Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: brand hero

Zrzut ekranu 2016-06-27 o 13.26.40
Zrzut ekranu 2016-06-27 o 13.26.40
Autor: Joanna Szymaszek
Data dodania: 28.06.2016
Tematy
brand hero

Brand hero – jaką rolę odgrywa bohater w komunikacji marki?

Brand hero, czyli idea tworzenia postaci jako nośników wartości i cech charakterystycznych marki, przechodzi swoisty renesans. Jeszcze do niedawna była przez wielu specjalistów ds. reklamy i marketerów postrzegana jako zbyt „infantylny” sposób obchodzenia się z wizerunkiem marki. Jednak od kilku lat nie tylko w Polsce, ale i na świecie można zaobserwować wielki come back bohaterów marki w komunikacji marketingowej. Mają ich prawie wszyscy – począwszy od producentów pasty do zębów, a skończywszy na firmach produkujących rusztowania. Czy jednak każda marka potrzebuje bohatera i powinna go mieć?

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły