Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: komunikacja marketingowa

Jak pomagają nowe media? Kilka zasad skutecznych działań społecznych i charytatywnych

Święta działają jak rozrusznik na serca i sumienia społeczeństwa. Okolice grudnia i stycznia to zatem dobry czas, aby przeprowadzać akcje charytatywne i społeczne, które będą niosły dobro zarówno dla Twojej firmy, jako pozytywny komunikat marketingowy, jak i dla potrzebujących. Świadomość tego jak robić to właściwie i wykorzystywać do tych działań nowe media przyda się jednak marketerom przez cały rok.

millenials
millenials
Autor: Justyna Bakalarska
Data dodania: 09.12.2016
Tematy
komunikacja marketingowa
trendy

Pokolenie Z w natarciu. Jak dotrzeć do nich z marketingowym przekazem? Cz. II

Pokolenie Z – to nie lada wyzwanie dla współczesnych marketerów. O skutecznej komunikacji z nimi rozmawiamy z Marcinem Samkiem, Strategy & SoMe director, McCann & MRM, firmy która zrealizowała badanie i raport „The truth about youth”.

alexosterwalder
alexosterwalder
Autor: Redakcja
Data dodania: 20.06.2016
Tematy
komunikacja marketingowa

Chcesz mieć więcej klientów? Możesz łatwo osiągnąć ten cel!

Tworzenie produktów i usług, których zapragną konsumenci, to wyzwanie każdej firmy. Teraz w łatwy sposób możesz podbijać ich serca i zwiększać zyski ze sprzedaży. Dzięki know-how wprost od dr. Aleksa Osterwaldera zaprojektujesz wygrywające oferty wartości.

Jak wykorzystać Snapchata do promocji marki?

Utarło się przekonanie, że użytkownikami Snapchata są wyłącznie nastolatkowie, zaś akcje marketingowe mało opłacalne w porównaniu z pozostałymi kanałami społecznościowymi. A jednak ta aplikacja codziennie gromadzi ponad 100 milionów użytkowników na całym świecie. Warto więc wykorzystać ten reklamowy potencjał.

Client service A.D. 2016

Obsługa klienta w erze digital to coś więcej, niż „dobre” odpowiadanie na zapotrzebowania lub problemy klientów. To wyjście naprzeciw ich oczekiwaniom, bycie proaktywnym w swoich działaniach. Nie zaś czekanie na pożary. A to zazwyczaj przy ich okazji mają miejsce największe zmiany w strukturach lub procedurach przedsiębiorstwa, oferującego produkt lub usługę. Bo każde można przypisać do jednej z tych dwóch kategorii i każde wymaga obsługi klienta. Z miesiąca na miesiąc, coraz lepszej, bardziej rozwiniętej i przewidującej co klient będzie chciał, zanim sam tego zechce.

logo_konkurs_2016_max
logo_konkurs_2016_max
Autor: Redakcja
Data dodania: 19.05.2016
Tematy
custom publishing
komunikacja marketingowa

Konkurs Biuletynów Firmowych 2016 z nowym Jury

Justyna Piesiewicz, Ewa Brzozowska i Marcin Jagodziński dołączyli do Jury 16. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Projekt ruszył 17 maja. W tym roku termin zgłaszania prac został wydłużony do 5 lipca. Firmy mogą zgłaszać swoje prace w 12 kategoriach.

Komunikacja w programach lojalnościowych

Głównym czynnikiem decydującym o sukcesie programu lojalnościowego jest komunikacja, a konkretnie jej odpowiednia intensywność oraz właściwy dobór narzędzi. Odpowiednimi rozwiązaniami w zakresie komunikacji można do pewnego stopnia nawet uzupełnić niedostatki w atrakcyjności nagród czy w mechanizmie promocji. Po jakie z nich sięgać?

marchus
marchus
Autor: Ryszard Gielecki
Data dodania: 02.03.2016
Tematy
komunikacja marketingowa
marketing B2B

Pułapki zaangażowania. Część 2.

Zaangażowanie (engagement) to podejście do marketingu, zakładające, że konsumenci będą aktywnie uczestniczyć w komunikacji marki. Dzięki temu marka otrzyma darmowy zasięg (konsumenci będą propagować ją w digitalu) oraz klientów, którzy dużo częściej ją kupią oraz chętniej polecą.

marchus
marchus
Autor: Ryszard Gielecki
Data dodania: 19.02.2016
Tematy
kampanie reklamowe
komunikacja marketingowa

Pułapki zaangażowania. Część 1.

Inwestowanie w fanów marki i najwierniejszych konsumentów nie jest sposobem na zostanie liderem rynku, a tworzenie kreacji display nawołujących do wejścia na stronę WWW akcji i wygrania koszulek jest często „przepalaniem” budżetu. Obie te, niestety częste w marketingu, strategie, łączy mit zaangażowania.

komunikacja wewnętrzna
komunikacja wewnętrzna
Autor: Alain Kaj
Data dodania: 21.01.2016
Tematy
komunikacja marketingowa

Właściwa komunikacja drogowskazem do sukcesu cz. 2: wskazówki dotyczące komunikacji na zewnątrz organizacji

Kluczem do rozwoju każdej organizacji – oprócz pomysłu, inwestycji oraz właściwie dobranego modelu ekonomicznego – jest komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna. W komunikacji niezwykle istotne jest zaangażowanie zespołu i wiara we wspólny sukces.

firma w kryzysie
firma w kryzysie
Autor: Norbert Oruba
Data dodania: 15.01.2016
Tematy
komunikacja marketingowa
komunikacja wewnętrzna

Firma w kryzysie Część 1. Jak skutecznie przygotować się do zarządzania sytuacją kryzysową

Każda firma niezależnie od doświadczenia, wypracowanej pozycji i osiąganych wyników może zostać dotknięta kryzysem. W takiej sytuacji tylko przedsiębiorstwo liczące się z zagrożeniem nie jest bezradne. Osoby decyzyjne powinny traktować z należytą powagą wszelkie przesłanki zwiastujące kłopoty i podjąć działania przygotowawcze.

komunikacja wewnętrzna
komunikacja wewnętrzna
Autor: Alain Kaj
Data dodania: 14.01.2016
Tematy
komunikacja marketingowa
komunikacja wewnętrzna

Właściwa komunikacja drogowskazem do sukcesu cz. 1: wskazówki dotyczące komunikacji wewnątrz organizacji

Zgodnie z definicją Dyrektor Generalny (CEO) to „osoba dysponująca ostateczną władzą wykonawczą w organizacji lub przedsiębiorstwie”. Brzmi dumnie. Władza ostateczna niewątpliwie kojarzy się z siłą, a więc z zarządzaniem silną ręką. Z mojego doświadczenia wynika jednak, iż największe sukcesy w biznesie odnosi się dzięki zdolności wpływania na ludzi, a nie straszeniu ich potęgą swojego stanowiska. Zawsze powtarzam, że firmę tworzą ludzie i tylko dzięki ich zaangażowaniu może ona odnieść sukces.

Sztuka kreatywnego uwodzenia, czyli o transKREACJI w tłumaczeniach marketingowych

Sprzedaż produktów i usług za granicą jest jak flirt z atrakcyjną nieznajomą w warunkach ostrej konkurencji i na obcym terenie. Jak przekonać Twój obiekt westchnień, że to Ty jesteś dla niej stworzony i że to Ciebie właśnie szukała – w dodatku w nie swoim języku? Jak wywołać prawdziwy efekt „wow”, a wraz z nim zaangażowanie, a może nawet prawdziwe przywiązanie?

Król jest kontent czy content jest królem?

Wyjątkowy kontekst polityczny spowodował, że miejski krajobraz wzbogacił się nam o setki nowych nośników reklamowych. Formaty i orientacja równie zróżnicowane, jak rozpoznawalność i poglądy przedstawionych w nim osób. Niezmienne są tylko hasła wyborcze, jakby żywcem wyjęte z tytułów powieści Jane Austen. To wiele mówi o kondycji komunikacji marketingowej, nie tylko tej politycznej.

Recepta na skuteczną kampanię multikanałową
Recepta na skuteczną kampanię multikanałową
Autor: Katarzyna Ruś
Data dodania: 15.09.2015
Tematy
komunikacja marketingowa
omnichannel

Recepta na skuteczną kampanię multikanałową

Większość firm w swojej strategii stosuje działania oparte na różnych kanałach komunikacji, ale z różnych przyczyn nie są one pociągające dla odbiorców. Co powinniśmy dać konsumentowi, aby go zaangażować w nasz komunikat? Doświadczenie. Każdy komunikat, jaki odbieramy, jest dla nas pewnym doświadczaniem, na podstawie którego tworzymy obraz marki i dokładnie pod tym hasłem sortujemy go w naszych głowach. Dlatego tak ważne jest, aby przede wszystkim pierwsze (ale i każde następne) zetknięcie potencjalnego klienta z marką dostarczyło odbiorcy pozytywnych emocji i tym samym zachęciło go do interakcji z brandem.

plus
Spójna komunikacja w social mediach jako element strategii omnichannel
Spójna komunikacja w social mediach jako element strategii omnichannel
Autor: Rahim Blak
Data dodania: 15.09.2015
Tematy
komunikacja marketingowa
omnichannel
social media

Spójna komunikacja w social mediach jako element strategii omnichannel

Niezaprzeczalnie wzrosły dziś standardy obsługi klienta, a razem z nimi wymagania odbiorców względem marek. Podejście na zasadzie „wystarczy, że jestem – klient sam do mnie przyjdzie” stało się obecnie nie tylko „przeterminowane”, ale wręcz niedopuszczalne. Wraz z tymi zmianami wydłużyła się też droga do zakupu, którą dzień w dzień przechodzi klient. Dlatego aby maksymalnie ułatwić mu ten proces, powinniśmy być wszędzie tam, gdzie konsument ma styczność z naszym brandem.

plus

Jak wykorzystać beacony w komunikacji omnichannel?

Co łączy Apple, Nordstrom, Walmart, Macy’s i Best Buy? To niekwestionowani liderzy w działaniach omnichannel. Nie jest przypadkiem, że wszystkie wymienione firmy wprowadzają w swych działaniach beacony. Sensory BLE to nadzieja na połączenie świata online’u i offline’u w smartfonie klienta. Ale od początku, wyobraź sobie, że...

plus
houston-mamy-problem
houston-mamy-problem
Autor: Mateusz Woźniak
Data dodania: 15.07.2015
Tematy
komunikacja marketingowa
marketing B2B

Houston, mamy problem

Człowiek jest istotą stadną. Od zarania dziejów, od początku istnienia własnego gatunku łączył się w grupy – w grupie łatwiej było zdobywać pożywienie, schronienie, grupa dawała wsparcie, opiekę, chroniła przed niebezpieczeństwem i pomagała zwyciężać wrogów. Zmiany niesione przez ewolucję, powstawanie i upadki wielkich cywilizacji, przełomy i rewolucje technologiczne – wszystko to odciskało piętno na funkcjonowaniu ludzkości; wciąż jednak człowiek potrzebował towarzystwa innych przedstawicieli własnej rasy.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły