Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: inbound marketing

Czy rzeczywiście opowieści rządzą światem? Wywiad z Jackiem Szlakiem

Jaką rolę pełni storytelling w dzisiejszym biznesie? Czy warto inwestować w reklamę natywną? Jak budować zaufanie w komunikacji z konsumentami? M.in. na te pytania odpowiada Jacek Szlak, redaktor naczelny portalu Marketing przy kawie i autor książki "Opowieści w marketingu"

raport
raport
Autor: Redakcja
Data dodania: 18.05.2016
Tematy
content marketing
inbound marketing

Raport Interaktywnie.com „Content Marketing”

Dlaczego content marketing to nie copywriting, a reklama natywna to nie artykuł sponsorowany? I czy w ogóle warto inwestować w tak modny ostatnio marketing treści? Pytania banalne w branży, okazują się istotne dla klientów, dla których podstawową "wadą" content marketingu jest trudność w mierzeniu jego efektów. O tym, jak można i trzeba to robić, piszemy w najnowszym raporcie Interaktywnie.com. 

Skutecznie, czyli efektownie? Jak optymalnie zbudować stronę internetową?
Skutecznie, czyli efektownie? Jak optymalnie zbudować stronę internetową?
Autor: Piotr Sobieszczak
Data dodania: 01.09.2015
Tematy
inbound marketing
usability
user experience

Skutecznie, czyli efektownie? Jak optymalnie zbudować stronę internetową

Serwisy internetowe skonstruowane zgodnie z zasadami web usability stawiają na intuicyjność i łatwość obsługi z punktu widzenia użytkowników. Wzmacnianie pozycji w sieci nie opiera się jednak wyłącznie na poprawnej architekturze informacji i przejrzystej grafice. Warto także pamiętać o pozostałych aspektach, które odgrywają istotną rolę w procesie generowania sprzedaży.

Inbound marketing – czego marketer może nauczyć się od blogera?

Żyjemy w czasach, w których przekazów marketingowych jest tak wiele, że potencjalny klient nauczył się je ignorować. Zjawisko ślepoty bannerowej (ang. banner blindness) stało się naszą codziennością w obcowaniu ze stronami internetowymi, a na ulicy rzadko zwracamy uwagę na otaczające nas reklamy, traktując je niemal jak naturalny element miejskiego krajobrazu. Jak zatem przy tak negatywnym nastawieniu większości społeczeństwa do jawnych przekazów marketingowych wzbudzić zainteresowanie klientów naszą marką? I czego w tym zakresie możemy nauczyć się od blogerów?

tworz-wartos-a-nie-kopiuj
tworz-wartos-a-nie-kopiuj
Autor: Jacek Kotarbiński
Data dodania: 15.10.2013
Tematy
inbound marketing
marketing MŚP

Twórz wartość, a nie kopiuj, czyli siedem dobrych praktyk marketingowych MŚP

Teorii marketingu nie wymyślono na uczelniach. Jest ona owocem doświadczeń, analiz sukcesów i porażek wielu małych i średnich przedsiębiorstw. Dzisiaj to skomplikowana wiedza pomimo swej pozornej prostoty. Małe i średnie przedsiębiorstwa są trudne do analizowania ze względu na olbrzymią różnorodność prowadzonej przez nie działalności i mnogość implementowanych modeli funkcjonowania. O charakterze i stylu MŚP decydują najczęściej charyzma i umiejętności ich właścicieli, sposób zbudowania efektywnego modelu biznesowego czy skuteczność działania niewielkiego zespołu. W przeciwieństwie do korporacji nie ma tutaj wieloletnich planów, gry giełdowej czy polityki działania wobec akcjonariatu.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły