Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: design thinking

zrozumiecklienta-designthinking-innowacja-marketingwartosci
zrozumiecklienta-designthinking-innowacja-marketingwartosci
Autor: Jacek Kotarbiński
Data dodania: 13.02.2014
Tematy
design thinking
innowacyjność

Zrozumieć klienta

Czy jest możliwe „wejście w skórę” klienta i podglądanie świata jego oczami? Ależ naturalnie. Wszak... sami takimi konsumentami jesteśmy. Zdarza nam się o tym zapominać podczas projektowania nowych rozwiązań, aplikacji czy usług. Czasami kompletnie nie dostrzegamy oczywistych rzeczy, gdy w grę wchodzi obsługa klienta. Wychodzi z nas totalna rutyna, gdy przychodzi patrzeć na standardowe procesy w sposób bardzo prosty i jednoznaczny. Coś bowiem, co nam wydaje się oczywiste, dla naszego klienta takie już być nie musi.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły