Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: custom publishing

logo_konkurs_2016_max
logo_konkurs_2016_max
Autor: Redakcja
Data dodania: 28.06.2016
Tematy
custom publishing

Ostatnia chwila na start w Konkursie Biuletynów Firmowych 2016

Zbliża się ostateczny termin zgłaszania prac w 16. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych – ostatnim dniem na wysłanie projektów jest 5 lipca. Publikacje custom publishing można zgłaszać w 12 kategoriach. Oceni je Jury w nowym składzie.

logo_konkurs_2016_max
logo_konkurs_2016_max
Autor: Redakcja
Data dodania: 19.05.2016
Tematy
custom publishing
komunikacja marketingowa

Konkurs Biuletynów Firmowych 2016 z nowym Jury

Justyna Piesiewicz, Ewa Brzozowska i Marcin Jagodziński dołączyli do Jury 16. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Projekt ruszył 17 maja. W tym roku termin zgłaszania prac został wydłużony do 5 lipca. Firmy mogą zgłaszać swoje prace w 12 kategoriach.

konkurs-biuletynow-firmowych-2015
konkurs-biuletynow-firmowych-2015
Autor: Redakcja
Data dodania: 25.06.2015
Tematy
custom publishing
konkursy

Zbliża się termin zgłoszeń do 15. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych

Do 1 lipca można zgłaszać prace w 15. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. W jubileuszowej odsłonie rywalizacji są nowe kategorie, a prace oceni jury w zmienionym składzie. W tegorocznej edycja Konkursu zostały rozszerzone kategorie konkursowe dotyczące publikacji elektronicznych, projektów jednorazowych (podział na wydania jednorazowe biuletynu i projekty korporacyjne), a także pojawił się projekt multimedialny. Zmiany dotyczą […]

konkurs-biuletynow-firmowych-2015
konkurs-biuletynow-firmowych-2015
Autor: Redakcja
Data dodania: 19.05.2015
Tematy
custom publishing
konkursy

Rusza jubileuszowa, 15. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych!

Nowe kategorie i zmiany w jury to słowa klucze jubileuszowej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych, która wystartowała 19 maja.

Interaktywne e-magazyny firmowe, czyli jak przestać myśleć w kategorii druku

Z roku na rok coraz więcej firm decyduje się na wydawanie własnych wydawnictw firmowych. Najczęściej są one dostępne w wersji drukowanej w sklepach, salonach samochodowych, na pokładach samolotów, w pociągach, instytucjach kultury itd. Często przybierają także formę elektroniczną. Jednak aby firmowe e-magazyny odniosły sukces, muszą przyciągać uwagę czytelników nie tylko interesującą treścią czy nowoczesnym składem. Powinny być również dopracowane od strony interaktywnej, będącej bardzo dobrym uzupełnieniem dla słowa pisanego.

dodatekcontentmarketing
dodatekcontentmarketing
Autor: Grzegorz Miłkowski
Data dodania: 13.02.2014
Tematy
content marketing
custom publishing

[Dodatek specjalny] Content marketing – Jak budować własne media?

Współczesny rynek jest bardzo konkurencyjny. Twój biznes musi mierzyć się z wieloma problemami: brakiem klientów, wysokimi kosztami promocji i marketingu, trudnym dotarciem z informacją o produkcie do konsumenta. Na dodatek on sam jest coraz bardziej świadomy swoich wyborów konsumenckich, więc przekonanie go do zakupu wymaga większego wysiłku niż jeszcze kilka lat temu.

piora-roku
piora-roku
Autor: Redakcja
Data dodania: 18.12.2013
Tematy
custom publishing

Zwycięzcy 2. edycji konkursu Piór Roku

Znamy już laureatów drugiej edycji konkursu Pióra Roku, podczas którego wyłonione zostały najlepsze artykuły opublikowane w magazynach customowych. Jakość zwycięskich tekstów pokazuje, że prasa branżowa to nie tylko dążenie do realizacji celów marketingowych, ale także coraz wyższy poziom dziennikarstwa firmowego. Wśród zwycięzców i wyróżnionych znalazły się zarówno firmy komercyjne, jak i instytucje publiczne. W tegorocznej edycji nagrodzone zostały pisma Deutsche Banku, Grupy Żywiec, Netii, Katowickich Wodociągów, Osiedla Bażantowo w Katowicach oraz firma Agros-Wrońscy.

piora-roku
piora-roku
Autor: Ewa Stępniewicz
Data dodania: 21.11.2013
Tematy
content marketing
custom publishing

Pióra Roku: Czas ucieka!

Uważasz, że dziennikarstwo customowe nie ma przed Tobą żadnych tajemnic? Potrafisz napisać wciągającą opowieść o marce lub firmie? Masz jeszcze czas do jutra do północy, aby podjąć wyzwanie.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły