Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: e-book

Osiągnij przewagę w biznesie dzięki grywalizacji – darmowy e-book do pobrania
Osiągnij przewagę w biznesie dzięki grywalizacji – darmowy e-book do pobrania
Autor: Redakcja
Data dodania: 30.10.2015
Tematy
e-book
grywalizacja

Osiągnij przewagę w biznesie dzięki grywalizacji – darmowy e-book do pobrania

Jednym z największych wyzwań marketingu pozostaje nieustannie zagadnienie, co zrobić, by konsument nie zignorował produktu, lecz go zapamiętał, a w perspektywie również się do niego przywiązał. Kwestia staje się paląca szczególnie w świecie, w którym odbiorcy są zalewani taką liczbą reklam i ofert, że wręcz wyrabiają w sobie odruchowe mechanizmy obronne, jak np. banner blindness. Czy marketer może coś zrobić, by działania promocyjne marki stały się dla konsumenta źródłem fascynacji i przyjemności, a jednocześnie znacznie poprawiły sprzedaż lub lojalność?

historia-content-marketingu-glowne
historia-content-marketingu-glowne
Autor: Redakcja
Data dodania: 02.04.2015
Tematy
content marketing
e-book

Darmowy e-book o historii content marketingu

Content marketing to ma już 120 lat! Historia zaczyna się już w 1895 roku i tworzy ją firma John Deere, która wydała magazyn „The Furrow”. Ta historia to nie tylko wspomnienia, ale ogromna lekcja, z którą warto się zapoznać. Właśnie dlatego powstał e-book „Historia Content Marketingu”. Ponad 20 stron historii content marketingu, kilkanaście praktycznych wniosków, komentarze wybitnych polskich specjalistów. To wszystko w e-booku, który można pobrać zupełnie za darmo.

Strategia to działanie i ciągła zmiana – część 2. darmowego e-booka „Ogarnąć kosmos. O marketingu i strategii”

Strategia, absolutnie potrzebna każdej organizacji, w większości firm nie spełnia swojej roli. Sprowadza się ją zwykle do jednego z wielu ważnych dokumentów. Tymczasem w sytuacji ogromnej konkurencyjności i naddoboru przedsiębiorstwa powinny nie tylko posiadać strategię, ale również przyzwyczajać się do nowej rzeczywistości, gdzie strategia bez przerwy ewoluuje, zmienia się i dostosowuje do dynamicznych zmian rynkowych.

zacznij-od-ostatnich-w-kolejce
zacznij-od-ostatnich-w-kolejce
Autor: Redakcja
Data dodania: 03.10.2014
Tematy
e-book
strategia komunikacji marki

Zacznij od ostatnich w kolejce, czyli 11 sprytnych sposobów na fantastyczne relacje z klientami

Żyjemy w świecie, w którym dobre podejście do klientów ma większą wartość niż kiedykolwiek. Klienci nie muszą już męczyć się z firmami, które nie spełniają ich oczekiwań. Po prostu, szukają produktu czy usługi u konkurencji. Poznaj 11 prostych sposobów, żeby zatrzymać ich u siebie.

dwukierunkowakomunikacjasmsebook2
dwukierunkowakomunikacjasmsebook2
Autor: Kamil Kolbusz
Data dodania: 26.05.2014
Tematy
e-book
marketing mobilny

„Dwukierunkowa komunikacja SMS”– darmowy e-book

Kolejny już e-book od SMSAPI przedstawia szereg rozwiązań ułatwiających komunikację z klientami, przykłady najlepszego wykorzystania SMS w kampaniach marketingowych, jak również regulacje prawne i praktyczne porady dotyczące budowania i ochrony baz kontaktów.

„Ogarnąć kosmos” – darmowy e-book o marketingu i strategii

Czy da się w ogóle ogarnąć kosmos? Moim zdaniem – nie. Można go, co najwyżej, krok po kroku eksplorować. Poznawać, by następnie wysnuwać wnioski, które później najprawdopodobniej trzeba będzie weryfikować. Nic nie wskazuje na to, żeby kosmos kiedykolwiek miał być w pełni odkryty. Podobnie jest z poznawaniem marketingu i konsumentów, generalnie biznesu. To niekończące się pasmo sukcesów i porażek – wzlotów i upadków ludzi i przedsiębiorstw. Ciężko wskazać jakiś sensowny powtarzający się wzorzec, a jeszcze ciężej przekuć rozwiązania, które przyniosły sukces w jednej firmie, na sukces innej. Oczywiście zdarzają się wyjątki od reguły, ale to tylko wyjątki.

zdobywam-prace-poradnik
zdobywam-prace-poradnik
Autor: R. Paweł Stefaniak
Data dodania: 09.10.2013
Tematy
e-book
efektywność

W tym kraju nie ma pracy dla ludzi z moim wykształceniem

Bez względu na okoliczności lub powody, które spowodowały, że szukasz pracy dzielę się z Tobą doświadczeniami i przemyśleniami z ostatnich kilku lat. W tym czasie kilkukrotnie zmagałem się z rynkiem pracy zdobywając zatrudnienie w interesujących mnie korporacjach lub prywatnych firmach. Występowałem również w roli osoby rekrutującej po stronie pracodawcy.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły