Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: gry marketingowe

plus
grywalizacjawrozwojumarketerowisprzedawcow
grywalizacjawrozwojumarketerowisprzedawcow
Autor: Michał Dziekoński
Data dodania: 13.05.2014
Tematy
gry marketingowe
grywalizacja

Grywalizacja jako sposób na rozwój umiejętności marketerów i sprzedawców Część 3. Strategiczne gry marketingowe symulujące procesy rynkowe

Wśród symulacji marketignowych szczególne miejsce zajmują gry odnoszące się do konkretnych procesów – np. kampanii komunikacji marketingowej, wprowadzania nowych produktów na rynek i innych. Zapraszam do lektury kolejnego tekstu z naszego cyklu poświęconego symulacjom procesów marketingowych.

plus
grywalizacjawrozwojumarketerowisprzedawcow
grywalizacjawrozwojumarketerowisprzedawcow
Autor: Michał Dziekoński
Data dodania: 13.02.2014
Tematy
gry marketingowe
grywalizacja

Grywalizacja jako sposób na rozwój umiejętności marketerów i sprzedawców Część 2. Strategiczne symulacje marketingowe

Uczenie się przez doświadczanie konkretnych zjawisk jest znacznie bardziej efektywne niż przyswajanie ich metodą prelekcji czy nawet case studies. Dotyczy to również – a może przede wszystkim – marketingu, zwłaszcza obszaru marketing metrics (wskaźników marketingowych). Dzięki doświadczaniu konkretnych sytuacji w grach symulacyjnych jesteśmy w stanie podejmować trafne decyzje na podstawie wyników rywalizacji międzyzespołowej.

plus
grywalizacjawrozwojumarketerowisprzedawcow
grywalizacjawrozwojumarketerowisprzedawcow
Autor: Michał Dziekoński
Data dodania: 15.11.2013
Tematy
gry marketingowe
grywalizacja

Grywalizacja jako sposób na rozwój umiejętności marketerów i sprzedawców Część 1. Typy symulacji i gier

Mechanizmy grywalizacji (wykorzystanie mechanizmów gier do zmiany zachowań) zdobywają coraz większą popularność wśród marketerów w zakresie motywowania klientów do szeroko rozumianych zachowań zakupowych. Stosunkowo mało osób wie, że gry symulacyjne znakomicie nadają się do rozwijania kompetencji marketerów i sprzedawców i że są wykorzystywane w tym obszarze od kilkudziesięciu lat.

plus

Jak przygotować grę dla marki?

Gracze są wśród nas – to fakt. Otacza nas rosnąca grupa ludzi bawiących się w serwisach społecznościowych, na komputerach osobistych, konsolach czy urządzeniach mobilnych. Kim jest statystyczny gracz, w jaki sposób do niego dotrzeć i jakich form dotarcia możemy użyć – na te pytania postaram się odpowiedzieć w poniższym artykule.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły