Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: fotografia produktowa

Profesjonalna fotografia w świecie social mediów i content marketingu

Trwa cyfrowa rewolucja. Budżety marketingowe zmieniły się na przestrzeni 10 ostatnich lat. Wpływ na to miały rozwijające się coraz bardziej media społecznościowe i rządzący w sieci content marketing. Zmiany te spowodowały chwilową konsternację na rynku profesjonalnej fotografii. Branża zaczęła zadawać sobie pytania: „Czy amatorska fotografia podbije sieć i serca klientów?”, „Czy profesjonalne zdjęcia pozostaną już tylko domeną mediów tradycyjnych?”. Czas jednak dość szybko podsunął na nie odpowiedź.

orbitvu-glowne
orbitvu-glowne
Autor: Orbitvu
Data dodania: 15.07.2015
Tematy
e-commerce
fotografia produktowa

Zadbaj o retailera, czyli jak profesjonalna fotografia produktowa w pakiecie z towarem zwiększa liczbę zamówień w hurtowniach

Sektor B2B w branży e-commerce opiera się w dużej mierze na relacjach pomiędzy hurtownikami, często w postaci dużych importerów, producentów lub autoryzowanych przedstawicieli międzynarodowych marek, oraz właścicielami sklepów internetowych. Firmy działające na tym rynku muszą regularnie borykać się z problemami związanymi z zarządzaniem asortymentem i zmiennością ofert. Prowadząc sprzedaż standardowego, dostępnego w wielu sklepach produktu, ciężko konkurować inaczej niż ceną. Ponadto w sytuacji, gdy na danym rynku jeden dostawca dyktuje cenę podstawową, detaliści odpowiedzialni za sprzedaż internetową walczą o rynek, drastycznie obniżając swoje marże.

orbitvu-glowne
orbitvu-glowne
Autor: Piotr Socha
Data dodania: 16.02.2015
Tematy
e-commerce
fotografia produktowa

Klienci boją się tego, czego nie widzą. Nie widzą tego, czego im nie pokazałeś, czyli jak niezbędna w e-commerce jest profesjonalna fotografia produktowa

Wszyscy mamy świadomość tego, że rynek i standardy e-commerce rozwijają się w nieprzeciętnie dynamicznym tempie. Bez przerwy pojawiają się nowe, łatwo dostępne i proste w obsłudze narzędzia. Bez wątpienia poprawiają one jakość i komfort sprzedaży online zarówno z punktu widzenia klientów, jak i właścicieli sklepów. W internecie kupujemy produkty wszelkich kategorii: począwszy od artykułów codziennego użytku, aż po produkty niszowe i wysoce wyspecjalizowane. Każdy klient ma swoje indywidualne preferencje zakupowe, powtarzalne schematy zachowań, jak również ograniczenia. Wspólną wypadkową tych czynników jest to, że w sieci pewne produkty kupuje chętnie, inne ostrożniej, a jeszcze inne wyłącznie w sklepach stacjonarnych.

8 największych błędów w designie w e-commerce – jak je wyeliminować?

Od zawsze wmawiano nam, że wygląd nie jest ważny – liczy się to, „co jest w środku”. To nie prawda. Mając do czynienia z czymś nowym lub nieznanym, zazwyczaj pierwszych osądów czy kategoryzacji dokonujemy właśnie na podstawie wyglądu. Podobnie jest w e-commerce – użytkownik, który pierwszy raz trafi do e-sklepu, opinię na jego temat zbuduje przede wszystkim w oparciu o design i estetykę. Jeżeli więc strona Twojego e-biznesu nie będzie atrakcyjna i profesjonalna, nie wzbudzisz zaufania klienta, a w konsekwencji… nic mu nie sprzedasz. Jakich błędów musisz się wystrzegać, aby zbudować sklep, który będzie sprzedawać?

fotografiaproduktowa3603d
fotografiaproduktowa3603d
Autor: Konrad Maj
Data dodania: 15.07.2014
Tematy
e-commerce
fotografia produktowa

Jak tworzyć prezentacje 3D/360 stopni?

Atrakcyjne prezentowanie produktów w wirtualnym świecie połączone z przekazaniem wyczerpujących informacji o ich cechach musi być połączone z interakcją na linii produkt-kupujący. Interaktywna prezentacja 3D/360 spełnia ten wymóg, a przy pomocy dedykowanych rozwiązań jej stworzenie jest zoptymalizowane zarówno pod względem nakładów pracy, jak i poświęconego na to czasu.

Less is more. Zdjęcia produktów w kampanii wizerunkowej

Realizacja kampanii wizerunkowej wiąże się najczęściej z zainwestowaniem konkretnego budżetu, który pokrywa zarówno przygotowanie i wykonanie projektu, jak i jego prezentacje w najróżniejszych mediach. Słowo „konkretny” w tym wypadku to oczywiście pojęcie względne i zależne od skali możliwości inwestora, jednak taka inwestycja to zazwyczaj odczuwalny wydatek dla firmy i kalkulowany w planowanym rocznym budżecie. W czasach, kiedy marki prześcigają się w angażowaniu rozpoznawalnych nazwisk w akcje promocyjne swoich produktów, niekiedy po kilka równocześnie, trudno zwrócić uwagę klienta tradycyjnym komunikatem, zwłaszcza że konkurencja nie śpi. I tu zaczyna się prześciganie w koncepcjach...

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły