Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: event marketing

v1_cover_artykuly_MARKETER+
v1_cover_artykuly_MARKETER+
Autor: Redakcja
Data dodania: 11.07.2016
Tematy
event marketing

Pobierz bezpłatny dodatek eventowy!

Z pewnością każdy dział marketingu stanął kiedyś (bądź wkrótce stanie) przed wyzwaniem zorganizowania jakiegoś wydarzenia – czy to branżowej konferencji, eventu promującego nowy produkt, imprezy integracyjnej dla pracowników lub też dla kontrahentów bądź partnerów biznesowych. Niezależnie od rodzaju i skali wydarzenia za każdym razem logistyka, promocja i znalezienie odpowiednich atrakcji sprawiają, że takie działania to ogromne przedsięwzięcie. Zwłaszcza […]

diabel tkwi w szczegolach czyli konferencja szyta na miare
diabel tkwi w szczegolach czyli konferencja szyta na miare
Autor: Agnieszka Kulińska
Data dodania: 05.08.2015
Tematy
event marketing

Diabeł tkwi w szczegółach, czyli konferencja szyta na miarę

Polski przemysł spotkań zyskuje na znaczeniu i staje przed nowymi wyzwaniami. Szacuje się, że w Polsce istnieje około 2 000 obiektów konferencyjno-eventowych zrzeszających od 4,5 do 5,5 mln uczestników rocznie. W ślad za rosnącą liczbą eventów powstają nowe inwestycje będące odpowiedzią na pojawiające się potrzeby turystyki biznesowej.

reklama 360
reklama 360
Autor: reklama360
Data dodania: 15.07.2015
Tematy
event marketing

REKLAMA360 – targi ery 3.0

Współczesny trend w marketingu zmierza do zatarcia stosunku klient–sprzedawca na rzecz partnerstwa i współpracy. Osiągnięcie planu sprzedażowego, zbudowanie wizerunku, ugruntowanie pozycji marki, poznanie i spełnienie potrzeb klienta odbywa się dziś w dużej mierze online. Jak w tym kontekście wypada wystawianie się na targach?

plus
jak maksymalizowac roi w marketingu targowym b2b
jak maksymalizowac roi w marketingu targowym b2b
Autor: Anna Wilma
Data dodania: 15.07.2015
Tematy
event marketing
marketing B2B

Jak maksymalizować ROI w marketingu targowym B2B?

Jeśli byłeś na targach, mogłeś zauważyć rozbieżności: połowa stoisk jest pełna energii, generuje szum i przyciąga tłum, podczas gdy druga wydaje się być opustoszała i wypełniona znudzonymi pracownikami. Jak znaleźć się w gronie tych pierwszych wystawców i sprawić, by ekspozycja firmy przyniosła jak najwięcej korzyści?

plus
w swietle reflektorow event marketing w b2b
w swietle reflektorow event marketing w b2b
Autor: Diana Czarnecka
Data dodania: 15.07.2015
Tematy
event marketing
marketing B2B

W świetle reflektorów, czyli o event marketingu w segmencie B2B

Świat marketingu podlega nieustannym, bardzo dynamicznym zmianom. Nowe trendy wypierają te, które uległy przedawnieniu, branżowe słowniki wzbogacone zostają o kolejne pojęcia, a coraz bardziej kreatywne akcje angażują klientów na nieosiągalnym dotąd poziomie. Jednak marketerzy nie zwalniają tempa – stawiają coraz odważniejsze kroki w kierunku innowacji i jeszcze większej efektywności podejmowanych działań, zmieniając równocześnie oblicze sprawdzonych narzędzi, by móc je zaprezentować współczesnemu klientowi w odmienionej, dopasowanej do jego potrzeb odsłonie.

eventy20_glowne
eventy20_glowne
Autor: Maciej Ledzion
Data dodania: 11.12.2014
Tematy
event marketing
social media

#Eventy 2.0

Eventy to już nie tylko bilet, zaproszenie, klub, stadion, muzyka, catering i godzina zero, w której zapalają się wszystkie światła, a na scenę wchodzi gwiazda. Eventy zaczynają się wcześniej, nie tylko w czasie ale także, w innej niż sama realizacja, przestrzeni – to rzeczywistość wirtualna! Wirtualna, ale prawdziwa i codzienna dla każdego z nas i niemal każdego z grupy docelowej, do której chcemy dotrzeć z naszym wydarzeniem.

promocją w konsumenta
promocją w konsumenta
Autor: Jacek Kotarbiński
Data dodania: 15.09.2014
Tematy
event marketing
promocje konsumenckie

Promocją w konsumenta

Kiedyś sfotografowałem hostessę przy półce. Zdjęcie zrobiło furorę na jednej z konferencji. Autentyk, żadnego fotomontażu. Dziewczyna przebrana w markowe ciuszki, oparta o półkę z promowanymi produktami, smacznie spała na stojąco. Zapewne za kilka złotych na godzinę. Nie wiem, co było gorsze. To, że jej się to przytrafiło, czy to, że ktoś to zauważył.

trendywaranzacjachtargowych02
trendywaranzacjachtargowych02
Autor: Dominik Osuch
Data dodania: 08.04.2014
Tematy
event marketing
POS
trendy

Trendy w aranżacjach targowych

Jak najlepiej wykorzystać okazje, jakie dają targi branżowe? Jak odnaleźć się w obowiązujących trendach i sprawić, aby odwiedzający zatrzymali się przed stoiskiem właśnie naszej firmy?

cocacolahugme-angazujacy-event
cocacolahugme-angazujacy-event
Autor: Sylwia Świtajewska-Romaniuk
Data dodania: 22.01.2014
Tematy
event marketing
zarządzanie marką

Angażujący event

Event marketing służy przede wszystkim budowaniu relacji marki z jej odbiorcami. Przyjmuje różne oblicza, ale jego cel zawsze pozostaje niezmienny – wykreowanie brandu wzbudzającego pozytywne emocje i pozostawiającego niezatarte wrażenie w sercach i umysłach odbiorców. Osiągnięcie prawdziwej i trwałej więzi na linii klient–produkt/firma staje się coraz istotniejsze, ponieważ wymagania konsumentów uległy znacznej zmianie i sam produkt to już za mało. Fakt ten stanowi zarówno wyzwanie, jak i szansę dla wielu firm. Warto więc odpowiedzieć sobie na kilka podstawowych pytań.

marketingtargowy
marketingtargowy
Autor: Piotr Szczepaniak
Data dodania: 15.10.2013
Tematy
event marketing

Jak wycisnąć 200% normy z wystawiania się na targach?

Jeszcze 10 lat temu targi były jedną z najbardziej popularnych form promocji firmy. Dziś głównym obszarem poszukiwań kontrahentów, partnerów i klientów stał się internet. Czy przy planowaniu budżetu marketingowego warto uwzględniać udział w targach? Jak wybrać wydarzenie i się do niego przygotować?

Jak zorganizować letni event wspierający działania promocyjne marki?

Eventy letnie są specyficzną formą wspierania działań promocyjnych marki, dlatego marketerzy często zastanawiają się, czy warto inwestować w tego typu działania. Warto. W okresie letnim potencjalni klienci mniej czasu spędzają przed telewizorem i wyjeżdżają na wakacje – w góry, na Mazury i przede wszystkim nad morze. Do ruchu wakacyjnego należy doliczyć również wyjazdy weekendowe i wycieczki, co dodatkowo zwiększa liczbę osób, do których można dotrzeć, realizując event letni.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły