Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: edukacja

podcasty_kosuniak
podcasty_kosuniak
Autor: Łukasz Kosuniak
Data dodania: 10.01.2017
Tematy
b2b
edukacja

Czytelnia Marketera – podcasty

W trzeciej części mini serii „Czytelnia Marketera” w ramach cyklu „ABC Marketingu B2B” czas na bardzo wygodne źródło wiedzy – podcasty. W Polsce stosunkowo mało popularne, są niezwykle pożyteczne dla osób, które nie chcą lub nie mogą czytać. Prowadząc auto, jadąc na rowerze, czy usypiając dziecko lepiej nie ryzykuj czytania – w takich sytuacjach znacznie lepiej sprawdzają się podcasty.

edukacja_art
edukacja_art
Autor: Agata Zambrowicz
Data dodania: 22.12.2016
Tematy
biznes
edukacja

Marketerze – edukuj! To leży w Twoim interesie

W ostatnim czasie obserwujemy odejście od stereotypowego myślenia o kampaniach społecznych, które do tej pory głównie szokowały. Podmioty publiczne coraz częściej skłaniają się ku edukacji społeczeństwa, co okazuje się kluczowym elementem zmiany myślenia i postaw. Podobnie jest w sektorze prywatnym – firmy chętniej stawiają na edukację konsumentów, zmieniając tym samym dawne myślenie o CSR. Czy firmom się to opłaca? Jaką wartość mogą wnieść do biznesu działania edukacyjne?

__zdj_694x255px_
__zdj_694x255px_
Autor: Redakcja
Data dodania: 02.12.2016
Tematy
edukacja

Marketerze – sprawdź, czego oczekuje od Ciebie rynek i odpowiedz na jego potrzeby!

Świat marketingu to nieustanne zmiany. Mówi się, że książka o tematyce marketingowej, zwłaszcza ta związana z marketingiem internetowym, jest już nieaktualna w momencie wydania. Nie dziwi więc fakt, że rynek oczekuje od marketerów przede wszystkim chęci nieustannego rozwoju oraz poszerzania wiedzy i kompetencji.

wse_krakow_glowne
wse_krakow_glowne
Autor: WSE im. ks. Józefa Tischera w Krakowie
Data dodania: 24.06.2015
Tematy
edukacja

Praktyczne i pod okiem specjalistów z branży, czyli studia podyplomowe w WSE

Opracowywanie kampanii marketingowej w sieci, tworzenie własnego e-sklepu czy budowanie strategii PR dla realnego klienta – to tylko niektóre z praktycznych działań, jakie w ramach zajęć podejmują słuchacze studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.

rozwijaj-sie-marketerze
rozwijaj-sie-marketerze
Autor: Jacek Kotarbiński
Data dodania: 15.05.2015
Tematy
edukacja

Rozwijaj się, marketerze

W dawnych, analogowych czasach student kończył uczelnię z dyplomem po kierunku marketing i ustawiała się do niego kolejka chętnych korpo w celu zatrudnienia go. Dziś to absolwent staje w kolejce, ale trochę innej.

wybierz-siebie-glowne
wybierz-siebie-glowne
Autor: Redakcja
Data dodania: 02.10.2014
Tematy
edukacja

Wybierz siebie. Bądź szczęśliwy, zarabiaj miliony i spełniaj swoje marzenia

Świat się zmienia, rynki się załamują, a miejsca pracy znikają jedno po drugim. Branże przeżywają kryzys i zmieniają się na naszych oczach. Wszystkie zabiegi, które miały nam zapewnić różne „zabezpieczenia”, wszystko, co miało nam dawać poczucie bezpieczeństwa, nagle straciło na znaczeniu. Należy zatem podjąć najważniejszą decyzję w życiu: wybrać siebie.

Grafika_marketer_16_09
Grafika_marketer_16_09
Autor: WSE im. ks. Józefa Tischera w Krakowie
Data dodania: 16.09.2014
Tematy
edukacja

Jak teorię przekuto w praktykę, czyli słuchacze PR-u u Tischnera dla IDEA FIX

Słuchacze 11. edycji studiów podyplomowych na kierunku „Nowy Public Relations” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischera w Krakowie przygotowali kompleksową kampanię PR dla IDEA FIX – miejsca, w którym wielowymiarowo spotyka się polski, kreatywny biznes.

rynekedukacyjnywecommerce
rynekedukacyjnywecommerce
Autor: Diana Czarnecka
Data dodania: 15.07.2014
Tematy
e-commerce
edukacja
efektywność

Rynek edukacyjny w e-handlu

Polski rynek e-commerce jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków w Europie. Już teraz 46% Polaków robi zakupy w sieci, a niemal jedna trzecia internautów przynajmniej raz sprzedała coś online. Popularność internetu jako kanału sprzedaży intensywnie wzrasta, a to wiąże się z dużym zapotrzebowaniem na nowych pracowników. Gdzie można zdobywać i poszerzać wiedzę o e-handlu?

psychologiakonsumentaksiazka-pwn
psychologiakonsumentaksiazka-pwn
Autor: Redakcja
Data dodania: 23.05.2014
Tematy
edukacja
książki

Czy dobrze znasz swojego klienta?

Wiedza na temat konsumenta, świadomość procesów psychologicznych zachodzących przy podejmowaniu decyzji zakupowych pozwalają w dużym stopniu wpływać na dokonywane wybory. Książka „Psychologia konsumenta” pozwala tę wiedzę posiąść.

plus
firmowe-szkolenie-od-zera
firmowe-szkolenie-od-zera
Autor: Agnieszka Lis
Data dodania: 13.05.2014
Tematy
edukacja
efektywność

Firmowe szkolenie od zera Część 5. Zakończenie zostaje w pamięci

„Kiedy pojawiają się pytania, na które nie ma odpowiedzi, oznacza to, że nastąpił kryzys”, mawiał Ryszard Kapuściński. KRYZYS. Finansowy, polityczny, ekonomiczny, mieszkaniowy, światopoglądowy. Najbardziej dotkliwy jest ten, który dotyczy nas bezpośrednio. Kiełbasa zamiast szynki. Pożyczona płyta DVD zamiast wyjścia do kina. Maleją przychody biur podróży, cięte są wydatki w przedsiębiorstwach. Często, bardzo często w pierwszej kolejności firmy zmniejszają wydatki na szkolenia. „W przyszłym roku”, „gdy odbijemy od dna” albo „kiedy skończy się kryzys” – słyszymy. Czy jednak organizacja wyjdzie z kryzysu obronną ręką, jeśli nie będzie szkolić kadry? Kierownictwo na ogół jest świadome, że sukces firmy to ludzie. Zaangażowani i... wykształceni. Ze szkoleń nie można, ot tak, bez konsekwencji zrezygnować.

activeenglishatwork
activeenglishatwork
Autor: Redakcja
Data dodania: 09.05.2014
Tematy
edukacja
książki

Active English at Work. Kompendium fachowego języka angielskiego dla marketerów i nie tylko

Active English at Work to nowe wydanie innej, bardzo popularnej publikacji Piotra Domańskiego „English for Active Communication”. Książka przeznaczona jest dla osób, które muszą posługiwać się fachowym słownictwem w pracy lub na studiach.

mbawdziesiecdni
mbawdziesiecdni
Autor: Michał Dziekoński
Data dodania: 08.05.2014
Tematy
edukacja
książki
recenzja

„MBA w 10 dni” – czyli dlaczego warto wciąż czytać papierowe książki, a nie „kontenty”…

W czasach, gdy wydawnictwa, których nie czytamy na ekranach komputera, stają się passé, tak jak i równie niemodne (w stosunku do tego, jak były oceniane dziesięć lat temu) stają się studia MBA, w ręce wpada nam książka o przewrotnym tytule „MBA w 10 dni”. Dlaczego zasługuje ona na uwagę?

englishforpromotion
englishforpromotion
Autor: Redakcja
Data dodania: 22.04.2014
Tematy
edukacja
książki

English for Promotion. Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji w internecie

Książka „English for Promotion” poświęcona jest problematyce szeroko pojętego marketingu. Szczególny nacisk położono w niej na kwestie związane z promocją.

logo-marketingchallenge8
logo-marketingchallenge8
Autor: Redakcja
Data dodania: 16.04.2014
Tematy
edukacja

Marketing Challenge – 8. edycja gry miejskiej

10 maja teren miasta Łodzi przerodzi się w pole marketingowych walk gry miejskiej Marketing Challenge. Wydarzenie to cyklicznie odbywająca się impreza organizowana przez studenckie koło naukowe MarkeTEAM. Dla kogo? Dla studentów, którzy chcą sprawdzić swoją wiedzę z zakresu marketingu.

profesjonalistawehandlupolak20
profesjonalistawehandlupolak20
Autor: Marek Tomaszewski
Data dodania: 17.01.2014
Tematy
e-commerce
edukacja

Profesjonalista w eHandlu – ratunek dla polskiego e-commerce?

„Profesjonalista w eHandlu” to odpowiedź Fundacji Polak 2.0 na problem braku wykwalifikowanej kadry odpowiadającej za rozwój internetowych kanałów sprzedaży po stronie e-sklepów i firm, które wykorzystują internet w sprzedaży. „Profesjonalista w eHandlu” to kompleksowy program mający na celu dostarczenie potrzebnych kadr dla internetowego rynku pracy. Jego osią jest edukacja oraz certyfikowanie potencjalnych pracowników.

plus
firmowe-szkolenie-od-zera
firmowe-szkolenie-od-zera
Autor: Agnieszka Lis
Data dodania: 15.05.2013
Tematy
edukacja

Firmowe szkolenie od zera Część 1.

„Kiedy pojawiają się pytania, na które nie ma odpowiedzi, oznacza to, że nastąpił kryzys”, mawiał Ryszard Kapuściński. KRYZYS. Słowo w ostatnich kilkunastu miesiącach odmieniane w mediach przez wszystkie przypadki. Finansowy, polityczny, ekonomiczny, mieszkaniowy, światopoglądowy. Najbardziej dotkliwy jest ten, który dotyczy nas bezpośrednio. Kiełbasa zamiast szynki. Pożyczona płyta DVD zamiast wyjścia do kina. Zmniejszają się przychody biur podróży, cięte są wydatki w przedsiębiorstwach. Wszędzie są cięcia kosztów. Generalny brak pieniędzy...

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły