Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: efektywność

MARKETER+
MARKETER+
Autor: Redakcja
Data dodania: 12.02.2016
Tematy
e-marketing
efektywność
kampanie reklamowe

Baner z ceną czy bez ceny? Sprawdź w „Marketerze+” nr 1 (20)

Wiesz, że nawet złota rybka potrafi skupić uwagę dłużej od przeciętnego internauty? Wg badań Microsoftu przeciętny czas skupienia u ludzi w 2015 r. wynosił 8,25 sekundy, u rybki – 9. Chcesz się dowiedzieć ile znaków powinien mieć tytuł wiadomości e-mail, ile pól powinny zawierać formularze internetowe i czy na banerze podawać ceny? Przeczytaj „Marketer+” nr 1 (20).

Reklama mobilna w Polsce i na świecie
Reklama mobilna w Polsce i na świecie
Autor: Dariusz Werelich
Data dodania: 23.12.2015
Tematy
efektywność
marketing mobilny

Reklama mobilna w Polsce i na świecie Część 4. Jak zmierzyć efektywność kampanii mobilnej?

Interaktywna kreacja, dedykowany mechanizm targetowania, niemal nieograniczone możliwości technologiczne – brzmi jak recepta na powodzenie niemal każdej kampanii mobilnej. To jednak tylko połowa sukcesu. Równie ważny jest dobrze zaplanowany pomiar, który da nam wiedzę o efektach działań. Jak więc zmierzyć efektywność kampanii mobilnej? Przede wszystkim mądrze.

10-zasad-efektywnej-wspolpracy-z-agencja-glowne
10-zasad-efektywnej-wspolpracy-z-agencja-glowne
Autor: Bartosz Jeleń
Data dodania: 12.06.2015
Tematy
efektywność

10 zasad efektywnej współpracy z agencją

Kreatywność w służbie biznesu, czyli o działaniu we wspólnym interesie.

7sprawdzonychmetod_glowne
7sprawdzonychmetod_glowne
Autor: Michał Dziekoński
Data dodania: 15.05.2015
Tematy
analizy
efektywność

7 sprawdzonych metod mierzenia efektów działań marketingowych Część 1. Wprowadzenie

Presja wypracowywania oszczędności w realizowanych budżetach marketingowych sprawia, że aby obronić się przed cięciami, powinniśmy w maksymalnie szeroki sposób wskazywać skuteczność i efektywność realizowanych działań rynkowych. Zapraszam do zapoznania się z siedmioma sprawdzonymi sposobami oceny działań marketingowych.

fota
fota
Autor: Marcin Pogroszewski
Data dodania: 06.10.2014
Tematy
e-commerce
e-marketing
efektywność

Startup w sieci, czyli oswajamy online marketing

Jednym z najmodniejszych i najpopularniejszych haseł w sieci w ostatnim czasie jest startup. Toczy się wiele dyskusji na temat wsparcia dla tego typu biznesów oraz możliwości promocyjnych. Z punktu widzenia promowania się w internecie większość polskich przedsiębiorstw, ale także dużych korporacji można nazwać „startupami w sieci”, bo jeszcze rzadko i mocno nieśmiało korzystają z narzędzi marketingu internetowego. Co warto wiedzieć, by łatwiej podjąć decyzje na temat zasadności rozpoczęcia działań online marketingowych we własnej firmie, sprawniej koordynować wdrażane działania oraz lepiej komunikować się z firmą, której zlecimy usługę?

pretotyping-ograniczyc-straty-uniknac-fiaska-nowych-produktachpomyslachuslugach
pretotyping-ograniczyc-straty-uniknac-fiaska-nowych-produktachpomyslachuslugach
Autor: Piotr Jardanowski
Data dodania: 24.09.2014
Tematy
badania marketingowe
efektywność
pretotyping

Pretotyping – jak ograniczyć straty i uniknąć fiaska przy kreowaniu nowych produktów, usług i pomysłów

Czy wiesz, że 90% wszystkich aplikacji mobilnych nie zarabia żadnych pieniędzy, 80% startupów traci pieniądze swoich inwestorów, 80% restauracji jest zamykanych w ciągu pierwszego roku działalności? Liczby te już na pierwszy rzut oka dają do myślenia. Sytuacja wygląda jeszcze gorzej w przypadku bardzo innowacyjnych obszarów gospodarki. Porażka jest nieodzownym elementem każdego rodzaju działalności. Czy można ją zatem wykorzystać na swoją korzyść? Jak to zrobić, aby uniknąć „wpadki” na rynku?

plus

Jak systematycznie ulepszać promocje cenowe?

Organizacja promocji cenowych powinna być ustrukturyzowanym procesem, mającym charakter cykliczny. Czemu to służy i jak to osiągnąć? Promocje cenowe przede wszystkim powinno się organizować w ramach dążenia do uzyskania konkretnego celu biznesowego. Cel ten powinien zaś być nie tylko zdefiniowany, ale również mierzalny, dlatego wymaga wypracowania efektywnych wskaźników działań promocyjnych. Dzięki analizie tych właśnie wskaźników firmy mogą nie tylko ocenić, czy udało im się osiągnąć zamierzony cel biznesowy, ale też wyciągnąć wnioski na przyszłość, które pozwolą usprawniać kolejne działania promocyjne. Wyłącznie takie systematyczne podejście do organizacji promocji cenowych może być gwarantem trwałego sukcesu.

plus
jakwybracapotemwspolpracowaczagencja
jakwybracapotemwspolpracowaczagencja
Autor: Dolores Greń
Data dodania: 15.09.2014
Tematy
efektywność

Jak wybrać agencję reklamową i z nią współpracować? Część 2.

W poprzednim artykule porównałam współpracę firmy i agencji reklamowej do małżeństwa. I tak jak w związku nierzadko zdarzają się kłótnie o pieniądze czy też o to, kto ma rację, podobnie dzieje się na płaszczyźnie biznesowej. Przyjrzyjmy się, jak upatrywać szans, a nie tylko zagrożeń na linii firma – agencja.

kampanie-marketingowe-w-projektach-unijnych-jak-zrealizowac-je-z-sukcesem
kampanie-marketingowe-w-projektach-unijnych-jak-zrealizowac-je-z-sukcesem
Autor: Agnieszka Haponik
Data dodania: 06.08.2014
Tematy
efektywność
komunikacja marketingowa

Kampanie marketingowe w projektach unijnych – jak zrealizować je z sukcesem? Część 2. Etap marketingowy – wyzwania i pułapki

W pierwszej części cyklu skupiłam się na konstrukcji wniosków unijnych z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.1. Wskazałam, gdzie szukać najistotniejszych informacji, jak szczegółowość zapisów wpływa na późniejszą realizację projektu, na jakie elementy wniosku należy zwrócić szczególną uwagę. Teraz przejdę do realizacji. Jak jednym zdaniem można podsumować etap marketingowy w projektach? Realizując projekt unijny, nie wystarczy, że jesteś pomysłowym i doświadczonym marketerem, musisz być strategiem, kreatorem, księgowym, a niekiedy także psychologiem. Co więcej, musi stać za Tobą sztab ludzi, z grafikiem, PR-owcem i copywriterem na czele.

kampanie-marketingowe-w-projektach-unijnych-jak-zrealizowac-je-z-sukcesem
kampanie-marketingowe-w-projektach-unijnych-jak-zrealizowac-je-z-sukcesem
Autor: Agnieszka Haponik
Data dodania: 25.07.2014
Tematy
efektywność
komunikacja marketingowa

Kampanie marketingowe w projektach unijnych – jak zrealizować je z sukcesem? Część 1. Co marketer musi wiedzieć o konstrukcji wniosku?

Dofinansowania unijne – zapewne każdy o nich słyszał, a duża część z nas miała z nimi bezpośredni kontakt. Osoby odpowiedzialne za promocję i reklamę na pewno niejednokrotnie słyszały o Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.1. Są ku temu przynajmniej trzy powody: po pierwsze, etap marketingowy stanowi w nim ważną składową, od której w dużej mierze uzależniony jest sukces całego projektu, po drugie – w tym i przyszłym roku na etap marketingowy wejdą setki projektów, które dostały dofinansowania w 2012 i 2013 roku, po trzecie – mowa o interesujących budżetach marketingowych, bo o ok. 200-260 mln zł w skali wszystkich projektów od 2008 roku. Perspektywa kusząca, ale czy dla każdego bezpieczna i realna do osiągnięcia?

rynekedukacyjnywecommerce
rynekedukacyjnywecommerce
Autor: Diana Czarnecka
Data dodania: 15.07.2014
Tematy
e-commerce
edukacja
efektywność

Rynek edukacyjny w e-handlu

Polski rynek e-commerce jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków w Europie. Już teraz 46% Polaków robi zakupy w sieci, a niemal jedna trzecia internautów przynajmniej raz sprzedała coś online. Popularność internetu jako kanału sprzedaży intensywnie wzrasta, a to wiąże się z dużym zapotrzebowaniem na nowych pracowników. Gdzie można zdobywać i poszerzać wiedzę o e-handlu?

czym-sie-kierowac-wyborze-dostawcy-uslug-callcenter
czym-sie-kierowac-wyborze-dostawcy-uslug-callcenter
Autor: Marcin Sosnowski
Data dodania: 11.07.2014
Tematy
efektywność
telemarketing

Czym się kierować przy wyborze dostawcy usług call center?

Współpraca między klientami zlecającymi projekty call center (CC) a firmami świadczącymi takie usługi to temat, który od lat wzbudza duże emocje w całej branży. Obustronne nadzieje i oczekiwania, potrzeby biznesowe, ceny i modele rozliczeń, niezgodność priorytetów, zaufanie lub jego brak, partnerstwo i nierównowaga sił – to tylko część zagadnień, którym należałoby się przyjrzeć, by zrozumieć relacje panujące w branży CC. Problem jest złożony, a inicjatyw mających na celu jego rozpracowanie – wciąż za mało.

jakwybracapotemwspolpracowaczagencja
jakwybracapotemwspolpracowaczagencja
Autor: Dolores Greń
Data dodania: 13.05.2014
Tematy
efektywność

Jak wybrać i współpracować z agencją reklamową? Część 1.

Firma i agencja powinny tworzyć związek partnerski. Ale jak to w związkach czasem bywa, trudno wzajemnie się porozumieć, każda ze stron ma odmienne oczekiwania, poglądy, priorytety. Czy da się stworzyć małżeństwo doskonałe? Spróbujmy.

plus
firmowe-szkolenie-od-zera
firmowe-szkolenie-od-zera
Autor: Agnieszka Lis
Data dodania: 13.05.2014
Tematy
edukacja
efektywność

Firmowe szkolenie od zera Część 5. Zakończenie zostaje w pamięci

„Kiedy pojawiają się pytania, na które nie ma odpowiedzi, oznacza to, że nastąpił kryzys”, mawiał Ryszard Kapuściński. KRYZYS. Finansowy, polityczny, ekonomiczny, mieszkaniowy, światopoglądowy. Najbardziej dotkliwy jest ten, który dotyczy nas bezpośrednio. Kiełbasa zamiast szynki. Pożyczona płyta DVD zamiast wyjścia do kina. Maleją przychody biur podróży, cięte są wydatki w przedsiębiorstwach. Często, bardzo często w pierwszej kolejności firmy zmniejszają wydatki na szkolenia. „W przyszłym roku”, „gdy odbijemy od dna” albo „kiedy skończy się kryzys” – słyszymy. Czy jednak organizacja wyjdzie z kryzysu obronną ręką, jeśli nie będzie szkolić kadry? Kierownictwo na ogół jest świadome, że sukces firmy to ludzie. Zaangażowani i... wykształceni. Ze szkoleń nie można, ot tak, bez konsekwencji zrezygnować.

office365-567x255
office365-567x255
Autor: Supremo
Data dodania: 22.04.2014
Tematy
efektywność

Co zmienia Office 365?

Wreszcie minęły czasy, gdy pracownicy byli „przywiązani” do biurka. Swobodę działania i kreatywność ograniczały im komputery i aplikacje, z których można było w pełni korzystać tylko w siedzibie firmy.

prezi_dla_marketerow
prezi_dla_marketerow
Autor: Paweł Kuźma
Data dodania: 31.03.2014
Tematy
efektywność
narzędzia

Prezi dla marketerów

W pracy marketera nie jest niczym nadzwyczajnym, kiedy przygotowywane od kilkunastu miesięcy projekty lub zaawansowane plany trzeba zaprezentować w zwięzłej formie podczas 30-minutowego spotkania. Wtedy właśnie przydaje się Prezi. Dzięki temu narzędziu w kilkanaście minut możemy uzyskać efekty, które niegdyś wymagały pomocy programisty.

plus
firmowe-szkolenie-od-zera
firmowe-szkolenie-od-zera
Autor: Agnieszka Lis
Data dodania: 13.02.2014
Tematy
efektywność

Firmowe szkolenie od zera Część 4. Główne rodzaje ćwiczeń

„Kiedy pojawiają się pytania, na które nie ma odpowiedzi, oznacza to, że nastąpił kryzys”, mawiał Ryszard Kapuściński. KRYZYS. Finansowy, polityczny, ekonomiczny, mieszkaniowy, światopoglądowy. Najbardziej dotkliwy jest ten, który dotyczy nas bezpośrednio. Kiełbasa zamiast szynki. Pożyczona płyta DVD zamiast wyjścia do kina. Maleją przychody biur podróży, cięte są wydatki w przedsiębiorstwach. Często, bardzo często w pierwszej kolejności firmy zmniejszają wydatki na szkolenia. „W przyszłym roku”, „gdy odbijemy od dna” albo „kiedy skończy się kryzys” – słyszymy. Czy jednak organizacja wyjdzie z kryzysu obronną ręką, jeśli nie będzie szkolić kadry? Kierownictwo na ogół jest świadome, że sukces firmy to ludzie. Zaangażowani i... wykształceni. Ze szkoleń nie można, ot tak, bez konsekwencji zrezygnować.

plus
firmowe-szkolenie-od-zera
firmowe-szkolenie-od-zera
Autor: Agnieszka Lis
Data dodania: 15.11.2013
Tematy
efektywność

Firmowe szkolenie od zera Część 3. Zaplanuj i zacznij. Potem tylko przeprowadź

„Kiedy pojawiają się pytania, na które nie ma odpowiedzi, oznacza to, że nastąpił kryzys”, mawiał Ryszard Kapuściński. KRYZYS. Finansowy, polityczny, ekonomiczny, mieszkaniowy, światopoglądowy. Najbardziej dotkliwy jest ten, który dotyczy nas bezpośrednio. Kiełbasa zamiast szynki. Pożyczona płyta DVD zamiast wyjścia do kina. Maleją przychody biur podróży, cięte są wydatki w przedsiębiorstwach. Często, bardzo często w pierwszej kolejności firmy zmniejszają wydatki na szkolenia. „W przyszłym roku”, „gdy odbijemy od dna” albo „kiedy skończy się kryzys” – słyszymy. Czy jednak organizacja wyjdzie z kryzysu obronną ręką, jeśli nie będzie szkolić kadry? Kierownictwo na ogół jest świadome, że sukces firmy to ludzie. Zaangażowani i... wykształceni. Ze szkoleń nie można, ot tak, bez konsekwencji zrezygnować.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły