Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: biznes

edukacja_art
edukacja_art
Autor: Agata Zambrowicz
Data dodania: 22.12.2016
Tematy
biznes
edukacja

Marketerze – edukuj! To leży w Twoim interesie

W ostatnim czasie obserwujemy odejście od stereotypowego myślenia o kampaniach społecznych, które do tej pory głównie szokowały. Podmioty publiczne coraz częściej skłaniają się ku edukacji społeczeństwa, co okazuje się kluczowym elementem zmiany myślenia i postaw. Podobnie jest w sektorze prywatnym – firmy chętniej stawiają na edukację konsumentów, zmieniając tym samym dawne myślenie o CSR. Czy firmom się to opłaca? Jaką wartość mogą wnieść do biznesu działania edukacyjne?

twarze biznesu
twarze biznesu
Autor: Małgorzata Antczak
Data dodania: 17.08.2016
Tematy
biznes

Recenzja książki „Twarze polskiego biznesu”. Rozmowy „na kawie” Joanny Rubin

Czy jest to kolejna książka głosząca, jak osiągnąć sukces, jak stać się rekinem biznesu albo poradnik podający receptę, w jaki sposób można dorobić się fortuny? Zdecydowanie nie! Jeśli szukasz lekkiej, inspirującej lektury, to zdecydowanie sięgnij po tę publikację.

banner_oster_artyku?
banner_oster_artyku?
Autor: Redakcja
Data dodania: 18.07.2016
Tematy
biznes

Alex Osterwalder, mistrz praktycznego podejścia do biznesu, w Polsce!

Budowanie strategii, innowacyjność, tworzenie nowych produktów – tego typu kwestie kojarzą się ze żmudną pracą obarczoną dużym ryzykiem. Dr Alex Osterwalder ma obsesję, aby maksymalnie je upraszczać. Tworzy praktyczne narzędzia biznesowe, z których korzysta już ponad 5 mln ludzi na świecie. Teraz do ich stosowania przekonywać będzie polskich przedsiębiorców.

rozwoj
rozwoj
Autor: Rafał Pawlak
Data dodania: 09.07.2016
Tematy
biznes

Marketing? To tylko wykorzystywanie możliwości

Gdy zacząłem pracę jako copywriter w małej agencji, byłem zachwycony. Wreszcie miałem okazję połączyć pasję pisania z pracą zawodową. Choć nie miałem doświadczenia i rzucono mnie na głęboką wodę, mój entuzjazm nie opadał. Pisałem tak, jak potrafiłem, a teksty były akceptowane przez klientów na pniu. Uważałem to za wystarczające potwierdzenie moich kompetencji. Mój entuzjazm i pewność siebie opadły dopiero wtedy, kiedy pod wpływem nabytej wiedzy zrozumiałem, jak wiele muszę się jeszcze nauczyć.

mlodafala_okladka
mlodafala_okladka
Autor: Redakcja
Data dodania: 13.06.2016
Tematy
biznes

Młoda fala. Jak odważyć się na biznes?

W jaki sposób, niezależnie od okoliczności, odważyć się na własny biznes i rozwinąć motywację 
do działania? Jak przekuć kiełkujące w głowie pomysły, na prowadzenie z sukcesem wymarzonej firmy? W książce autorstwa Pawła Oksanowicza przedstawione zostały historie dziesięciu młodych kobiet biznesu, które wytrwałością, uporem i ciężką pracą – mimo licznych trudności – sięgnęły po zwycięstwo.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły