Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: książki

ksiazki_art
ksiazki_art
Autor: Łukasz Kosuniak
Data dodania: 20.12.2016
Tematy
książki

Czytelnia Marketera B2B – książki

Świat marketingu B2B czasem wydaje się mniej dynamiczny niż jego konsumencka część. To tylko pozory. W rzeczywistości ta dziedzina rozwija się w nieprawdopodobnym tempie i co kilka tygodni pojawiają się ciekawe zasoby lub narzędzia.

konsument2
konsument2
Autor: Redakcja
Data dodania: 13.12.2016
Tematy
książki

Lojalność… Klucz do sukcesu w biznesie

Na rynku pojawiła się najnowsza książka Macieja Tesławskiego pod mocnym tytułem "Konsument wierny jak pies", dotycząca tak ważnej kwestii lojalności oraz projektowania programów lojalnościowych.

zrzut-ekranu-2016-11-30-o-12-43-05
zrzut-ekranu-2016-11-30-o-12-43-05
Autor: Redakcja
Data dodania: 30.11.2016
Tematy
książki

Zawodowo od nowa!

Ta książka nie jest o rzucaniu pracy. To poradnik o tym, jak zacząć świadomie budować swoją karierę – niezależnie od tego, czy marzysz o awansie, pracy na własny rachunek, czy chcesz pozostać w obecnym miejscu i poprawić swoją sytuację. Praca nie musi być więzieniem, w którym odsiadujesz wyrok aż do przejścia na emeryturę!

nlp
nlp
Autor: Redakcja
Data dodania: 25.11.2016
Tematy
książki

Nie myśl, że NLP zniknie!

Programowanie neurolingwistyczne (NLP) jest postrzegane i definiowane najczęściej dwojako. Pierwsza postawa wobec tej techniki zakłada, że NLP to rewolucyjne podejście do życia i rozwoju osobistego, które w prosty sposób pozwala zrealizować praktycznie każde cele, z różnych obszarów naszego życia. Druga postawa, skrajnie odmienna, zakłada, że NLP to pseudonaukowa, nieweryfikowalna opowieść, która ma niewiele wspólnego z psychologią. Rafał Żak w swojej najnowszej książce "Nie myśl, że NLP zniknie" pomaga czytelnikowi zweryfikować, która postawa jest bliższa prawdzie.

pr
pr
Autor: Redakcja
Data dodania: 24.11.2016
Tematy
książki

Poznaj nowe oblicze PR-u

"Nowy PR" to pierwsza polska książka opisująca trendy w internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. Poznaj potencjał Nowego PR-u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki.

ratnicyn
ratnicyn
Autor: Redakcja
Data dodania: 24.11.2016
Tematy
książki

Wykorzystaj pełen potencjał nowych technologii

Aby zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych i marketingowych musisz wykorzystywać siłę napędową w postaci najnowszych dostępnych technologii. Poznaj je teraz wszystkie!

staniszewski
staniszewski
Autor: Redakcja
Data dodania: 18.11.2016
Tematy
książki

Strategiczne podejście do rynku

Długo oczekiwana, nowa książka Marka Staniszewskiego o strategii w marketingu. Najnowsza odsłona sztuki myślenia strategicznego.

mw
mw
Autor: Redakcja
Data dodania: 02.11.2016
Tematy
książki

Budując biznes zacznij od wartości

Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu. Przeczytaj i sprawdź jak to robią najlepsi na rynku! Poznaj inspirujące historie polskich firm, które wierzą, że biznes ma do spełnienia ważniejsze zadanie niż tylko zarabianie pieniędzy, a człowiek stanowi w nim największą wartość.

silne-marki
silne-marki
Autor: Redakcja
Data dodania: 14.10.2016
Tematy
książki

Bądź silną marką osobistą

Ta książka to początek drogi. Pozwoli Ci zrobić pierwszy, najważniejszy krok w stronę Twojej silnej marki osobistej. Krok – bo budowanie marki osobistej to niezwykle fascynujący i nieustający proces. Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej? Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty? A może ktoś, kto […]

zwycieskie-strategie
zwycieskie-strategie
Autor: Redakcja
Data dodania: 10.10.2016
Tematy
książki

Zwycięskie strategie. Jak liderzy tworzą przyszłe sukcesy

Od każdego przywódcy oczekuje się konkretnych wyników: zrealizowania budżetu, dochowania terminów i zręcznego zarządzania ludźmi, które sprawią, że firma będzie sprawnie funkcjonowała z dnia na dzień. W tym jednak kryje się niebezpieczeństwo: codzienne zmagania biorą górę nad długookresowymi celami, a przecież osiąganie wyników w niepewnym otoczeniu wymaga wybiegania wzrokiem w przyszłość, perspektywicznego myślenia i umiejętnego […]

ziglar
ziglar
Autor: Redakcja
Data dodania: 07.10.2016
Tematy
książki

Ziglar o sprzedaży. Najlepszy przewodnik profesjonalnego sprzedawcy

Czy chcesz dotrzeć na szczyt w zawodzie sprzedawcy? Czy charakteryzują cię elastyczność, upór, dobra organizacja, entuzjazm, silna motywacja i doskonałe podejście? Cechy te, zdaniem Ziga Ziglara, mogą pojawić się wyłącznie wtedy, gdy posiądziesz tę najważniejszą, a mianowicie chęć rozwoju. Bez względu na to, czy jesteś początkującym praktykantem w świecie sprzedaży, czy może wytrawnym zawodowcem, musisz – […]

biblia
biblia
Autor: Redakcja
Data dodania: 05.10.2016
Tematy
książki

Biblia e-biznesu. Nowy testament

„Biblia e-biznesu. Nowy Testament” to druga część bestsellerowej „Biblii e-biznesu”, która ukazała się trzy lata temu i zdobyła prestiżową nagrodę Economicus dla najlepszego poradnika ekonomicznego. Dziś, trzy lata po premierze i sukcesie „Jedynki”, czas na drugie wydanie Biblii e-biznesu. Przez ten czas statystycznemu polskiemu e-przedsiębiorcy przybyło zmarszczek, ubyło złotówek, a także chęci, by rywalizować w coraz bardziej krwawej walce z konkurencją bezmyślnie zaniżającą […]

rok-coachingu
rok-coachingu
Autor: Redakcja
Data dodania: 04.10.2016
Tematy
książki

Rok coachingu z Peterem Druckerem. 52 lekcje skutecznego przywództwa

Koncepcje zarządzania, innowacyjności, przywództwa, efektywności i przystosowywania się do zmian Petera Druckera stanowią fundament współczesnej wiedzy biznesowej. Był on także mentorem wielu ważnych postaci w świecie biznesu, władz państwowych oraz organizacji pozarządowych i bardzo to sobie cenił. Dzięki książce Rok coachingu z Peterem Druckerem będziesz mógł doświadczyć jego mądrości, gdy wieloletni współpracownik Druckera, Joseph A. […]

zyjtakjakchcesz
zyjtakjakchcesz
Autor: Redakcja
Data dodania: 30.09.2016
Tematy
książki

Żyj tak, jak chcesz. Jak z sukcesem łączyć pracę z życiem osobistym

Skupiasz się na tym, aby cały czas żyć „pełnią” życia. Tylko czy to twoje życie faktycznie jest takie pełne? Czy aby przypadkiem za bardzo się nie rozdrabniasz? Posłuchaj, co ma ci do powiedzenia Stew Friedman, profesor Wharton School, który doradza liderom z całego świata. Friedman walczy z błędną koncepcją równowagi między pracą a życiem, szukając […]

poznaj-siebie
poznaj-siebie
Autor: Redakcja
Data dodania: 26.09.2016
Tematy
książki

Poznaj siebie i znajdź własną drogę

Nie zadowalaj się status quo. Znajdź w swoim życiu prawdziwy sens! Życie rzadko toczy się zgodnie z planem czy naszymi życzeniami. Napotykamy wiele nieoczekiwanych rzeczy, niespodzianek i niepowodzeń, przez co często wydaje się nam, że jedyne rozsądne wyjście to wybrać bezpieczną drogę, czyli dostosować do oczekiwań, które świat formułuje wobec nas. Jeff Goins proponuje lepsze […]

twarza-w-twarz
twarza-w-twarz
Autor: Redakcja
Data dodania: 22.09.2016
Tematy
książki

Twarzą w twarz z kapitalizmem. Realne rozwiązania dla niezdrowego systemu ekonomicznego

Gwałtowne załamanie rynków finansowych, które dało początek wielkiej recesji, obnażyło grzechy sektora finansowego i ujawniło niebezpieczeństwo związane z bańkami spekulacyjnymi. Jednakże późniejsze wydarzenia pokazały coś więcej: strukturalną słabość systemu tak wielką, że może zagrozić kondycji ekonomicznej naszego kraju i dobrobytowi społeczeństwa demokratycznego. Problemy są bardzo dotkliwe: deficyt dobrze płatnych miejsc pracy, niepełne zatrudnienie, ogromne zadłużenie […]

dwie-niezywykle-godziny
dwie-niezywykle-godziny
Autor: Redakcja
Data dodania: 21.09.2016
Tematy
książki

Dwie niezwykłe godziny. Wykorzystaj swoją szczytową produktywność i zrealizuj najważniejsze zadania

Niezależnie od tego, czy lubisz swoją pracę, pakiet zadań, którym na co dzień trzeba sprostać, osiągnął już abstrakcyjne rozmiary. Codziennie towarzyszy ci niepokój, czy ze wszystkim zdążysz. Które niecierpiące zwłoki sprawy będziesz musiał – znowu – poświęcić, żeby nie utonąć w morzu pracy? W reakcji na nieustannie wydłużające się listy rzeczy do zrobienia intuicyjnie skupiasz […]

szalony
szalony
Autor: Redakcja
Data dodania: 20.09.2016
Tematy
książki

Szalony, czyli przedsiębiorczy. O tym dlaczego warto iść pod prąd

Gdy nie nazywają cię szalonym, oznacza to, że nie mierzysz dość wysoko Podejmowanie ryzyka przestało być domeną kolesi w bluzach z kapturem, którym nie chciało się kończyć studiów. Dzisiaj wszyscy powinni zachowywać się jak przedsiębiorcy, bez względu na to, czy pracują w wielkiej korporacji, w organizacji non profit czy w małej rodzinnej firmie. Musimy być […]

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły