Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: branded content

brandedc
brandedc
Autor: Łukasz Kosuniak
Data dodania: 08.11.2016
Tematy
branded content

Jak promować markę nie pokazując produktów? Branded Content w B2B

Pamiętasz Felixa Baumgartnera wykonującego skok na spadochronie ze stratosfery? Pamiętasz pewnie, że wykonując ten skok nie miał w dłoni puszki Red Bulla a przecież ta firma była sponsorem całego przedsięwzięcia. Nie było takiej potrzeby – wystarczyło to aby marka Red Bull zaczęła się kojarzyć z niezwykłymi osiągnięciami ludzi, którym „dodaje skrzydeł”. To jest właśnie „Branded Content” – treści, które nie muszą wcale prezentować produktów aby być niezwykle skuteczne w promocji naszej marki. Czy da się to zastosować w marketingu B2B?

filmteractive
filmteractive
Autor: Redakcja
Data dodania: 11.09.2015
Tematy
branded content
wideo w internecie

Filmteractive 2015 coraz bliżej!

Już za niecałe dwa tygodnie w Łodzi rozpocznie się festiwal Filmteractive – jedyne w Europie Środkowo-Wschodniej wydarzenie poświęcone innowacyjnym treściom audiowizualnym, branded contentowi i crossmediom. Impreza odbędzie się w dniach 23-24 września w łódzkiej Szkole Filmowej.

Skąd czerpać inspirację do branded contentu dla naszej marki?

Kluczem do stworzenia efektywnego branded contentu jest powiązanie marki z takim przekazem, który odbiorcy będą chcieli udostępnić i który będziemy im dostarczać regularnie. Jak możemy wygenerować stały strumień pomysłów na content pozwalający naszej marce dotrzeć do pożądanej publiki? Dokąd zwrócić się po inspirację?

naredzie-poszukiwaczy-skarb-conten-marketing
naredzie-poszukiwaczy-skarb-conten-marketing
Autor: Jacek Szlak
Data dodania: 16.02.2015
Tematy
branded content
content marketing

Narzędzia poszukiwaczy skarbów

Jesteśmy w samym środku mody na content marketing. Wszyscy chcą tworzyć treści, wielu je tworzy – z lepszym lub gorszym rezultatem. Treść stała się fetyszem, a przecież nie istnieje przekaz beztreściowy (choć czasem w trakcie przerwy reklamowej skłonni jesteśmy sądzić, że owszem). Czy więc „marketing treści” to takie masło maślane? Czy mówiąc, że uprawiamy content marketing, w istocie nie mówimy nic ponad to, że uprawiamy marketing, a słówko „content” ma roztoczyć wokół nas aurę nowoczesności i wrażenie podążania za trendami?

branded-content
branded-content
Autor: Olgierd Cygan
Data dodania: 15.09.2013
Tematy
branded content
zarządzanie marką

Branded content – sposób na zaangażowanie konsumentów

Konsumenci stają się coraz bardziej odporni na klasyczne reklamy. Coraz częściej, głównie dzięki nowym technologiom, starają się je omijać. Osoby, które mają zaawansowane technologicznie dekodery telewizyjne, po prostu przeskakują reklamy, a w internecie starają się je wszystkim możliwymi sposobami blokować. Są jednak obszary, w których obecność marek nie budzi sprzeciwu. Jednym z nich jest tzw. branded content – czyli treści tworzone w ścisłej współpracy z markami. Branded content zyskuje na popularności już od kilku lat, ale najnowsze trendy mogą tę dynamikę jeszcze zwiększyć – skoro ludzie niemal nie rozstają się ze swoimi tabletami czy smartfonami, to na tym dodatkowym ekranie (second screen) też chętnie skorzystają z dobrej, ale darmowej rozrywki.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły