Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: copywriting

dense_art
dense_art
Autor: Aleksandra Niegowska
Data dodania: 19.01.2017
Tematy
content marketing
copywriting

Dense Content – narzędzie komunikacji przyszłości

Na przestrzeni wieków społeczeństwo zmieniało się i ewoluowało – od wędrownego trybu życia, poprzez osadnictwo, odkrycia geograficzne, budowanie miast, rozwój przemysłu i tworzenie wynalazków, po zaciekawienie technologią i obrót informacją. Ta ostatnia stała się dobrem, które dla współczesnego świata jest szczególnie cenne.

smartwriting
smartwriting
Autor: Barbara Stawarz
Data dodania: 14.11.2016
Tematy
copywriting

M-copywriting, czyli jak pisać na smartfony

Tak jak w inny sposób czytamy książkę, a inaczej treści na komputerze, tak samo różni się czytanie na mniejszych ekranach – tabletach czy smartfonach. Po raz kolejny marketerzy powinni nauczyć się pisać na nowo!

content
content
Autor: Milena Majchrzak
Data dodania: 25.08.2016
Tematy
content marketing
copywriting

Content marketing vs. copywriting – co powinieneś wybrać?

Każda firma marzy o skutecznej promocji. Podstawą jakichkolwiek działań powinno być przede wszystkim zrozumienie, czym różnią się dostępne rozwiązania. Dzięki temu chaos, zamieni się w zbiór możliwości, które można właściwie wykorzystać.

komunikacja_sensoryczna
komunikacja_sensoryczna
Autor: Magdalena Jaworowicz
Data dodania: 01.06.2016
Tematy
copywriting
marketing sensoryczny

Zmysłowa moc słowa – rzecz o komunikacji sensorycznej i synestetycznej

Zmysły są kluczowe w ludzkiej komunikacji. Pomagają człowiekowi zdobyć wiarygodną informację o świecie. W czasach pierwotnych pozwalały na znajdowanie  odpowiedniego jedzenia i pewnego schronienia. Teraz dalej ludzie posługują się nimi, by ocenić, co jest dla nich korzystniejsze, a co może okazać się niebezpieczne.

Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Autor: Redakcja
Data dodania: 27.10.2015
Tematy
copywriting
książki

Copywriter – rzemieślnik czy poeta?

Książka autorstwa Magdaleny Jaworowicz pełni funkcję kompendium ułatwiającego rozpoczęcie kariery w zawodzie copywritera.

Marketing bez lukrowej waty
Marketing bez lukrowej waty
Autor: Dorota Korczyk
Data dodania: 15.09.2015
Tematy
copywriting
książki

Marketing bez lukrowej waty

Ogłoszenie rekrutacyjne pewnej znanej sieci barów szybkiej obsługi ze złotymi łukami w logo. Na obrazku grupa młodych, pełnych entuzjazmu ludzi w lśniąco białych koszulach przybija sobie piątkę. Pod zdjęciem widnieje napis: „Perspektywy przed Tobą!”. Niby wszystko pięknie, a mimo to pojawiają się pewne wątpliwości, rodzaj dysonansu poznawczego u odbiorcy. Dlaczego tak? Współcześnie wyidealizowany przekaz reklamowy coraz bardziej traci na wartości i wiarygodności. Ludzie jeszcze nigdy nie byli tak wrażliwi na fałsz i sztuczność. Świadoma firma powinna omijać banki zdjęć szerokim łukiem. Era dosłodzonego marketingu, podkoloryzowanego i utrzymanego w hurraoptymistycznym amerykańskim stylu to przeszłość, z którą trzeba się jak najszybciej pożegnać. Autentyczność to nowy trend kulturowy i biznesowy. Duże marki korzystają z niego, aby stać się bardziej ludzkimi i zwiększyć swoją skuteczność dotarcia do nowych klientów. Autentyczność to tajna broń w walce o bycie bezkonkurencyjnym i w tym właśnie utwierdza książka Anny Piwowarskiej „Autentyczność przyciąga”.

10-zasad-konstruowania-uzytecznych-komunikatow
10-zasad-konstruowania-uzytecznych-komunikatow
Autor: Katarzyna Rychcińska
Data dodania: 07.04.2015
Tematy
copywriting
usability
user experience

10 zasad konstruowania użytecznych komunikatów

Mówiąc user experience (UX), myślisz „użyteczność” – intuicyjna nawigacja, przejrzysta grafika, odpowiednio poukładane elementy. Większość poradników z tej dziedziny wskaże Ci jak przygotować konstrukcję strony, co pokazywać w jej określonej części, jaki rodzaj i kolor mają mieć konkretne przyciski itp. Ale co z komunikacją werbalną? Kto odpowiada za treści na stronie? Gdzie kończą się kompetencje projektanta a zaczyna copywriting? To dyskusyjna kwestia. Na pewno jednak każdy, kto projektuje dla użytkownika, powinien wiedzieć jak formułować użyteczne komunikaty. Bez względu na to czy zakresem prac jest klasyczna strona internetowa, czy aplikacja mobilna. To, jaką formę będzie miała przedstawiona treść, jest tak samo ważne, jak to, co będzie zawierać.

opis produktow_glowne
opis produktow_glowne
Autor: Jan Kinal
Data dodania: 22.12.2014
Tematy
copywriting
e-commerce

Opisy produktów – dlaczego są tak ważne?

W sklepach internetowych opisy produktów służą do zwięzłego przedstawienia cech, zalet oferowanych towarów. Każdy sklep, bez znaczenia w jakiej branży funkcjonuje, posiada (a przynajmniej powinien, jeśli nie chce zbyt szybko zbankrutować) opisy produktów.

forum
forum
Autor: Piotr Olechniewicz
Data dodania: 03.10.2014
Tematy
copywriting
e-marketing
public relations

Marketing na forach internetowych

Forum internetowe to z pewnością jeden z bardziej rozpowszechnionych sposobów komunikacji i systematyzacji treści w internecie. Co prawda „lata świetności” fora internetowe mają już za sobą, a szczytowy okres ich rozwoju miał miejsce dekadę temu, jednak warto przyjrzeć się temu narzędziu trochę bliżej. Dlaczego? Ponieważ to, co na forach (poza społecznością) jest najważniejsze, w wielu przypadkach się nie zmieniło – mowa tu oczywiście o treści pochodzącej od użytkowników. A ta stanowi często świetne pole do działań marketingowych.

exacto
exacto
Autor: Łukasz Woźniak
Data dodania: 24.09.2014
Tematy
copywriting
media relations
public relations

Media relations. 10 przykazań i więcej…

Relacje z mediami wydają się skutecznym i prostym sposobem na zwrócenie uwagi otoczenia oraz budowanie wizerunku firmy. To prawda, ale tylko wtedy, gdy znamy i stosujemy zasady, którymi kierują się dziennikarze. Chociaż media ewoluują w ekspresowym tempie, to pewne standardy działania pozostają niezmienne.

informacja prasowa
informacja prasowa
Autor: Izabela Gorlicka
Data dodania: 22.09.2014
Tematy
copywriting
media relations
public relations

Zasady kontaktu z mediami, czyli jak przygotować dobrą informację prasową

Czy pisania można się nauczyć? Odpowiedzi na to pytanie na próżno szukać w internecie czy książkach. Prowadząc jednak komunikację z mediami umiejętność poprawnego posługiwania się językiem jest nie tyle potrzebna, co konieczna.

dziennikarstwo-obywatelskie-bezpardonowa-autopromocja-w-sieci
dziennikarstwo-obywatelskie-bezpardonowa-autopromocja-w-sieci
Autor: Kajetan Balcer
Data dodania: 18.03.2014
Tematy
copywriting
public relations

Dziennikarstwo obywatelskie – bezpardonowa autopromocja w sieci

Kampania Google AdWords, fan page na Facebooku, własny kanał na YouTubie, banner reklamowy czy nowoczesna strona internetowa. Istnieje jeszcze wiele innych, popularnych form promocji marek i firm w sieci. A gdyby tak do powyższego zestawienia dodać niesponsorowany, a jednak reklamowy artykuł prasowy, w dodatku z możliwością zarobku?

jakskuteczniepisacosobiewsieci
jakskuteczniepisacosobiewsieci
Autor: Daria Urbańska
Data dodania: 15.10.2013
Tematy
content marketing
copywriting
e-marketing

Być to za mało, czyli jak skutecznie pisać o sobie w sieci

Jeszcze kilka lat temu e-marketingiem rządziło hasło „Jeśli nie ma Cię w sieci, to znaczy, że nie istniejesz”. Dzisiaj niestety nie wystarczy już być. W zalewie informacji napływających do odbiorcy w wirtualnym świecie trzeba się wyróżnić. Jeśli zatem masz już swoje miejsce w sieci, ale nie wiesz, jak je zagospodarować, czas poznać podstawowe zasady „bycia widocznym”.

tresc_jest_kluczowa
tresc_jest_kluczowa
Autor: Dorota Korczyk
Data dodania: 15.05.2012
Tematy
copywriting
książki

Król jest tylko jeden

Czy chcesz zostać wirtualnym kowbojem treści online? A może chcesz posiąść umiejętność takiego redagowania informacji, aby nie ginęły w internecie bez wieści? A może po prostu postanowiłeś uporządkować strategię treści publikowanych przez Twoją firmę w sieci? Jeżeli przy którymś z tych pytań twierdząco pokiwałeś głową, to od razu i bez zastanowienia polecam Ci książkę „Treść jest kluczowa” autorstwa Ann Handley i C.C. […]

sila_slowa_ktore_zyje
sila_slowa_ktore_zyje
Autor: Przemysław Wojtasik
Data dodania: 15.10.2011
Tematy
copywriting
kampanie reklamowe

Siła słowa, która żyje. Siła życia, które eksponowane jest słowem

Dzisiejsze pojęcie marketingu jest bardzo szerokie, a dziedzina ta rozwija się nieustannie oraz w ogromnym tempie. Wraz z nią kreowane są jej nowe odłamy, rodzaje, ale także narzędzia ułatwiające realizację celów zakładanych przez plany czy strategie marketingowe. Jednym z nich jest copywriting – sztuka skutecznej sprzedaży słowem, o której... słów kilka.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły