Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: content marketing

dense_art
dense_art
Autor: Aleksandra Niegowska
Data dodania: 19.01.2017
Tematy
content marketing
copywriting

Dense Content – narzędzie komunikacji przyszłości

Na przestrzeni wieków społeczeństwo zmieniało się i ewoluowało – od wędrownego trybu życia, poprzez osadnictwo, odkrycia geograficzne, budowanie miast, rozwój przemysłu i tworzenie wynalazków, po zaciekawienie technologią i obrót informacją. Ta ostatnia stała się dobrem, które dla współczesnego świata jest szczególnie cenne.

content_insourcing
content_insourcing
Autor: Łukasz Kosuniak
Data dodania: 17.01.2017
Tematy
content marketing

Content Insourcing – podziel się swoją wiedzą

Podczas gdy wielu marketerów zleca sporą część pracy nad treściami marketingowymi zewnętrznym agencjom, warto przyjrzeć się trendowi odwrotnemu – tworzenia treści wewnątrz organizacji. Czy da się to zrobić? Po co to robić? Jak to zrobić i na co uważać? O tym w kolejnym haśle z serii ABC Marketingu B2B.

content_art
content_art
Autor: Łukasz Kosuniak
Data dodania: 13.12.2016
Tematy
content marketing

Content marketing – paliwo Twojej marketingowej maszynerii

Gdyby nie alfabetyczna kolejność haseł w ABC Marketingu B2B, „content marketing” byłby pewnie na pierwszym miejscu. Jest to jeden z najczęściej wymawianych przez marketerów zwrotów dzięki czemu doczekał się dziesiątek definicji.

persona
persona
Autor: Łukasz Kosuniak
Data dodania: 22.11.2016
Tematy
content marketing

Buyer Persona – tu zaczyna się content marketing

Znany aktor opowiadał o traumie jaką przeżył, gdy przez godzinę jego prześmiesznego jak się do tej pory wydawało występu żadnemu z widzów nie drgnęła nawet powieka. Zdruzgotany, dopiero po występie dowiedział się, że zabawiał węgierską publiczność… Tak właśnie kończą marketerzy, którzy nie wiedzą kto jest ich odbiorcą. Tworzą treści, które nikogo nie obchodzą i uważają, że ten cały content marketing to jakiś żart. Zapewne nie słyszeli o „buyer persona” – pierwszym przystanku na drodze do skutecznego marketingu – nie tylko w B2B.

content
content
Autor: Milena Majchrzak
Data dodania: 25.08.2016
Tematy
content marketing
copywriting

Content marketing vs. copywriting – co powinieneś wybrać?

Każda firma marzy o skutecznej promocji. Podstawą jakichkolwiek działań powinno być przede wszystkim zrozumienie, czym różnią się dostępne rozwiązania. Dzięki temu chaos, zamieni się w zbiór możliwości, które można właściwie wykorzystać.

blogosfera694
blogosfera694
Autor: Adrianna Szałańska
Data dodania: 18.08.2016
Tematy
content marketing

10 przykazań na… skuteczną kampanię w blogosferze

Za jakiś czas kampania w blogosferze będzie tak samo konieczna jak pozycjonowanie stron. Z tego faktu trzeba zdać sobie sprawę nieco wcześniej i wyprzedzać swoich konkurentów w działaniach na blogach zewnętrznych. Ich autorzy to już nie tylko twórcy domen o bardzo dobrych współczynnikach SEO, ale również prawdziwi liderzy opinii i trendsetterzy. Poznaj więc 10 przykazań na skuteczną kampanię w blogosferze. 

bloger
bloger
Autor: Justyna Bakalarska
Data dodania: 12.08.2016
Tematy
content marketing

Narzędzia marketera i content marketing

W kolejnym odcinku cyklu "Narzędzia marketera" rozmawiamy o content marketingu i współpracy z blogerami z Janem Kinalem, CEO Setugo.

Bubble speech with cut out phrase "content" in the paper.
Bubble speech with cut out phrase "content" in the paper.
Autor: Michał Szczepański
Data dodania: 17.06.2016
Tematy
content marketing

Jak tworzyć treści, które przyciągną młode pokolenie? Poznaj model C.R.U.S.H!

Tworząc treści danej marki z pewnością zawsze zastanawiasz się co będzie najbardziej interesujące dla Twojego odbiorcy, wzbudzi jego zaangażowanie, skłoni do zostawienia swoich danych, a w najlepszym przypadku do zakupu Twojego produktu lub usługi. A przy okazji podbuduje rynkowy wydźwięk Twojej firmy lub PR-owo Twoje nazwisko. Jednak każdy kto choć raz to robił, wie że nie jest to łatwe.

Jak sprawić aby internauci pozostali na Twojej stronie dłużej?

Oficjalnie nie uznaje się czasu spędzonego na stronie za faktor rankingujący. Jednak okazuje się, że dla pozycjonowania ma on ogromne znaczenie. Pragniesz, by Twoja strona zajęła wyższe miejsce w organicznych wynikach wyszukiwania w Google? Wystarczy zastosować kilka podanych przez nas wskazówek, by podskoczyć w rankingu.

SSUCv3H4sIAAAAAAAEAJ2QTQrDIBCF94XeIbjOItWWpr1K6GKiEqQmgj8pJeTuHTWC6+6c780b5812PjUNGcEpTp7NFiusldbBeQtemQVx1x5cCuWNVaAjjGxPCnEefHDSxREH4uDlhL0ZHv7yz5DrpghJRAdKhLQVc2FMrKC9/duZH68SBSa58G9auApipZaQgwy5lbw/Xtq5jrYqIU1VQxDKVClXw0FHA6smczyomSuXwAPFDS+se1B66x8dvfdXxijDnfcf8z7IfJgBAAA=
SSUCv3H4sIAAAAAAAEAJ2QTQrDIBCF94XeIbjOItWWpr1K6GKiEqQmgj8pJeTuHTWC6+6c780b5812PjUNGcEpTp7NFiusldbBeQtemQVx1x5cCuWNVaAjjGxPCnEefHDSxREH4uDlhL0ZHv7yz5DrpghJRAdKhLQVc2FMrKC9/duZH68SBSa58G9auApipZaQgwy5lbw/Xtq5jrYqIU1VQxDKVClXw0FHA6smczyomSuXwAPFDS+se1B66x8dvfdXxijDnfcf8z7IfJgBAAA=
Autor: Adrianna Szałańska
Data dodania: 02.06.2016
Tematy
content marketing

Postaw na wartościowy content – kampania w blogosferze!

Artykuły sponsorowane czy komercyjne akcje specjalne pojawiające się na blogach mają ogromną siłę oddziaływania. Blogerzy znakomicie potrafią zachęcić swoich fanów do kupna danego produktu lub skorzystania z konkretnej usługi. Co jednak zrobić, aby informacja o Twojej firmie znalazła się na blogu? Z pomocą przychodzi platforma Blogs4shops.pl.

raport
raport
Autor: Redakcja
Data dodania: 18.05.2016
Tematy
content marketing
inbound marketing

Raport Interaktywnie.com „Content Marketing”

Dlaczego content marketing to nie copywriting, a reklama natywna to nie artykuł sponsorowany? I czy w ogóle warto inwestować w tak modny ostatnio marketing treści? Pytania banalne w branży, okazują się istotne dla klientów, dla których podstawową "wadą" content marketingu jest trudność w mierzeniu jego efektów. O tym, jak można i trzeba to robić, piszemy w najnowszym raporcie Interaktywnie.com. 

Untitled design (1)
Untitled design (1)
Autor: Redakcja
Data dodania: 10.03.2016
Tematy
content marketing
marketing w wyszukiwarkach

Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach

Nie ma jeszcze danych za poprzedni rok, ale według wstępnych szacunków rynek marketingu w wyszukiwarkach osiągnął wartość ponad miliarda złotych. Eksperci z branży przewidują, że w 2016 roku może być jeszcze lepiej, choć dalecy są od wieszczenia kolejnej rewolucji. Bo tych było w przeszłości aż nadto i żadna nie wstrząsnęła rynkiem tak, jak można się […]

poradnik_content_marketing
poradnik_content_marketing
Autor: Żaneta Głuchowska
Data dodania: 03.12.2015
Tematy
content marketing
narzędzia

Krótki poradnik content marketingu dla każdego

W internecie aż roi się od treści. Obecnie jest ich tak wiele, że nie sposób nadążyć za ich śledzeniem, nie mówiąc już o przyswajaniu. Jednocześnie ponad połowa z nich jest nic niewnoszącym, pseudointelektualnym bełkotem. Treści naprawdę wartościowych można ze świecą szukać. Na szczęście na ratunek przychodzi content marketing, który może wejść w krew każdemu, bez wyjątku.

nks_ig--do-publikacji-www_694-crop
nks_ig--do-publikacji-www_694-crop
Autor: Redakcja
Data dodania: 02.12.2015
Tematy
content marketing

Nowa koncepcja SEO – odpowiedź na wymagania rynku i Google

Platforma WhitePress wspierająca działania content marketingowe uruchamia nowy edukacyjno-koncepcyjny projekt skierowany do specjalistów SEO oraz ich klientów. „Nowa Koncepcja SEO” – bo tak brzmi nazwa projektu – ma na celu zebranie jak największej liczby materiałów edukacyjnych dotyczących skuteczniej promocji stron internetowych. Autorzy zakładają, że działania SEO powinny być realizowane kompleksowo wraz z innymi usługami i transparentnie raportowane oraz rozliczane.

content-marketing-w-polsce-raport-2015
content-marketing-w-polsce-raport-2015
Autor: Redakcja
Data dodania: 25.11.2015
Tematy
content marketing

Efektywność content marketingu w polskich firmach – raport

Od września do listopada 2015 roku platforma WhitePress prowadziła badania efektywności content marketingu w polskich firmach. Organizatorzy badania zwrócili się z pytaniami zarówno do agencji, jak i do firm, które samodzielnie realizują działania content marketingowe. W ankiecie udział wzięło ponad 260 podmiotów. Jakie są najważniejsze wnioski z badań?

Król jest kontent czy content jest królem?

Wyjątkowy kontekst polityczny spowodował, że miejski krajobraz wzbogacił się nam o setki nowych nośników reklamowych. Formaty i orientacja równie zróżnicowane, jak rozpoznawalność i poglądy przedstawionych w nim osób. Niezmienne są tylko hasła wyborcze, jakby żywcem wyjęte z tytułów powieści Jane Austen. To wiele mówi o kondycji komunikacji marketingowej, nie tylko tej politycznej.

plus
Twórz treści – nie reklamy,  czyli o strategii działań na YouTubie
Twórz treści – nie reklamy,  czyli o strategii działań na YouTubie
Autor: Magdalena Daniłoś
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
content marketing
wideomarketing

Twórz treści – nie reklamy, czyli o strategii działań na YouTubie

Skoro czytasz ten tekst, to znaczy, że już kiedyś zastanawiałeś się nad wprowadzeniem do Twojej strategii marketingowej działań wideomarketingowych prowadzonych w serwisie YouTube. Mam zatem dla Ciebie dobrą wiadomość. Po pierwsze, Twoja intuicja co do kierunku działania Cię nie myli. Wkroczyliśmy w erę wideo. Po drugie, ten tekst pomoże Ci zrozumieć, jakimi prawami rządzi się YouTube i czego oczekują od Twojej marki jej odbiorcy. W takim razie zaczynamy!

Going global: komunikacja międzynarodowa w social mediach
Going global: komunikacja międzynarodowa w social mediach
Autor: Paulina Macuga
Data dodania: 06.11.2015
Tematy
content marketing
social media

Going global: komunikacja międzynarodowa w social mediach

Choć zarządzanie contentem wielojęzycznym w mediach społecznościowych może wydawać się skomplikowane, to należy podkreślić, że istotnie wpływa ono na sukces marki na rynkach międzynarodowych. Wyniki badań pokazują, iż lokalne profile na Facebooku angażują odbiorców od trzech do pięciu razy bardziej, niż ich globalne odpowiedniki.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły