Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: e-commerce

adblock_art
adblock_art
Autor: Adam Szum
Data dodania: 21.12.2016
Tematy
e-commerce

Jak mierzyć się z wyzwaniem adblockerów?

Wzrost popularności adblockerów to jeden z najwyraźniejszych trendów w branży e-commerce. Z niedawno opublikowanych wyników badań Kantar TNS wynika, że nawet co drugi polski internauta może korzystać z mechanizmów blokujących reklamy.

omnichannel
omnichannel
Autor: Anna Złoczewska
Data dodania: 23.11.2016
Tematy
e-commerce

Jak łączyć offline z online w branży e-commerce?

Wielkimi krokami zbliża się najgorętszy okres zakupowy w roku – czas przedświąteczny. Mniej więcej połowa Polaków najprawdopodobniej kupi swoim bliskim prezenty w sieci.

e-commerce
e-commerce
Autor: Maciej Padjas
Data dodania: 26.10.2016
Tematy
e-commerce

O jeden krok za mało. Dlaczego klienci e-sklepów nie finalizują zakupów w sieci?

Gdyby zapytać e-sprzedawców o to, co jest ich największą bolączką, odpowiedź „porzucone koszyki” byłaby z pewnością jedną z najczęściej udzielanych. Każda niesfinalizowana przez klienta transakcja to konkretna suma pieniędzy, która nie wpłynęła ostatecznie na konto. I setki domysłów: dlaczego klient porzucił koszyk?

ecommerce
ecommerce
Autor: Justyna Bakalarska
Data dodania: 30.09.2016
Tematy
e-commerce

Zwiększ sprzedaż w internecie dzięki narzędziom marketera

Agnieszka Lekszycka CMO Shoplo, w rozmowie z Marketer+ podpowiada jak rozwinąć swój e- biznes.

dane
dane
Autor: Aleksander Kijek
Data dodania: 21.09.2016
Tematy
e-commerce

Sztuczna inteligencja w e-commerce. 
Dane, które napędzają biznes i zwiększają sprzedaż

Do najważniejszych, a zarazem najtrudniejszych pytań towarzyszących wszelkim interakcjom w internecie należą te dotyczące szeroko rozumianej tożsamości osoby „po drugiej stronie”. Mają one, jak wiadomo, szczególne znaczenie w odniesieniu do interakcji sprzedawca – klient. Kim jest użytkownik odwiedzający sklep internetowy lub korzystający z aplikacji? Czy jest tym, za kogo się podaje? Jak porusza się po sieci? Co jest dla niego ważne? Jak reaguje na treści? Jak zachowuje się w określonych warunkach? Co powoduje, że dokonuje zakupu lub porzuca koszyk? Podstawą skutecznej sprzedaży jest zrozumienie klienta, a to wymaga pozyskania jak największej ilości informacji na jego temat.

Conceptual Green E-Commerce Button with Small Cart Design on a White Computer Keyboard Placed on White Table. Captured in Close up High Angle View.
Conceptual Green E-Commerce Button with Small Cart Design on a White Computer Keyboard Placed on White Table. Captured in Close up High Angle View.
Autor: Justyna Bakalarska
Data dodania: 02.09.2016
Tematy
e-commerce

Narzędzia marketera dla e-commerce

W cyklu Narzędzia Marketera przyglądamy się bliżej platformom dla sklepów online. Na pytania odpowiada Katarzyną Brdak, specjalista ds. marketingu w platformie sklepów internetowych RedCart.

SSUCv3H4sIAAAAAAAEAI1SQU7DMBC8I/GHyOcU4kQtCjcQIPGGqgfXWaWrOnZlb4pQlb9jx0lrUFVx88zsjnc9Pt3fZRnbCoeSPWengDxGpXpHVhAa7WmeTzw0SMaiUJ4sAjeMCnMkqHfggsVESUHQ+tpITv3zPeuIs1kYRd/hJfbaO9Tg3OMHaqElsDypcf021Lwv5io2i0N+w/Oax6UzHjbzkqIFLb8vU3uqsSA6R9hBOnz2x/gX4Lw837A5C2yLrSMj94edIfNvsxdLi88kk4fy7Zq58u99y7NMRoqHIQnRggIRQ1xHU7b/IrBdGusRGzAJFn2DJkn4aKRQoaFKnA8WJeo2aTO0A5v+Fr+a6RJCGxonmRZgjf9OAfKKF7zkyyde1Kt6VS1rv9LwA/N/qwTGAgAA
SSUCv3H4sIAAAAAAAEAI1SQU7DMBC8I/GHyOcU4kQtCjcQIPGGqgfXWaWrOnZlb4pQlb9jx0lrUFVx88zsjnc9Pt3fZRnbCoeSPWengDxGpXpHVhAa7WmeTzw0SMaiUJ4sAjeMCnMkqHfggsVESUHQ+tpITv3zPeuIs1kYRd/hJfbaO9Tg3OMHaqElsDypcf021Lwv5io2i0N+w/Oax6UzHjbzkqIFLb8vU3uqsSA6R9hBOnz2x/gX4Lw837A5C2yLrSMj94edIfNvsxdLi88kk4fy7Zq58u99y7NMRoqHIQnRggIRQ1xHU7b/IrBdGusRGzAJFn2DJkn4aKRQoaFKnA8WJeo2aTO0A5v+Fr+a6RJCGxonmRZgjf9OAfKKF7zkyyde1Kt6VS1rv9LwA/N/qwTGAgAA
Autor: Agata Kozanecka
Data dodania: 16.08.2016
Tematy
e-commerce

Poznaj 5 głównych typów klientów e-commerce i sprzedawaj więcej!

Nie ma dwóch klientów o identycznych charakterystykach, w związku z czym trudno też mówić o jednorodnych ścieżkach zakupowych. Jednakże opierając się na wynikach badania Nielsen Norman Group, można mówić o pewnych typowych motywacjach i aktywnościach konsumenckich. Na ich podstawie wyodrębnić można pięć głównych kategorii klientów e-commerce. Poznanie i zrozumienie ich potrzeb pozwoli lepiej zaprojektować e-sklep oraz zaplanować działania marketingowe, aby zwiększyć sprzedaż.

cover_artykuly_MARKETER+
cover_artykuly_MARKETER+
Autor: Redakcja
Data dodania: 15.07.2016
Tematy
e-commerce
sprzedaż

Wydanie specjalne Marketer+: E-commerce – kompendium wiedzy. Skuteczna sprzedaż w internecie

Rynek e-commerce dynamicznie się zmienia. W dwa lata po publikacji poprzedniego wydania poświęconego sprzedaży w sieci dziś patrzymy na ten temat z nowej, aktualnej perspektywy. Zmieniające się zachowania konsumentów, rozwój narzędzi, nowe możliwości działania i promocji, a także zmiany w przepisach prawnych – wszystko to sprawia, że osoby prowadzące e-sklepy powinny zaktualizować swoją wiedzę. A następnie dzięki niej działać tak, aby ich e-biznes był coraz bardziej satysfakcjonujący. Najnowsze wydanie specjalne Marketera+ to aktualne kompendium wiedzy o e-commerce’ie. Obowiązkowa lektura dla osób prowadzących e-sklepy i wszystkich tych, którzy zamierzają rozpocząć przygodę z e-handlem.

Konferencja eDelivery 2016 - grafika
Konferencja eDelivery 2016 - grafika
Autor: Redakcja
Data dodania: 19.05.2016
Tematy
e-commerce
obsługa klienta

Konferencja eDelivery 2016, czyli wszystko na temat logistyki oraz obsługi klienta w e-handlu

27 września br. na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się konferencja eDelivery. Impreza ma na celu przybliżenie znaczenia logistyki w e-commerce oraz zagadnień z nią związanych. Skierowana jest nie tylko do osób związanych bezpośrednio z logistyką, ale również do wszystkich, zainteresowanych tym tematem.

baner_podstrona
baner_podstrona
Autor: Redakcja
Data dodania: 18.03.2016
Tematy
e-commerce

Gotowy sklep internetowy sposobem na szybki start w e-commerce

Gotowy sklep internetowy to intuicyjne zarządzanie, szybka edycja grafiki, liczne darmowe integracje i hurtownie dropshipping – to zalety, które wyróżniają platformę sklepów internetowych Sky-Shop.pl na tle innych oprogramowań do prowadzenia sklepów internetowych. Dlaczego warto skorzystać właśnie z niej? Intuicyjny panel do zarządzania sklepem Na każdy sprawnie działający, wygodny w obsłudze sklep internetowy składa się wiele […]

okladka_raportu_ux
okladka_raportu_ux
Autor: Jacek Popko
Data dodania: 23.02.2016
Tematy
e-commerce
user experience

Raport UX e-sklepów 2015: Użyteczność. Jak dbają o nią największe sklepy?

Nie jest tajemnicą, że wygodna ścieżka zakupowa podwyższa konwersję.

facebook dynamic ads
facebook dynamic ads
Autor: Radosław Gorczyca
Data dodania: 14.12.2015
Tematy
e-commerce
social media

Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o Dynamic Product Ads

Wychodząc naprzeciw wszystkim klientom e-commerce’owym na początku 2015 roku Facebook wprowadził nową opcję reklamową, której celem jest zwiększenie sprzedaży poprzez wyświetlanie reklam użytkownikom strony na podstawie oglądanych produktów w sklepie.

cx w e-commerce
cx w e-commerce
Autor: Szymon Mydlarz
Data dodania: 30.11.2015
Tematy
customer experience
e-commerce

Jak NIE kształtować doświadczeń zakupowych w e-commerce

Branża e-commerce przeżywa istny boom rozwojowy, a z nim postępuje coraz większa profesjonalizacja. Sklepy internetowe mierzą się z nowymi wyzwaniami, budują swoje strategie rozwoju w oparciu o nowe podejścia, w tym m.in. o customer experience. CX odgrywa bowiem coraz większą rolę w budowaniu przewag konkurencyjnych na rynku, co tworzy pole do rozwoju dla tych, którzy są bliżej klienta oraz rozumieją wagę jego potrzeb. Poniższy artykuł pozwoli Ci dowiedzieć się więcej o najczęściej popełnianych błędach w projektowaniu doświadczeń klienckich w e-sklepach oraz wskaże proste podpowiedzi, jak ich unikać. Lepiej bowiem uczyć się na cudzych błędach, aniżeli swoich. Miłej lektury!

9. Targi eHandlu – poznaj nowinki e-commerce i wyprzedź konkurencję w 2016 roku
9. Targi eHandlu – poznaj nowinki e-commerce i wyprzedź konkurencję w 2016 roku
Autor: Redakcja
Data dodania: 06.10.2015
Tematy
e-commerce
wydarzenia

9. Targi eHandlu – poznaj nowinki e-commerce i wyprzedź konkurencję w 2016 roku

W 2014 roku wartość rynku sprzedaży detalicznej w internecie w Polsce wynosiła, według szacunków PMR, prawie 24 mld zł (5,7 mld euro). Obroty branży zwiększają się w tempie przynajmniej 15% w skali roku. W Polsce sprzedaż online stanowi mniej niż 4% handlu detalicznego, podczas gdy w Niemczech prawie 8%. Jak wykorzystać ten potencjał wzrostu, aby zdobyć dużą część rynku przed konkurencją?

Rich e-content – must have obecności marki w e-commerce
Rich e-content – must have obecności marki w e-commerce
Autor: Anna Lasmanowicz
Data dodania: 23.09.2015
Tematy
e-commerce
rich content

Rich e-content – must have obecności marki w e-commerce

Robiąc zakupy w e-sklepach konsumenci wybierają różne ścieżki poszukiwania interesujących ich ofert. Jedni korzystają z wyszukiwarki sklepowej, inni wybierają nawigację poprzez menu strony lub klikają w jeden z bannerów reklamowych. Niezależnie od ścieżki zakupowej wybranej przez użytkownika i sposobu poszukiwania ofert, wszystkie drogi prowadzą do karty produktu. Użytkownicy docierają na stronę produktu przed dodaniem go do koszyka i często, znajdując się właśnie na niej, podejmują decyzję zakupową. Karty produktów to jeden z kluczowych elementów, bez których e-sklep nie może istnieć, a informacje na nich zawarte mogą zaważyć na tym, czy konsument kupi nasz produkt. Im więcej, w przystępny sposób powiemy o produkcie, tym więcej konsument się o nim dowie i nie będzie miał potrzeby, żeby szukać dalej. Z tych samych powodów jest to również strategiczne miejsce dla komunikacji marketingowej i sprzedażowej marki, która jest możliwa dzięki wykorzystaniu rich contentu.

plus
Wyzwania wdrożenia modelu omnichannel commerce z perspektywy różnych branż
Wyzwania wdrożenia modelu omnichannel commerce z perspektywy różnych branż
Autor: Krzysztof Murzyn
Data dodania: 15.09.2015
Tematy
e-commerce
omnichannel
zachowania konsumenckie

Wyzwania wdrożenia modelu omnichannel commerce z perspektywy różnych branż

Sklepy stacjonarne, mimo plotek o zagarnięciu całej sprzedaży przez internet, nie znikną. Dzieje się nawet odwrotnie – online’owi gracze otwierają showroomy i sklepy stacjonarne (Amazon, eBay). Sieci handlowe zmieniają się jednak nie tylko ze względu na potrzeby i oczekiwania konsumentów, ale też dzięki rozwojowi technologii. Najważniejszy wydaje się być jednak dobry plan na osiągnięcie spójności, zarówno tej pomiędzy różnymi formami kontaktu z klientem, jak i obsługi w odczuciu klienta.

plus
Personalizacja. Zamień odwiedzających w kupujących
Personalizacja. Zamień odwiedzających w kupujących
Autorzy: Jakub Cyran  Aleksandra Nowak 
Data dodania: 15.09.2015
Tematy
e-commerce
omnichannel
real time bidding

Personalizacja. Zamień odwiedzających w kupujących

Przygotowanie budżetu reklamowego na kolejny okres to, bez względu na branżę, niezwykle trudne zadanie. Nie tylko przez konieczność estymacji efektywności planowanych działań, ale również – a może przede wszystkim – przez potrzebę analizy skuteczności tych prowadzonych w poprzednim okresie. Sprawdzamy, z jaką efektywnością i jakimi kanałami docieraliśmy do naszej grupy docelowej oraz czy udało się wykorzystać potencjał obecnych klientów. Możliwość docierania do użytkowników ze spersonalizowaną ofertą różnymi drogami i wzmacnianie tego przekazu poprzez różnicowanie kanałów to ważny element strategii omnichannel.

plus
E-mail jako wspólny mianownik w omnichannelu
E-mail jako wspólny mianownik w omnichannelu
Autor: Paweł Sala
Data dodania: 15.09.2015
Tematy
e-commerce
e-mail marketing
omnichannel

E-mail jako wspólny mianownik w omnichannelu

Czytając wcześniejsze artykuły z bieżącego numeru „Marketera+”, poznałeś założenia i tajniki skutecznego omnichannelu. Teraz chciałem się z Tobą podzielić moimi przemyśleniami odnośnie tego, jak skutecznie wykorzystać narzędzia, którymi zapewne dysponujesz, aby zbudować wokół Twojego odbiorcy spójny system komunikacji. Nie będę wymyślał koła od nowa. Zamiast tego pokażę zastosowania narzędzi, z których zapewne korzystasz, w nowej, świeższej odsłonie. Pozwoli Ci ona na pewną automatyzację komunikacji oraz poprawę doświadczeń Twoich odbiorców. Jako że od lat zajmuję się e-mail marketingiem, wybacz mi, że w centrum ekosystemu umieszczę właśnie ten kanał komunikacji, który z jednej strony może być agregatem danych o odbiorcach, a z drugiej sprawia, że adres e-mail staje się elektronicznym ID konsumenta – nie tylko w świecie wirtualnym, ale także realnym.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły