, a organizację i obsługę gali finałowej zapewnia Agencja TVN.

sare
sare
Autor: Redakcja
Data dodania: 07.12.2016
Tematy
badania marketingowe
e-mail marketing

E-mail bez tajemnic – znamy wyniki XIII Badania wykorzystania poczty elektronicznej

Przeżywamy renesans newsletterów! Subskrybuje je aż 88% ankietowanych! Dlaczego? Bo stawiają na content i szybki dostęp do informacji.

ankiety
ankiety
Autor: Łukasz Kosuniak
Data dodania: 04.10.2016
Tematy
badania marketingowe

Ankieta – nie zgaduj, zapytaj!

Guru sprzedaży B2B Mahan Khalsa mawiał – „Don’t guess – just ask” i im dłużej zajmuję się marketingiem i wsparciem sprzedaży B2B tym częściej przekonuję się o słuszności tej prostej formuły. W dzisiejszej odsłonie cyklu opowiem o korzyściach z ankiet w marketingu B2B oraz o tym jak zdobyć wiele wartościowych odpowiedzi nie zniechęcając klienta nudnymi formularzami.

ux
ux
Autor: Justyna Bakalarska
Data dodania: 19.08.2016
Tematy
badania marketingowe

Narzędzia marketera w badaniu potrzeb klientów

Znalezienie odpowiedzi na pytanie co siedzi w głowach klientów jest pragnieniem wielu marketerów. Są narzędzia, które pozwalają to odkryć. O badaniach potrzeb rozmawiamy z Małgorzatą Traczyk, product managerem w firmie Uxeria.

badania_opinii
badania_opinii
Autorzy: Redakcja  Piotr Sadowski 
Data dodania: 15.06.2016
Tematy
badania marketingowe

Narzędzia marketera bez tajemnic – badania marketingowe

Piotr Sadowski z Webankietka.pl, w wywiadzie dla Marketer+, zdradza tajniki badań satysfakcji klientów!

M+ 2(21)
M+ 2(21)
Autor: Redakcja
Data dodania: 13.05.2016
Tematy
badania marketingowe
programy lojalnościowe

Poznaj siebie, rynek, klientów i działaj świadomie – „Marketer+” 2 (21) o badaniach marketingowych

Jakie fakty i liczby zbierać oraz analizować, by rozwijać swoją firmę? Jakie są najważniejsze badania, które należy przeprowadzić przed wprowadzeniem produktu na rynek? Czym się różnią badania B2B od B2C? Na czym polega analiza utraty klientów? Jak zrozumieć i poznać grupę senioralną? Jak przygotować się do badań przeprowadzanych z udziałem dzieci? Odpowiedzi znajdziesz w „Marketerze+” 2 (21), którego tematem przewodnim są badania marketingowe.

plan_mapa_reklama
plan_mapa_reklama
Autor: Marta Piechal
Data dodania: 30.03.2016
Tematy
badania marketingowe
kampanie reklamowe

Reklamą po mapie – jak wykorzystywać analizy geomarketingowe w branży reklamowej

Warunkiem niezbędnym udanej reklamy jest dotarcie do odbiorców z grupy docelowej. Nawet najpiękniejsze billboardy stworzone w technice 3D, gazetki reklamowe z grafiką zaprojektowaną przez samego Banksy’ego czy reklamy z Jennifer Lawrence i Leonardo DiCaprio w rolach głównych nie spełnią swoich celów, jeśli nie trafią do tych, do których powinny trafić.

badania ux
badania ux
Autor: Anna Kiedrowska
Data dodania: 18.03.2016
Tematy
badania marketingowe
user experience

5 zdań, które nie powinny paść przy zamawianiu badań UX

W procesie projektowania produktów i usług nieocenioną rolę pełnią badania user experience. Aby wyniki takich badań przyniosły oczekiwane efekty, ich planowanie i realizacja muszą spełniać określone wymogi.

rekomendacje_badanie
rekomendacje_badanie
Autor: Redakcja
Data dodania: 28.01.2016
Tematy
badania marketingowe
marketing rekomendacji

Polacy lubią polecać zakupy – badanie naukowe ALK

Im droższe i potrzebniejsze są dla nas produkty lub usługi, tym chętniej dzielimy się ze znajomymi opinią na ich temat. Ta zasada dotyczy szczególnie usług prawniczych oraz samochodów – wynika z badań dr Jolanty Tkaczyk z Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.

geomarketing
geomarketing
Autor: Marta Piechal
Data dodania: 28.01.2016
Tematy
badania marketingowe
retail

Co to znaczy „dobra lokalizacja”? 4 sposoby na wykorzystanie analiz geomarketingowych w handlu detalicznym

Decyzja o tym, gdzie powstanie placówka handlowa, może okazać się kluczowa dla jej rentowności. W raporcie Hamburskiego Instytutu Gospodarki Światowej (HWWI) można przeczytać, że „istotnym kryterium zapewnienia stabilnego kanału sprzedaży stacjonarnej jest (…) wybór odpowiedniej, zapewniającej perspektywy na przyszłość, lokalizacji”. Pojawia się jednak pytanie: co to znaczy „dobra lokalizacja”?

badanie_sms
badanie_sms
Autor: Redakcja
Data dodania: 07.01.2016
Tematy
badania marketingowe

Ruszyła 4. edycja badania „Komunikacja SMS w Polsce”

Platforma SerwerSMS.pl wystartowała z nową edycją badania „Komunikacja SMS w Polsce”. Czwarta odsłona, podobnie jak poprzednie, będzie sprawdzać stosunek polskich internautów do komunikacji mobilnej. Nie zabraknie również części biznesowej, której celem jest zweryfikowanie sposobów wykorzystywania SMS-ów w polskich przedsiębiorstwach.

Generacja Z – co zrobić, żeby „złapać” cyfrowych tubylców?

Niedawno obserwowaliśmy w mediach boom na generację Y. Generacja Y jako konsumenci, jako pracownicy – młodzi, zdolni, obeznani w technologiach, trochę egocentryczni. Podczas gdy dla wielu producentów nadal jeszcze poprzednie pokolenie pozostaje nieodkryte, trzeba zacząć zastanawiać się nad kolejnym. Generacja Z – młodsza, jeszcze lepiej obeznana w technologiach i jeszcze bardziej egocentryczna. Kim są? Jak spędzają wolny czas? Jak się komunikują?

XII Badanie wykorzystania poczty elektronicznej – raport
XII Badanie wykorzystania poczty elektronicznej – raport
Autor: Redakcja
Data dodania: 03.11.2015
Tematy
badania marketingowe
e-mail marketing

XII Badanie wykorzystania poczty elektronicznej – raport

Za nami już 12. edycja „Badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce”. Jak co roku, jesienią publikowany jest raport z badania, którego cykliczność pozwala określić, jak zmieniają się potrzeby rynku oraz kierunek, w którym podąża e-mail marketing.

plus

Internetowe formy badania zwyczajów zakupowych shopperów

O tym, że zwyczaje zakupowe wciąż się zmieniają, wie każdy specjalista związany ze sprzedażą i marketingiem. Przeobrażenia te są uzależnione od przemian rynkowych, społecznych i technologicznych. Ze względu na częste modyfikacje zwyczajów niezbędne jest bezustanne badanie ich postępu oraz dostosowywanie miejsc sprzedaży i oferty do odbiorców. W przypadku shopperów najważniejsze są właśnie te pierwsze – miejsca sprzedaży.

Architektura informacji – zadbaj o przekaz na stronie i zweryfikuj, czy masz rację

Nawigacja na stronie internetowej to jeden z filarów jej użyteczności. Przejrzysta i wygodna zachęca do przeglądania treści. W ten sposób zachowane są najważniejsze zasady webdesignu związane z rozmieszczeniem kluczowych elementów witryny. Warto jednak przy użyciu narzędzi zweryfikować, jak na wygląd strony reagują jej użytkownicy.

piap-badanie-2015
piap-badanie-2015
Autor: Redakcja
Data dodania: 30.06.2015
Tematy
badania marketingowe
upominki biznesowe

Upominki reklamowe rosną w siłę – wyniki 4. edycji badania PIAP „Postrzegania upominków reklamowych”

Są postrzegane jako drugi najtańszy, a zarazem najskuteczniejszy, nośnik promocji. Mają ogromny wpływ na kształtowanie wizerunku firmy lub marki, a ich jakość (nie cena!) stała się najważniejszym kryterium wyboru. Mowa o gadżetach reklamowych, które nadal zajmują wysoką pozycję w strategiach marketingowych firm. Świadczą o tym wyniki 4. edycji badania postrzegania upominków reklamowych przez klienta końcowego, przeprowadzone w bieżącym roku przez Polską Izbą Artykułów Promocyjnych.

baner_poziom
baner_poziom
Autor: Redakcja
Data dodania: 25.06.2015
Tematy
badania marketingowe
e-mail marketing

Ruszyła 12. edycja badania wykorzystania poczty elektronicznej

XII Badanie poczty ma charakter szczególny. Dzięki wskazówkom uczestników poprzednich edycji, zoptymalizowano budowę i zwiększono wartość merytoryczną pytań. Ankieta została podzielona na dwie części – dla osób zajmujących się e-mail marketingiem w firmach i dla (nie)zwykłych użytkowników poczty. Zmianie uległy również niektóre zagadnienia – zostały dopasowane do aktualnie panujących trendów w marketingu internetowym.

prognoza-wydatkow-reklamowych-czerwiec2015
prognoza-wydatkow-reklamowych-czerwiec2015
Autor: Redakcja
Data dodania: 23.06.2015
Tematy
badania marketingowe
trendy

W 2017 roku internet stanie się największym medium na 1/3 globalnego rynku reklamowego

Analitycy ZenithOptimedia prognozują, że do 2017 roku internet będzie największym medium reklamowym na 12 kluczowych rynkach, których łączne wydatki reklamowe stanowią 28% globalnych wydatków na reklamę. Globalnie internet pozostanie drugim po telewizji medium, choć różnica między udziałami tych mediów w globalnych wydatkach reklamowych zmniejszy się z 11 p.p. w tym roku do zaledwie 4 p.p. w 2017.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły