Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: CSR

baner-marketer_02
baner-marketer_02
Autor: Redakcja
Data dodania: 24.06.2016
Tematy
CSR
e-marketing
public relations

Specjalistyczne studia podyplomowe to szansa na lepszą pracę. Poznaj nową ofertę studiów!

Konieczność ciągłego rozwoju kwalifikacji jest oczywista dla osób poważnie myślących o swojej karierze zawodowej. Jedną z dynamiczniej zmieniających się branż jest marketing. Aby być na bieżąco, trzeba się ciągle dokształcać. Wybór odpowiednich studiów podyplomowych nie jest łatwą decyzją. Dlatego warto wybrać uczelnię, która ma swojej ofercie kierunki odpowiadające na zapotrzebowanie rynku pracy.

Uczciwie prowadzony biznes procentuje
Uczciwie prowadzony biznes procentuje
Autor: Redakcja
Data dodania: 18.01.2016
Tematy
CSR

Etykę w biznesie warto stosować na co dzień – rusza 19. edycja programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”

Po raz 19. polskie firmy mają szansę zaprezentować się w najstarszym ogólnopolskim programie promującym etykę w biznesie. Właśnie ruszyła XIX edycja programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”, a przyjmowanie zgłoszeń potrwa do końca maja.

Ostatnia szansa dla firm na zdobycie certyfikatu
Ostatnia szansa dla firm na zdobycie certyfikatu
Autor: Redakcja
Data dodania: 20.08.2015
Tematy
CSR
konkursy

Ostatnia szansa dla firm na zdobycie certyfikatu

Trwa 18. edycja programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”, w którym firmy mogą zdobyć certyfikat jakości biznesu. Właśnie ruszyły obrady Komisji Regionalnych, które jako pierwsze ocenią uczestników.

Spoty odpowiedzialne społecznie

Firmy, które realizują zasady społecznej odpowiedzialności biznesu, mogą liczyć na rozgłos. Mogą sobie również na więcej pozwolić. CSR (ang. corporate social responsibility) gwarantuje sytuację win-win. Z jednej strony firma zyskuje więcej klientów oraz zaufanie otoczenia, z drugiej dzięki CSR-owi wzrasta świadomość różnego rodzaju problemów między innymi społecznych i ekologicznych.

plus
csr
csr
Autor: Katarzyna Dyrcz
Data dodania: 16.02.2015
Tematy
CSR
kampanie społeczne
marketing wartości

Przepis na kampanię społecznie odpowiedzialną

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) zyskuje w Polsce na popularności. Konsumenci, mając wybór, coraz częściej sięgają po produkty marek realizujących działania z zakresu marketingu społecznie odpowiedzialnego. Wciąż jednak niewiele firm ma pomysł na to, jak przeprowadzić angażującą kampanię CSR-ową. Te, które się na to zdecydują, zmuszone będą sięgać po działania charakterystyczne dla marketingu partyzanckiego, a nawet balansować na granicy szoku – po to, by przykuć coraz bardziej rozproszoną uwagę rozchwytywanego odbiorcy, przebić się z przekazem przez reklamowy szum komunikacyjny i wyróżnić tam, gdzie liczy się unikalny pomysł, ponieważ wszyscy korzystają z tym samych narzędzi.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły