Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: customer experience

forum iab 2016
forum iab 2016
Autor: Redakcja
Data dodania: 25.01.2016
Tematy
customer experience

Customer experience motywem przewodnim X Forum IAB

„Customer Experience. Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?” – pod takim tytułem organizowana jest 10., jubileuszowa edycja Forum IAB, która odbędzie się w dniach 8 i 9 czerwca 2016 r. w Multikinie Złote Tarasy.

Wprowadzenie nowego produktu na rynek okiem CRM managera

Dojrzałe organizacje, które posiadają wdrożone programy CRM, z pewnością mają wielokrotnie praktykowane plany działań marketingowych pod pojawienie się nowego produktu. Plany te to oczywiście strategia marketingowa i sprzedażowa w wielu kanałach, obejmująca taktyczne formy komunikacji online, offline, w kanałach własnych czy partnerskich.

cx w e-commerce
cx w e-commerce
Autor: Szymon Mydlarz
Data dodania: 30.11.2015
Tematy
customer experience
e-commerce

Jak NIE kształtować doświadczeń zakupowych w e-commerce

Branża e-commerce przeżywa istny boom rozwojowy, a z nim postępuje coraz większa profesjonalizacja. Sklepy internetowe mierzą się z nowymi wyzwaniami, budują swoje strategie rozwoju w oparciu o nowe podejścia, w tym m.in. o customer experience. CX odgrywa bowiem coraz większą rolę w budowaniu przewag konkurencyjnych na rynku, co tworzy pole do rozwoju dla tych, którzy są bliżej klienta oraz rozumieją wagę jego potrzeb. Poniższy artykuł pozwoli Ci dowiedzieć się więcej o najczęściej popełnianych błędach w projektowaniu doświadczeń klienckich w e-sklepach oraz wskaże proste podpowiedzi, jak ich unikać. Lepiej bowiem uczyć się na cudzych błędach, aniżeli swoich. Miłej lektury!

Przenieś zaangażowanie konsumenta na nowy poziom dzięki omnichannel marketingowi

Wait a minute. Na omni-co?! Uwaga – w tym tekście nie znajdziesz definicji lub prostego wyjaśnienia tego pojęcia. Porzuć googlowanie i szukanie w Wikipedii „właściwych” określeń. Zakładam, że każdy czytelnik, jest w stanie bez zastanowienia stworzyć własne wyobrażenie na temat tego terminu. I w tym właśnie rzecz. Omnichannel ledwie raczkuje na świecie, a jego potencjał jest nieskończony – i to dosłownie. Ten tekst nie będzie kolejny raz wyjaśniał różnic między technologią NFC a iBeaconami. Nie będzie też tłumaczył dlaczego mała bateryjka w tych drugich ma żywotność dwóch lat, ani udowadniał, że w przyszłości smartfony będą miały na stałe włączone Bluetoothy oraz WiFi. A dlaczego – o tym w dalszej części artykułu.

Design szyty na miarę

„Odzieżówka” to branża, w której szczególnie liczy się dobry design. Kształtowanie doświadczeń klientów przypomina projektowanie i tworzenie idealnej kolekcji – wywołującej pozytywne emocje, dopasowanej do oczekiwań odbiorców i bieżących trendów na rynku. Oto kilka wskazówek na temat tego, jak pozytywnie wpływać na doświadczenia zakupowe klientów, by chętniej wracali do danego sklepu i polecali go znajomym.

cx
cx
Autor: Monika Serafin
Data dodania: 19.09.2014
Tematy
customer experience
e-commerce
obsługa klienta

Stwórz strategię customer experience, która zadziała

Jak to się dzieje, że zwykle pamiętamy raczej te firmy, które zostawiły za sobą raczej niemiły zapaszek złej obsługi klienta, a te „dobre” możemy policzyć na palcach jednej ręki? Negatywne doświadczenia silniej oddziałują na naszą świadomość, a dodatkowo przy wzmożonej konkurencji, większość firm traktuje swoich klientów tak samo: szablonowo i bezosobowo. Jeśli marzysz o sukcesie na rynku i wyróżnieniu się w swojej branży, nie możesz zapomnieć o customer experience, w przeciwnym wypadku pozbawiasz się szans na osiągnięcie rewelacyjnych wyników, zginiesz w tłumie przeciętnych firm.

Customer Journey Map – podróżujący klient, lojalny klient…

Jest piątkowy wieczór. Następnego dnia w Las Vegas odbędzie się konferencja poświęcona Customer Experience. Jacob, regularny uczestnik tego wydarzenia, starym zwyczajem noc poprzedzającą event spędza w swoim ulubionym miejscu. Na głównym bulwarze wszystkie kasyna urządzają spektakle: wybuchają wulkany, postacie z hollywoodzkich filmów toczą bitwy, pełno jest darmowych niespodzianek, które mają skłonić do odwiedzin w jednej z setek jaskiń hazardu. Tymczasem Jacob wybiera kasyno, które z zewnątrz nie wyróżnia się niczym szczególnym. On jednak wie, co charakteryzuje to miejsce. Ma porównanie, był już w wielu kasynach. Elementem, który sprawił, że wszedł właśnie tutaj, jest jakość obsługi i doświadczenia, jakie Jacob ma z tym konkretnym miejscem, z tą konkretną marką i ludźmi, którzy ją reprezentują.

lojalnosc_trudne_slowo
lojalnosc_trudne_slowo
Autor: Jacek Kotarbiński
Data dodania: 15.05.2012
Tematy
customer experience
obsługa klienta

Lojalność, trudne słowo

Od niepamiętnych czasów On się o Nią starał. Targał tony prehistorycznych futer i rzucał u progu jaskini. Dziś rzuca kluczykami od „smarta” i prawi czułe słówka. Czy czegoś to nie przypomina? Podstawowego schematu działania Twojego front office?

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły