Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: e-mail marketing

sare
sare
Autor: Redakcja
Data dodania: 07.12.2016
Tematy
badania marketingowe
e-mail marketing

E-mail bez tajemnic – znamy wyniki XIII Badania wykorzystania poczty elektronicznej

Przeżywamy renesans newsletterów! Subskrybuje je aż 88% ankietowanych! Dlaczego? Bo stawiają na content i szybki dostęp do informacji.

email
email
Autor: Justyna Bakalarska
Data dodania: 23.09.2016
Tematy
e-mail marketing

Narzędzia marketera ułatwiające skuteczny e-mail marketing

Maria Wąchal, Head of Content FreshMail w kolejnej odsłonie cyklu Narzędzia marketera opowiada o tym jak prowadzić działania e-mail marketingowe.

poranki
poranki
Autor: Redakcja
Data dodania: 20.09.2016
Tematy
e-mail marketing

Jak zwiększyć efektywność z email marketing – dowiesz się już w październiku!

Mimo, iż pierwsza wiadomość mailowa została wysłana przez Raya Tomlinsona już w 1971 roku, po 45 latach nadal jest to najpopularniejszy kanał komunikacyjny w sieci. Wbrew pozorom i przewidywaniom niektórych specjalistów, nie przeszkadza w tym błyskawicznie rosnąca popularność serwisów społecznościowych. Kiedy przyjrzymy się danym Smart Insights okazuje się, że już w 2014 roku co 10 […]

E-mail jako wspólny mianownik w omnichannelu
E-mail jako wspólny mianownik w omnichannelu
Autor: Redakcja
Data dodania: 11.08.2016
Tematy
e-mail marketing

Legalna Baza – o czym pamiętać przed wysyłką mailingu do baz zewnętrznych

Legalna Baza to pierwszy projekt edukacyjny w Polsce, stanowiący źródło rzetelnej wiedzy dla osób, które zamierzają skorzystać z wysyłki do zewnętrznych baz mailingowych.

badanie sare
badanie sare
Autor: Redakcja
Data dodania: 05.07.2016
Tematy
e-mail marketing

XIII Badanie poczty elektronicznej – czas start!

SARE rozpoczęło trzynastą edycję Badania wykorzystania poczty elektronicznej. Rokrocznie ankieta wnika w szczegóły sposobów korzystania z poczty elektronicznej a także znaczenia e-maila w życiu jej użytkowników. A wszystko po to, aby właściwie ocenić panujące obecnie trendy oraz pomóc firmom w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w swojej strategii sprzedażowej i komunikacyjnej.

grafika 694x255
grafika 694x255
Autor: Redakcja
Data dodania: 19.04.2016
Tematy
e-mail marketing

3 proste sposoby na ogrzanie cold mailingu

Wysyłanie maili do zewnętrznej bazy nie musi być trudne. W tym artykule poznasz 3 sposoby na zwiększenie efektywności cold mailingu oraz dowiesz się, co jest istotne przy wyborze dostawcy bazy. Czytaj dalej! Czy warto korzystać z zewnętrznych baz? Wyobraź sobie, że chcesz przeprowadzić wysyłkę do bazy danych dostarczonej przez zewnętrzną firmę. Czy takie działanie ma […]

Grafika 1
Grafika 1
Autor: Redakcja
Data dodania: 10.03.2016
Tematy
e-mail marketing
wydarzenia

Czym zaskoczy Cię Mail My Day IV?

Konferencja Mail My Day co roku zbiera grono ekspertów i wiodących osobowości w e-marketingu. Tworzy przestrzeń sprzyjającą wymianie doświadczeń, kreatywnym rozmowom i dyskusji na temat działań email, ale także całościowej komunikacji z klientem w onlinie. Stawiając na konkrety i twarde dane otwiera uczestnikom drogę do skutecznej realizacji własnych celów biznesowych.

Video mailing w SMS-ach – nowatorskie rozwiązanie, które zmieni video marketing w Polsce
Video mailing w SMS-ach – nowatorskie rozwiązanie, które zmieni video marketing w Polsce
Autor: ClickQuickNow
Data dodania: 16.11.2015
Tematy
e-mail marketing
video mailing
wideomarketing

Video mailing w SMS-ach – nowatorskie rozwiązanie, które zmieni video marketing w Polsce

Nie ulega wątpliwości, że wideo jest jednym z głównych trendów marketingowych w 2015 roku. Oglądanie go w internecie spopularyzowały wyszukiwarka filmów YouTube i platformy VOD. Google umożliwił emitowanie reklam wideo w AdWords już w kwietniu 2012 roku. Na Facebooku nowy format reklamowy pojawił się dwa lata później, w marcu 2014 roku, zaś na Twitterze dopiero w czerwcu 2015 roku. Według prognoz już pod koniec 2016 roku więcej użytkowników będzie oglądało wideo na swoim urządzeniu mobilnym niż w telewizji. Wynika to ze zmiany sposobu konsumpcji mediów, czego przykładem jest używanie w komunikacji z innymi użytkownikami aplikacji społecznościowych na urządzeniach mobilnych, w których dominuje udostępnianie treści wideo. Jak zatem dotrzeć do użytkowników smartfonów i tabletów z komercyjną reklamą wideo?

plus

Poznaj lepiej swoich odbiorców Część 1. Jak wykorzystać Google Analytics do zautomatyzowania e-mail marketingu?

Dziś chciałbym rozpocząć nową serię moich artykułów w „Marketerze+”, tym razem poświęconą wykorzystaniu danych, jakie my – marketerzy – zbieramy o naszych potencjalnych i obecnych klientach, oraz temu, jak dzięki nim możemy jeszcze lepiej prowadzić komunikację marketingową. Kiedy na moich prelekcjach pytam, jak wiele osób używa systemu Google Analytics do mierzenia zachowania użytkowników odwiedzających daną stronę internetową, zazwyczaj zdecydowana większość sali podnosi rękę do góry. Myślę, że podobnie byłoby, gdybym zapytał o to Ciebie.

XII Badanie wykorzystania poczty elektronicznej – raport
XII Badanie wykorzystania poczty elektronicznej – raport
Autor: Redakcja
Data dodania: 03.11.2015
Tematy
badania marketingowe
e-mail marketing

XII Badanie wykorzystania poczty elektronicznej – raport

Za nami już 12. edycja „Badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce”. Jak co roku, jesienią publikowany jest raport z badania, którego cykliczność pozwala określić, jak zmieniają się potrzeby rynku oraz kierunek, w którym podąża e-mail marketing.

Za content najchętniej odwdzięczamy się adresem e-mail – wyniki badania
Za content najchętniej odwdzięczamy się adresem e-mail – wyniki badania
Autor: Redakcja
Data dodania: 22.09.2015
Tematy
content marketing
e-mail marketing

Za content najchętniej odwdzięczamy się adresem e-mail – wyniki badania

Internet niewątpliwie nas rozpieścił – do większości informacji mamy łatwy i, przede wszystkim, darmowy dostęp. Co ważne, nie chodzi tutaj tylko o ściąganie nielegalnego contentu, jak filmy czy muzyka, ale przede wszystkim o dostęp do wszelkiego rodzaju informacji. Dzięki wyszukiwarkom szybko znajdziemy przepis na spaghetti, treść zagubionej ulotki leku, informacje na temat polityków, a także optymalny plan regeneracji dla naszych włosów. Czy w tej masie darmowych informacji znajdą się osoby, które za daną treść są w stanie się odwzajemnić, dać coś od siebie?

Jak projektować mobilne e-maile?
Jak projektować mobilne e-maile?
Autorzy: Michał Madura  Maciej Płonka 
Data dodania: 15.09.2015
Tematy
e-mail marketing
marketing mobilny

Jak projektować mobilne e-maile?

Skuteczność kampanii e-mail marketingowych można mierzyć na różne sposoby. Blisko pięć lat temu po raz pierwszy wykorzystaliśmy eye tracking, by sprawdzić, w jaki sposób użytkownicy czytają e-maile. Pod koniec lipca ukazała się najnowsza, trzecia edycja badania, tym razem dotycząca mobilnych e-maili. W tym artykule zaprezentujemy Ci główne wnioski wyciągnięte na jego podstawie.

plus
E-mail jako wspólny mianownik w omnichannelu
E-mail jako wspólny mianownik w omnichannelu
Autor: Paweł Sala
Data dodania: 15.09.2015
Tematy
e-commerce
e-mail marketing
omnichannel

E-mail jako wspólny mianownik w omnichannelu

Czytając wcześniejsze artykuły z bieżącego numeru „Marketera+”, poznałeś założenia i tajniki skutecznego omnichannelu. Teraz chciałem się z Tobą podzielić moimi przemyśleniami odnośnie tego, jak skutecznie wykorzystać narzędzia, którymi zapewne dysponujesz, aby zbudować wokół Twojego odbiorcy spójny system komunikacji. Nie będę wymyślał koła od nowa. Zamiast tego pokażę zastosowania narzędzi, z których zapewne korzystasz, w nowej, świeższej odsłonie. Pozwoli Ci ona na pewną automatyzację komunikacji oraz poprawę doświadczeń Twoich odbiorców. Jako że od lat zajmuję się e-mail marketingiem, wybacz mi, że w centrum ekosystemu umieszczę właśnie ten kanał komunikacji, który z jednej strony może być agregatem danych o odbiorcach, a z drugiej sprawia, że adres e-mail staje się elektronicznym ID konsumenta – nie tylko w świecie wirtualnym, ale także realnym.

Raport z „Badania zjawiska spamu w Polsce”
Raport z „Badania zjawiska spamu w Polsce”
Autor: Redakcja
Data dodania: 02.09.2015
Tematy
e-mail marketing

99% internautów codziennie otrzymuje niechciane wiadomości – raport z „Badania zjawiska spamu w Polsce”

99% użytkowników otrzymuje niechciane wiadomości każdego dnia. Ponad połowa ankietowanych poświęca 22 godziny rocznie, aby ręcznie oczyścić swoje skrzynki pocztowe ze spamu. To zaskakująco dużo? Zachęcamy do zapoznania się z wynikami badania zjawiska spamu w Polsce.

Jak zarobić nawet 40 tysięcy złotych miesięcznie na swojej bazie e-mailingowej?

Dzisiejszy internet oferuje nieskończenie wiele sposobów na zarabianie pieniędzy. Możliwości jest tak wiele, że nawet zaawansowany internauta może czuć się zagubiony przy wybieraniu źródła dochodu, które będzie najlepiej wykorzystywać jego umiejętności i w dalszej perspektywie generować oczekiwane przychody. Dla ambitnych graczy, którzy szukają wysokich dochodów, ale rozumieją, że „nie od razu Google zbudowano”, dobrym pomysłem może okazać się zbudowanie bazy e-mailingowej.

jak pozyskiwac dane behawioralne i wykorzystywac je w kampaniach e-mailingowych
jak pozyskiwac dane behawioralne i wykorzystywac je w kampaniach e-mailingowych
Autor: Judyta Mojżesz-Zimonczyk
Data dodania: 27.07.2015
Tematy
e-mail marketing

Jak pozyskiwać dane behawioralne i wykorzystywać je w kampaniach e-mailingowych?

Zanim zlecisz e-mailing behawioralny warto zapytać dostawców o dostępną technologię. Wiele firm nabija swoich klientów w przysłowiową butelkę oferując targetowanie behawioralne, po czym e-mailingi i tak trafiają do niewłaściwych osób. Bywa tak, że do młodych rodziców docierają oferty dotyczące nowiutkiego modelu samochodu sportowego, a nie rodzinnego, którym akurat są zainteresowani. Dlaczego tak się dzieje?

plus
e-mail marketing w komunikacji b2b
e-mail marketing w komunikacji b2b
Autor: Paweł Sala
Data dodania: 15.07.2015
Tematy
e-mail marketing
marketing B2B

E-mail marketing w komunikacji B2B

Jak zapewne wiesz, e-mail marketing to najbardziej efektywny sposób komunikacji marketingowej. Niestety większość artykułów poświęconych temu zagadnieniu traktuje temat w bardzo szerokiej perspektywie lub skupia się tylko na komunikacji B2C. Dzisiaj pozwolę sobie pokrótce pokazać główne różnice pomiędzy segmentem B2B a B2C. Przede wszystkim wskażę, jak Ty sam możesz wykorzystać e-mail marketing w swojej komunikacji B2B.

plus
9 krokow do skutecznego e-mailingu b2b
9 krokow do skutecznego e-mailingu b2b
Autor: Michał Leszczyński
Data dodania: 15.07.2015
Tematy
e-mail marketing
marketing B2B

9 kroków do skutecznego e-mailingu B2B

W przeciwieństwie do B2C transakcje, do których dochodzi w relacjach B2B, nie są zazwyczaj realizowane pod wpływem impulsu, a same sumy, na jakie opiewają, bywają często bardzo wysokie. Co za tym idzie, miejsca na popełnienie ewentualnych błędów jest jeszcze mniej niż zwykle, gdyż każdy pojedynczy komunikat może zadecydować o tym, czy umowa zostanie podpisana i firma będzie mogła się dalej rozwijać.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły