Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: e-marketing

mixx
mixx
Autor: Redakcja
Data dodania: 26.10.2016
Tematy
e-marketing

Mixx Awards & Conference 2016: Znamy nazwiska głównych prelegentów

Jubileuszowa, dziesiąta edycja konkursu Mixx Awards, organizowanego przez IAB Polska, ma szansę zapaść na długo w dobrej pamięci polskiej branży digitalowej. Nie mniej emocji wzbudzi lista prelegentów Mixx Conference 2016.

foto
foto
Autor: Weronika Wrzesińska
Data dodania: 17.10.2016
Tematy
e-marketing

Znaczenie fotografii w marketingu internetowym branży turystycznej

Fotografia stała się nieodłącznym elementem współczesnego świata i nie można pozwolić sobie na lekceważenie jej wpływu na klientów i ich decyzje zakupowe. Szczególnie w takich branżach jak turystyczna, gdzie przed wykupieniem wymarzonego wyjazdu to właśnie od zdjęć rozpoczyna się podróż każdego klienta.

hero
hero
Autor: Redakcja
Data dodania: 13.10.2016
Tematy
e-marketing

Przyszłość e-reklamy: programmatic, aplikacje mobilne i lojalny klient

Rewolucja w kupowaniu powierzchni reklamowych, zmiana myślenia o programmatic, zwrot w stronę mobile’u, a do tego walka o lojalność klienta – oto kluczowe trendy w branży reklamowej, o których dyskutowali eksperci podczas trzeciej edycji Digital Marketing Heroes. Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele takich marek jak Allegro, Samsung Electronics Polska, NC+, PAYBACK, Uber, OpenX, Microsoft czy Runmageddon.

internetbet
internetbet
Autor: Redakcja
Data dodania: 22.09.2016
Tematy
e-marketing

InternetBeta 2016, czyli tygiel wiedzy, inspiracji i energii

W dniach 14-16 września podrzeszowska Kielnarowa po raz kolejny gościła uczestników konferencji InternetBeta. Społeczność, która, mimo że często zapatrzona w ekrany swych smartfonów i komputerów, nie zapomina o najważniejszym, czyli ludziach wokół.

interetbeta2016
interetbeta2016
Autor: Redakcja
Data dodania: 24.08.2016
Tematy
e-marketing

InternetBeta 2016, czyli gdzie musisz być tej jesieni

InternetBeta 2016 to ósma edycja jednej z najbardziej rozpoznawalnych, a dla wielu kultowej, konferencji branżowych w Polsce. Internet, nowe technologie i innowacje – to główne tematy poruszane na „Becie”. Główne, ale nie jedyne, bo z roku na rok formuła konferencji rozszerza się i już teraz stanowi inspirujące, multidyscyplinarne wydarzenie gromadzące wszystkich, którzy chcą trzymać rękę na pulsie.

reklama
reklama
Autor: Tomasz Teodorczyk
Data dodania: 23.08.2016
Tematy
e-marketing

Drugie życie reklam typu display? Od czego zależą zmiany na rynku reklamy online?

Reklama internetowa typu display, mimo bardzo dużego zasięgu, od lat wypada gorzej pod względem efektywności od typu search. Wkrótce jednak ta sytuacja może się odwrócić – wszystko za sprawą RTB i danych, szczególnie tych o intencjach zakupowych użytkowników.

adwords
adwords
Autor: Justyna Bakalarska
Data dodania: 05.08.2016
Tematy
e-marketing

Narzędzia marketera – kilka słów o Google AdWords

W kolejnym wydaniu cyklu "Narzędzia marketera" przyglądamy się bliżej kampaniom linków sponsorowanych. Na pytania odpowiada Marcin Wsół - certyfikowany specjalista Google AdWords i Google Analytics.

baner-marketer_02
baner-marketer_02
Autor: Redakcja
Data dodania: 24.06.2016
Tematy
CSR
e-marketing
public relations

Specjalistyczne studia podyplomowe to szansa na lepszą pracę. Poznaj nową ofertę studiów!

Konieczność ciągłego rozwoju kwalifikacji jest oczywista dla osób poważnie myślących o swojej karierze zawodowej. Jedną z dynamiczniej zmieniających się branż jest marketing. Aby być na bieżąco, trzeba się ciągle dokształcać. Wybór odpowiednich studiów podyplomowych nie jest łatwą decyzją. Dlatego warto wybrać uczelnię, która ma swojej ofercie kierunki odpowiadające na zapotrzebowanie rynku pracy.

forumIAB logo
forumIAB logo
Autor: Redakcja
Data dodania: 10.06.2016
Tematy
e-marketing

Customer Experience tematem zakończonej 10., jubileuszowej edycji Forum IAB 2016

Dwa dni konferencji, ponad 60 prelegentów w tym najbardziej znaczący eksperci marketingu online z kraju i ze świata, ponad 1100 uczestników oraz po raz pierwszy grono osób biorących udział w wydarzeniu online, przedstawiciele czołowych mediów marketingowych i biznesowych, wszystkie bilety na wydarzenie wyprzedane z miesięcznym wyprzedzeniem – to bilans zakończonego właśnie Forum IAB 2016. Była to już 10., jubileuszowa edycja tej najbardziej inspirującej konferencji e-marketingowej w Polsce.

e-marketing okladka
e-marketing okladka
Autor: Redakcja
Data dodania: 07.06.2016
Tematy
e-marketing

Jak się robi e-marketing? Nowe wydanie bestsellerowej książki!

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - z tej książki dowiesz się m.in. gdzie szukać inspiracji, w jakie media inwestować i jak robić to skutecznie! Nowe wydanie bestsellerowego E-marketingu już w księgarniach!

MARKETER+
MARKETER+
Autor: Redakcja
Data dodania: 12.02.2016
Tematy
e-marketing
efektywność
kampanie reklamowe

Baner z ceną czy bez ceny? Sprawdź w „Marketerze+” nr 1 (20)

Wiesz, że nawet złota rybka potrafi skupić uwagę dłużej od przeciętnego internauty? Wg badań Microsoftu przeciętny czas skupienia u ludzi w 2015 r. wynosił 8,25 sekundy, u rybki – 9. Chcesz się dowiedzieć ile znaków powinien mieć tytuł wiadomości e-mail, ile pól powinny zawierać formularze internetowe i czy na banerze podawać ceny? Przeczytaj „Marketer+” nr 1 (20).

Nowoczesna strona WWW, czyli jaka?
Nowoczesna strona WWW, czyli jaka?
Autor: Dariusz Szpak
Data dodania: 10.11.2015
Tematy
e-marketing
usability
user experience

Nowoczesna strona WWW, czyli jaka?

Projektowanie stron internetowych to dziedzina, która podlega trendom i w której także obowiązuje moda. Poznaj, jakie mechanizmy możesz zastosować na stronie, aby wykorzystać jej pełen potencjał i zaangażować użytkowników.

Pięciolatka RWD – podsumowanie
Pięciolatka RWD – podsumowanie
Autor: Maciej Kiełczewski
Data dodania: 04.11.2015
Tematy
e-marketing
marketing mobilny
user experience

Pięciolatka RWD – podsumowanie Część 1. RWD – z czym się to się je i dlaczego niektórym nie smakuje?

Wszyscy lubimy rocznice, tym bardziej te okrągłe. I tak responsive web design obchodzi właśnie piąte urodziny. Już niedługo skończy zerówkę i śmiało pójdzie do podstawówki. Jednak znaczenie RWD jest dużo większe niż wskazuje na to jego wiek. W internecie czas płynie dużo szybciej. Dlatego już niedługo RWD stanie się podejściem w pełni obowiązującym w świecie internetu. Artykułem tym rozpoczynamy krótką serię, w ramach której spojrzymy na RWD z trzech różnych stron – podstaw technologicznych tego podejścia, stopnia wdrożenia na polskim rynku oraz możliwości reklamowych.

Czołowi eksperci przewidują trendy w online marketingu na 2016 rok
Czołowi eksperci przewidują trendy w online marketingu na 2016 rok
Autor: Daniel Slomka
Data dodania: 30.10.2015
Tematy
e-marketing
trendy

Czołowi eksperci przewidują trendy w online marketingu na 2016 rok

Październik to idealny moment, żeby podsumować dotychczasowe działania i zastanowić się nad strategią na przyszły rok. Co przyniesie 2016 rok w dziedzinie online marketingu? Jakie będą dominujące trendy? Kto będzie na szczycie, a kto usunie się w cień? Na te pytania odpowiadają światowej sławy eksperci.

Najlepsze narzędzia wspierające kampanie webmarketingowe
Najlepsze narzędzia wspierające kampanie webmarketingowe
Autor: Piotr Maksymowicz
Data dodania: 23.10.2015
Tematy
e-marketing
narzędzia

Najlepsze narzędzia wspierające kampanie webmarketingowe

Ciężko wyobrazić sobie dzisiaj skuteczny marketing bez wykorzystania internetu. Newslettery, kampanie reklamowe przy użyciu social mediów itp., stały się jednymi z najważniejszych narzędzi w arsenale marketera. Każdy, kto przynajmniej przez chwilę zajmował się tą dziedziną, wie, że może być ona niezwykle pracochłonna i zdarza się, że po prostu brakuje czasu na wykonanie wszystkich czynności, które sobie zaplanowaliśmy. Trzeba zebrać potrzebne materiały, zaplanować swoją pracę, zbadać rynek, na którym będziemy się poruszać, prędzej czy później sprawdzić wyniki swojej pracy itd. Nieocenioną pomocą mogą być narzędzia internetowe, wspierające wykonywanie niektórych zadań. W poniższym artykule postaram się przybliżyć Ci te, z których sam korzystam i które według mnie są najlepsze. Do dzieła!

Percepcja pod kontrolą – współczesne metody analizy stron internetowych
Percepcja pod kontrolą – współczesne metody analizy stron internetowych
Autor: Piotr Sobieszczak
Data dodania: 07.10.2015
Tematy
analityka internetowa
e-marketing
usability

Percepcja pod kontrolą – współczesne metody analizy stron internetowych

Utworzenie strony internetowej z atrakcyjną treścią to jedynie wstęp do dalszego działania. Trzeba jeszcze zadbać o to, żeby nasza witryna była często odwiedzana. Stron są miliony, a uwaga internauty – parafrazując ludowe porzekadło – na pstrym koniu jeździ. Trudno ją zatrzymać na dłużej.

sposoby zarabiania na wlasnej stronie internetowej
sposoby zarabiania na wlasnej stronie internetowej
Autor: Igor Kozłowski
Data dodania: 06.10.2015
Tematy
content marketing
e-marketing

Sposoby zarabiania na własnej stronie internetowej Część 3. Jak zarabiać na contencie? Porcja wskazówek

Content marketing jest obecnie zagadnieniem tak popularnym, jak mobile. Z tym, że nie jest to temat aż takich żartów – wszyscy widzą dobrze, że nadszedł i jest to forma marketingu na topie. Dla wydawcy posiadającego własną stronę orientowanie się w działaniach związanych z content marketingiem* jest kluczowe – to content, który tworzy i udostępnia, składa się na jego relacje z odwiedzającymi. Od niego zależy liczba, częstotliwość i jakość wizyt. A od liczby, częstotliwości i jakości wizyt – dochód z całej pracy włożonej w zarządzanie stroną.

internetbeta 2015
internetbeta 2015
Autor: Redakcja
Data dodania: 18.09.2015
Tematy
e-marketing
wydarzenia

7. edycja konferencji InternetBeta zakończyła się sukcesem – podsumowanie

1 miasto, 3 dni, ponad 100 prelegentów, 1620 minut prelekcji i warsztatów oraz hektolitry wypitej kawy. W piątek zakończyła się InternetBeta – jedna z najlepszych i najciekawszych konferencji w Polsce związanych z zagadnieniami dotyczącymi internetu. Organizatorem głównym była Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły