Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: ekomarketing

ekoreklama
ekoreklama
Autor: Anna Marszałek
Data dodania: 05.02.2016
Tematy
ambient media
ekomarketing

Natural media – reklama stawia na eko

Kampanie i narzędzia reklamowe muszą podążać za oczekiwaniami odbiorców. Nakierowanie ich na ekologię staje się coraz bardziej wyraźne, co widać po bardzo popularnym obecnie kierunku w reklamie, jakim są natural media. W jaki sposób może przyczynić się on do wzrostu popularności marki i jak wpływa na jej wizerunek?

co-z-tym-ekotrendem
co-z-tym-ekotrendem
Autor: Andrzej Gruszka
Data dodania: 21.04.2015
Tematy
ekomarketing
strategia komunikacji marki

Co z tym ekotrendem?

Od dobrych kilku lat ekotrend coraz częściej pojawia się w komunikacji firm. Najczęściej wpisywany jest w strategie odpowiedzialności biznesu. Od kiedy przywędrował do naszego kraju, wraz ze wzrostem świadomości naszego społeczeństwa w obszarze szeroko rozumianej ekologii, wśród marek panuje przekonanie, iż kto dostarczy produkty najbardziej przyjazne środowisku, a jednocześnie portfelowi konsumenta, ten wygra. Ale czy na pewno?

ekokomunikacja
ekokomunikacja
Autor: Dolores Greń
Data dodania: 17.11.2014
Tematy
ekomarketing
komunikacja marketingowa

Ekokomunikacja – czy jesteśmy na nią gotowi?

„Eko”, „bio” i „organic” to od jakiegoś czasu czarodziejskie słowa wytrychy, oddziałujące na klientów. Uwodzą swoim brzmieniem, ale w większości przypadków są bez pokrycia. Z drugiej strony nie da się ukryć, że trend ekologicznych produktów przywędrował także do naszego kraju i dynamicznie rośnie świadomość społeczeństwa. Warto zadać sobie pytanie: prosumencie, quo vadis?

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły