Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: Business Intelligence (BI)

SSUCv3H4sIAAAAAAAEAH2RMQvCMBCFd8H/UDIXVNwcHdzc3MThmh71MM1BL6mU0v9u0rSSQdxy77t7x7uM201RqAqEtDoVY6xCTcZ4cR04YhvkQ7noWJPjjsAEcR+1aSZKHDgvKNFikTQ4bEJvEpf5dc891cUKZhgmAlI31E/LhptBlRkVX0V6JdFoDFhkL2rlU/nH8OyFLIrsLmTBavxlm1AM9rVMj8caHRq0epgDZsE7NAgp+D21qtfbYdfmp+ipRs5q8DVxdpWeNZg4cMycdfgAbpd90wd7gJ+NpwEAAA==
SSUCv3H4sIAAAAAAAEAH2RMQvCMBCFd8H/UDIXVNwcHdzc3MThmh71MM1BL6mU0v9u0rSSQdxy77t7x7uM201RqAqEtDoVY6xCTcZ4cR04YhvkQ7noWJPjjsAEcR+1aSZKHDgvKNFikTQ4bEJvEpf5dc891cUKZhgmAlI31E/LhptBlRkVX0V6JdFoDFhkL2rlU/nH8OyFLIrsLmTBavxlm1AM9rVMj8caHRq0epgDZsE7NAgp+D21qtfbYdfmp+ipRs5q8DVxdpWeNZg4cMycdfgAbpd90wd7gJ+NpwEAAA==
Autor: Łukasz Kosuniak
Data dodania: 29.11.2016
Tematy
Business Intelligence (BI)

Business Intelligence – intuicja nie wystarczy

Początkujący marketerzy uważają zazwyczaj, że ich skuteczność zależy od tego jak głośno, atrakcyjnie, nieszablonowo czy viralowo opowiedzą o swoim produkcie. Liczy się bycie zauważonym, „zalajkowanym” a najlepiej skomentowanym przez jakiegoś „influencera”. Z biegiem czasu uczymy się trochę mniej mówić za to więcej słuchać. Okazuje się, że klienci dość szybko doceniają ten wysiłek, a i od strony finansowej zrozumienie klientów zwraca się dość szybko. Kłopot w tym, że klienci codziennie zostawiają nam gigabajty informacji, które trzeba jakoś przetworzyć i zrozumieć. Do tego właśnie służą narzędzia analizy biznesowej zwane Business Intelligence (BI).

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły