Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: kampanie reklamowe

mixx
mixx
Autor: Redakcja
Data dodania: 08.11.2016
Tematy
kampanie reklamowe

Mixx Awards 2016: Jury wskazało kampanie, które mają szansę na złoto, srebro lub brąz

Za nami ostatnie, wielogodzinne posiedzenie Jury konkursu Mixx Awards 2016, organizowanego przez IAB Polska. W tegorocznej, dziesiątej edycji wpłynęła rekordowa liczba 226 zgłoszeń, z których ostatecznie do konkursu zakwalifikowano 218. To ponad dwukrotny wzrost w stosunku do edycji konkursu w poprzednich latach. Zdaniem jurorów ilość zdecydowanie przeszła w jakość, co wskazuje na dużą kreatywność i odwagę w forsowaniu świeżych, nowatorskich pomysłów na komunikację z rynkiem.

reklama online
reklama online
Autor: Michał Żelażewski
Data dodania: 22.06.2016
Tematy
kampanie reklamowe

10 przykazań na…angażującą kreację reklamową

Przeprowadzone w ostatnim czasie badania jednoznacznie pokazują, jakie elementy sprawdzają się najlepiej w kreacji reklamowej online. Są to rich media. Raport „Digital Advertising Benchmark” (za rok 2015) pokazuje, że wskaźnik zaangażowania na standardowym banerze wynosi 1,76%, podczas gdy na banerze rich mediowym – 13,45%. Co zatem zrobić, by osiągnąć takie wyniki? Odpowiedź jest bardzo prosta. Należy wzbogacić swoje kreacje o kilka dodatkowych elementów.

plan_mapa_reklama
plan_mapa_reklama
Autor: Marta Piechal
Data dodania: 30.03.2016
Tematy
badania marketingowe
kampanie reklamowe

Reklamą po mapie – jak wykorzystywać analizy geomarketingowe w branży reklamowej

Warunkiem niezbędnym udanej reklamy jest dotarcie do odbiorców z grupy docelowej. Nawet najpiękniejsze billboardy stworzone w technice 3D, gazetki reklamowe z grafiką zaprojektowaną przez samego Banksy’ego czy reklamy z Jennifer Lawrence i Leonardo DiCaprio w rolach głównych nie spełnią swoich celów, jeśli nie trafią do tych, do których powinny trafić.

Portrait in Budapest
Portrait in Budapest
Autor: Dorota Kulbaka
Data dodania: 10.03.2016
Tematy
kampanie reklamowe
marketing skierowany do kobiet

Femvertising, czyli recepta na skuteczną komunikację do kobiet

Komunikacja dedykowana do kobiet doczekała się swojej nazwy! Femvertising to pojęcie już dość mocno zakorzenione w świecie reklamy, wchodzące także na rynek polski.

marchus
marchus
Autor: Ryszard Gielecki
Data dodania: 19.02.2016
Tematy
kampanie reklamowe
komunikacja marketingowa

Pułapki zaangażowania. Część 1.

Inwestowanie w fanów marki i najwierniejszych konsumentów nie jest sposobem na zostanie liderem rynku, a tworzenie kreacji display nawołujących do wejścia na stronę WWW akcji i wygrania koszulek jest często „przepalaniem” budżetu. Obie te, niestety częste w marketingu, strategie, łączy mit zaangażowania.

MARKETER+
MARKETER+
Autor: Redakcja
Data dodania: 12.02.2016
Tematy
e-marketing
efektywność
kampanie reklamowe

Baner z ceną czy bez ceny? Sprawdź w „Marketerze+” nr 1 (20)

Wiesz, że nawet złota rybka potrafi skupić uwagę dłużej od przeciętnego internauty? Wg badań Microsoftu przeciętny czas skupienia u ludzi w 2015 r. wynosił 8,25 sekundy, u rybki – 9. Chcesz się dowiedzieć ile znaków powinien mieć tytuł wiadomości e-mail, ile pól powinny zawierać formularze internetowe i czy na banerze podawać ceny? Przeczytaj „Marketer+” nr 1 (20).

RECENZJA_33
RECENZJA_33
Autor: Redakcja
Data dodania: 25.01.2016
Tematy
kampanie reklamowe
książki
marketing w wyszukiwarkach

AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii – książka

„Adwords 360°" Pauliny Wiktorskiej to pierwszy na polskim rynku katalog kampanii skierowany do osób, które znają program Google AdWords i szukają inspiracji do rozwoju swoich kampanii.

Rola narracji storytellingowej w reklamie
Rola narracji storytellingowej w reklamie
Autor: Wiktor Orzeł
Data dodania: 24.08.2015
Tematy
kampanie reklamowe
storytelling

Rola narracji storytellingowej w reklamie

Za każdą uznaną marką stoi dobrze opowiedziana historia. Jak robią to najlepsi? Jakie są korzenie marketingu narracyjnego i dlaczego storytelling – niezależnie od rozwoju nowoczesnych technologii – zawsze będzie grał w marketingu pierwsze skrzypce?

jak integrowac kampanie reklamowe
jak integrowac kampanie reklamowe
Autor: Łukasz Wołek
Data dodania: 31.07.2015
Tematy
kampanie reklamowe
marketing zintegrowany

Gigantyczny stanik i „Pięćdziesiąt twarzy Greya” – jak integrować kampanie reklamowe?

Zintegrowana komunikacja to synergia wszystkich jej elementów. I płynące z tego korzyści: większa spójność przekazu, jego zapamiętywalność czy zasięg. Dlatego każdy chce robić kampanie zintegrowane. Wielu myśli, że rzeczywiście je robi. Niestety często są w błędzie. Wyjaśnijmy sobie w prostych żołnierskich słowach: co to jest kampania zintegrowana i w jaki sposób ją przygotować?

plus
kampanie reklamowe online w sektorze B2B
kampanie reklamowe online w sektorze B2B
Autor: Roman Grygierek
Data dodania: 15.07.2015
Tematy
e-mail marketing
kampanie reklamowe
marketing B2B

Kampanie reklamowe online w sektorze B2B

Podstawą działalności każdego przedsiębiorstwa jest zysk. Trzeba go wypracować poprzez odpowiednią sprzedaż produktów i usług. Jednak aby ta sprzedaż miała miejsce, potrzebny jest: potencjalny klient, jego zainteresowanie oraz finalizacja zakupu w kanale online – w sklepie internetowym – czy też offline – na przykład u agenta czy dilera. Warunki te muszą być spełnione niezależnie od tego, czy oferujemy produkt odbiorcy indywidualnemu w tak zwanym sektorze B2C, czy też wśród klientów, którymi są przedsiębiorcy, czyli w sektorze B2B.

spoty-reklamowe-globalizacja-glowne
spoty-reklamowe-globalizacja-glowne
Autor: Marta Wasilewska
Data dodania: 11.06.2015
Tematy
kampanie reklamowe
strategia komunikacji marki

Europejskie spoty reklamowe śmieją się globalizacji w twarz

Globalizacja. Tej pięknej koncepcji zawdzięczamy m.in. dostęp do informacji z całego świata, wszystkich produktów (choć na niektóre trzeba czasem poczekać) oraz spotów reklamowych z różnych krajów. Reklamy produkowane na konkretne rynki są diametralnie inne. Te rozbieżności wywodzą się z różnic kulturowych, istniejących w poszczególnych państwach, których korzenie sięgają tak głęboko w świadomość ludzką, że nawet proces globalizacji nie jest na tyle silny, by je wyplenić.

granice-pastiszu-w-reklamie
granice-pastiszu-w-reklamie
Autor: Anna Szmigiel
Data dodania: 09.04.2015
Tematy
kampanie reklamowe
prawo

Czy serce i rozum mogły śmiać się z Baśki? Granice pastiszu w reklamie

Wszystko już było. W modzie, w sztuce, a także w reklamie. Dlatego coraz częściej wykorzystujemy wzorce wypróbowane przez innych oraz wzorce, które w dalszym ciągu działają i się sprawdzają. Zamiast tworzyć reklamę zupełnie od nowa i przechodzić żmudną drogę od samego pomysłu do zakorzenienia związku danego komunikatu z konkretnym produktem, nawiązujemy do sprawdzonych już spotów innych marek, w tym – a raczej w szczególności – do reklam konkurencji. Plusów takiego rozwiązania jest wiele – jawna rywalizacja przyciąga uwagę potencjalnych klientów, a sam spot nawiązujący do innego, już znanego, bardziej i szybciej zapada w pamięć konsumenta. Taka praktyka daje dodatkowo możliwość wytknięcia, w dozwolony sposób, wad konkurencji, wyśmiania jej oraz pokazania swojej „wyższości”.

spot-reklamowy-spoiwo-promocji-kultury-sztuki
spot-reklamowy-spoiwo-promocji-kultury-sztuki
Autor: Marta Wasilewska
Data dodania: 26.03.2015
Tematy
kampanie reklamowe
strategia komunikacji marki

Spot reklamowy – spoiwo promocji, kultury i sztuki

W ciągu kilku ostatnich lat spoty reklamowe przeobraziły się z chłodnej promocji kojarzącej produkt z nadanymi mu cechami. Teraz w grę wchodzą emocje, jakie się z danym produktem wiążą. Spot reklamowy stał się czymś więcej niż reklamą w telewizji...

Na tropie srebrnych wilków. Słów parę o silver tsunami

Wyciszony domator, spędzający czas z kotem na kolanach i filiżanką herbaty w dłoni, a może energiczny działkowicz z zapałem palikujący pomidory? Jesień życia potrafi być kolorowa i niejednoznaczna. Po wielu latach ignorancji wobec grupy dojrzałych konsumentów, marketerzy w końcu wzięli pod uwagę również ich potrzeby. I zostali mile zaskoczeni, bowiem „srebrne wilki” okazały się lojalnymi odbiorcami ich usług.

Klient wstrząśnięty, nie zmieszany. Przegląd kontrowersyjnych reklam

Kontrowersyjna treść ma w sobie tę siłę, że jest w stanie zrealizować ważne z punktu widzenia marketera cele – pozwala skutecznie przyciągnąć uwagę klienta, zatrzymać jego skupienie na dłużej i na stałe zapisać się w pamięci odbiorcy. Nawet jeśli nie poskutkuje natychmiastowym wzrostem sprzedaży, sprawi, że konsumenci na długo nie zapomną o marce.

Medialna kaszka z mleczkiem? Reklamy produktów dla dzieci warte 170 mln zł

W 2014 roku na medialną promocję produktów dla dzieci reklamodawcy w Polsce przeznaczyli jak dotąd ok. 170 mln zł. To nadal więcej, niż wynoszą na przykład wydatki na emisję reklam wszystkich firm z branży energetycznej bądź sportowej, lecz nastroje reklamodawców w sektorze wyraźnie osłabły.

za_chwile_ciag_dalszy_kampanii
za_chwile_ciag_dalszy_kampanii
Autor: Jacek Szlak
Data dodania: 17.11.2014
Tematy
kampanie reklamowe
strategia komunikacji marki

Za chwilę dalszy ciąg kampanii

Zapanowała moda na teasery. Krzyczą z billboardów i murali: „Chcę #wszystko”, „Masz prawo wiedzieć”, „Się dzieje się”, lub pytają: „Kochasz?”. Z telewizorów ogłaszają: „Dzieje się w Polsce” albo „Przez Bartka jestem w ciąży”. Zrekapitulujmy pokrótce tegoroczne kampanie teaserowe.

czas_na_zaangazowanie
czas_na_zaangazowanie
Autor: Jacek Kotarbiński
Data dodania: 17.11.2014
Tematy
kampanie reklamowe
marketing mobilny

Czas na zaangażowanie w mobile’u?

W ostatnich miesiącach „mobile” odmieniamy przez wszystkie przypadki. Na konferencji M@il My Day Monika Mikowska z Jestem.mobi prezentowała wyniki badań. Wynikało z nich, że Polak-szarak zauważył już w smartfonach coś więcej niż telefon, aktualizację statusów na Facebooku czy Instagramie oraz podręczny katalog zdjęć. Zauważył, że są tam aplikacje, których można ciekawie używać. A niektórych z nich nawet do robienia zakupów. Hurra! Alleluja i do przodu! – chciałoby się wykrzyknąć.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły