Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: gadżety reklamowe

Festiwal tysiąca gadżetów – z marką na wakacjach

Czas wakacyjnych wojaży powoli dobiega końca. Konsumenci powracają z festiwali, a wraz z nimi marki, które towarzyszyły im podczas letnich zabaw. Za pomocą jakich metod realizowano strategie promocyjne w miejscach imprez plenerowych? Zapraszam do przeglądu najbardziej pomysłowych kampanii zaprezentowanych w trakcie tegorocznych wakacji.

plus

Upominki w promocjach konsumenckich

Lubimy wygrywać. Lubimy dostawać upominki. W konsekwencji – lubimy angażować się w promocje konsumenckie. Warunek jest tylko jeden – musi być łatwo i atrakcyjnie. W tym ostatnim przypadku decydujące znaczenie ma nagroda. Promocje konsumenckie stanowią bowiem tę kategorię działań marketingowych, w której najwyraźniej można dostrzec ogromną rolę właściwie dobranych upominków.

czekoladajakoidealnyupominek
czekoladajakoidealnyupominek
Autor: Chocolissimo
Data dodania: 15.09.2014
Tematy
gadżety reklamowe
upominki biznesowe

Czekolada jako idealny upominek biznesowy

Czekolada to idealny produkt reklamowy. Stwierdzenie to jest z pewnością prawdziwe, choćby z racji upodobań smakowych prawie każdego z nas. Czekoladę lubią niemalże wszyscy niezależnie od płci, wieku, statusu materialnego. Stanowi ona idealny upominek w sytuacjach, w których nie znamy zamiłowań obdarowywanej osoby i w których obowiązuje zasada, że wręczany prezent powinien być elegancki, uniwersalny i jednocześnie niezobowiązujący.

Partner strategiczny

Dołączany, rozdawany, wręczany – czasem przypadkowo dobrany, często stanowi „wypełniacz” szerszych działań komunikacyjnych firmy, ot tym być powinien. Ale wciąż w kategoriach marketingowych przestrzeni określany z pogardą „zbędnikiem”, funkcjonalnym „kurzozbieraczem”, pieszczotliwą „durnostojką”. I tylko czasem ktoś o nim powie: NARZĘDZIE. Bohater marketingowego, drugiego planu. Niedoceniany choć nieoceniony. GADŻET REKLAMOWY. Jak żadne inne medium może odgrywać rolę multifunkcjonalną i doskonale odnajduje się w różnych płaszczyznach strategii komunikacyjnych.

plus
wydawaniegratisowwujeciupodatkowym
wydawaniegratisowwujeciupodatkowym
Autor: Tomasz Grzybowski
Data dodania: 15.11.2013
Tematy
gadżety reklamowe
podatki
upominki biznesowe

Wydawanie gratisów w ujęciu podatkowym

Wydawanie gratisów, upominków, nagród jest obecnie powszechnie przyjętym działaniem marketingowym mającym na celu zwiększenie pozytywnej asocjacji marki, pogłębienie relacji z klientem, zwiększenie atrakcyjności produktu lub usługi. Sam pomysł na wydanie gratisu to dopiero połowa działań, które przedsiębiorca w ramach promowania swojej firmy powinien zaplanować. W drugiej linii czeka analiza skutków podatkowych. Jest ona bardzo ważna, jeżeli przedsiębiorca nie chce natknąć się na nieoczekiwane trudności, narazić siebie lub co gorsza klienta na nieprzyjemne kontakty z urzędem skarbowym.

Firma, forma, funkjonalność
Firma, forma, funkjonalność
Autor: Katarzyna Zych
Data dodania: 15.09.2013
Tematy
gadżety reklamowe
upominki biznesowe

Firma, forma, funkcjonalność

Wykorzystywanie upominków reklamowych w kontaktach z klientami i kontrahentami stało się już biznesowym rytuałem. Wciąż jednak zapomina się o funkcji, jaką mogą one pełnić w budowaniu relacji wewnątrz firmowych, wśród najważniejszych dla organizacji ambasadorów, którymi są jej pracownicy. W jaki sposób wykorzystywać więc upominki reklamowe w działaniach ukierunkowanych na pracowników? Tutaj nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Doskonale sprawdza się za to sformułowanie „forma podąża za funkcją” (ang. form follows function) użyte przez architekta Louisa Sullivana. Parafrazując je, można powiedzieć, że w procesie „projektowania” pomysłu na użycie upominku reklamowego dla pracowników obowiązuje ta sama zasada – liczy się przede wszystkim funkcja, którą ma on pełnić. A w okresie świątecznym jest ona szczególna.

jak_wykorzystac_gadzet_wsparcia_sprzedazy
jak_wykorzystac_gadzet_wsparcia_sprzedazy
Autor: Katarzyna Zych
Data dodania: 15.07.2011
Tematy
gadżety reklamowe
komunikacja marketingowa

Jak wykorzystać gadżet do wsparcia sprzedaży?

Pewnego dnia Mistrz spotkał swojego ucznia Ijana nad rzeką. „Co robisz, Ijanie?”– zapytał chłopca. „Szukam białych kamieni na prezent dla przyjaciela, Mistrzu.” „A skąd wiesz, Ijanie, że twój przyjaciel chciałby otrzymać od ciebie białe kamienie?” – zapytał Mistrz. „Nie wiem, ale ja chciałbym takie dostać” – usłyszał w odpowiedzi...

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły