Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: dane osobowe

plus
sprzedaz_bazy_danych_osobowych
sprzedaz_bazy_danych_osobowych
Autor: Monika Brzozowska
Data dodania: 15.05.2012
Tematy
dane osobowe
prawo

Sprzedaż bazy danych osobowych – legalne czy nie?

W dzisiejszych czasach przedsiębiorcom nie zawsze opłaca się tworzyć bazy danych osobowych. Często więc korzystają z dostępnych na rynku ofert gotowych tego typu baz. Oczywiście w tym miejscu trzeba zadać sobie pytanie, czy sprzedaż baz danych osobowych w ogóle jest legalna i dopuszczalna w Polsce.

jak_chronic_bazy_kontaktowe
jak_chronic_bazy_kontaktowe
Autor: Adam Misa
Data dodania: 15.07.2011
Tematy
dane osobowe
prawo

Jak chronić bazy kontaktowe?

Trudno znaleźć marketera, który w swojej codziennej pracy nie korzystałby z baz kontaktowych. Adresy email, adresy pocztowe, numery telefonów... do dziennikarzy, drukarni, grafików, naszych klientów... Zwykle dane te zapisujemy w pliku tekstowym lub arkuszu kalkulacyjnym, a następnie przechowujemy w pamięci komputera lub specjalnych systemach informatycznych, na przykład CRM. Ale czy jest to bezpieczne?

dam_ipada_za_dane_osobowe
dam_ipada_za_dane_osobowe
Autor: Michał Sztąberek
Data dodania: 15.04.2011
Tematy
dane osobowe
prawo

Dam ipada za dane osobowe

Myśląc o ochronie danych osobowych w kontekście konkursów lub loterii, zawsze powstaje pewien problem. Wynika on przede wszystkim z konieczności określenia, jakim celom mają służyć tego typu działania.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły