Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: lojalność klienta

budzet_sodexo
budzet_sodexo
Autor: Redakcja
Data dodania: 16.12.2016
Tematy
lojalność klienta

Ostatni dzwonek na efektywne wykorzystanie zaoszczędzonego budżetu!

Czy zaoszczędzone w budżecie środki mogą być na końcu roku powodem do zmartwień? W żadnym wypadku! Nadwyżka budżetu, to nie tylko szansa na szybką poprawę tegorocznych wyników sprzedaży, ale również na dobry start w nowy rok, pod warunkiem, że szybko i mądrze ją zainwestujemy. Eksperci Sodexo Benefits and Rewards Services podpowiadają jak zrobić to najbardziej efektywne.

lojalnosc1
lojalnosc1
Autor: Redakcja
Data dodania: 16.12.2016
Tematy
lojalność klienta

4 najczęściej zadawane pytania o programy lojalnościowe

Aby program lojalnościowy przyniósł oczekiwane rezultaty musi być odpowiednio przygotowany. Dlatego warto wybrać do współpracy doświadczonego eksperta w tej dziedzinie, który nie tylko rozwieje ewentualne wątpliwości, ale zaproponuje optymalne rozwiązania.

Businessman in business suit pay by credit card. Wide banner composition with bokeh in background.
Businessman in business suit pay by credit card. Wide banner composition with bokeh in background.
Autor: Redakcja
Data dodania: 30.11.2016
Tematy
lojalność klienta

Pięć korzyści z kart przedpłaconych

Przedpłacona Karta Premiowa Sodexo Benefits and Rewards Services to propozycja dla firm szukających skutecznych i nowoczesnych narzędzi wsparcia sprzedaży i atrakcyjnych nagród 
w programach lojalnościowych. Rozwiązanie to jest praktyczne i efektywne zarówno dla zamawiającego jak i dla użytkownika, a dodatkowo gwarantuje dostęp do szerokiej oferty promocyjnej.

click
click
Autor: Redakcja
Data dodania: 18.11.2016
Tematy
lojalność klienta

Jeden kod, a tyle możliwości

Elektroniczny voucher Click e pass sprawdza się idealnie jako prezent biznesowy lub nagroda w programach wsparcia sprzedaży. Wystarczy przy pomocy kodu zalogować się na stronie internetowej, wybrać nagrodę z katalogu i oczekiwać jej dostarczenia. Odpowiadając na potrzeby klientów, Sodexo Benefits and Rewards Services, wprowadziło nową jego wersję cenową z dostępem do szerokiego katalogu win i akcesoriów związanych z winami.

budzet
budzet
Autor: Redakcja
Data dodania: 16.11.2016
Tematy
lojalność klienta

Zainwestuj z zyskiem zaoszczędzony budżet!

Jeśli firmowy rok budżetowy uda się zamknąć z nadwyżką, to warto rozważyć inwestycję 
w efektywne rozwiązania, które będą miały wpływ na wyniki sprzedaży nie tylko teraz, ale także w kolejnych miesiącach. Sodexo Benefits and Rewards Services rusza właśnie ze swoją 
akcją „Budget cleaning”, w której eksperci podpowiadają jakie narzędzia wybrać, 
aby zmaksymalizować wyniki sprzedażowe.

mity
mity
Autor: Redakcja
Data dodania: 07.11.2016
Tematy
lojalność klienta

5 mitów na temat programów lojalnościowych

Z roku na rok coraz więcej firm dostrzega, że programy lojalnościowe nie tylko pomagają zdobyć nowych i utrzymać dotychczasowych klientów, ale również wpływają na wzrost przychodów i przewagę konkurencyjną. Jednak wokół tego jak skutecznie budować lojalność narosło kilka mitów, które mogą przeszkodzić w wyborze efektywnych narzędzi i strategii realizacji. Warto je odczarować.

sprzedaz
sprzedaz
Autor: Redakcja
Data dodania: 28.10.2016
Tematy
lojalność klienta

Uratuj niewykorzystany budżet „Budget cleaning” z Sodexo

Odpowiednie żonglowanie budżetem to nie lada sztuka. Co zrobić gdy pod koniec roku okazuje się, że nie udało się go całkowicie wykorzystać, a zaoszczędzone pieniądze mogą przepaść wraz z nadejściem stycznia? Warto zainwestować je w efektywne rozwiązania, które będą miały wpływ na wyniki sprzedaży nie tylko teraz, ale także w kolejnych miesiącach.

banner_marketer
banner_marketer
Autor: Joanna Koprowska
Data dodania: 20.10.2016
Tematy
lojalność klienta

Szczęście: klucz do lojalności klientów

W dobie nadmiaru usług i produktów firmy potrzebują szczęśliwych klientów. Takich, którzy kochają ich produkty i usługi, regularnie je kupują i przekonują do tego swoich bliskich. Jak zadbać o szczęście klientów i cieszyć się ich lojalnością?

lojalnosc
lojalnosc
Autor: Mariusz Cichy
Data dodania: 19.10.2016
Tematy
lojalność klienta

Wsparcie sprzedaży nigdy nie było tak proste

Stworzenie programu wsparcia sprzedaży, który przyciągnie uczestników, to nie lada wyzwanie. Co zrobić by program podbił serca tych, do których jest kierowany? Zaproponować nagrody, które dają natychmiastową gratyfikację.

cover-artykuu_ebook
cover-artykuu_ebook
Autor: Redakcja
Data dodania: 12.10.2016
Tematy
lojalność klienta

E-book „Programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży”. Pobierz już dziś!

Walczysz o uwagę, zaufanie i lojalność klientów? Sprawdź, jak robić to skutecznie! Pobierz bezpłatny e-book „Programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży”!

Komunikacja w programach lojalnościowych

Głównym czynnikiem decydującym o sukcesie programu lojalnościowego jest komunikacja, a konkretnie jej odpowiednia intensywność oraz właściwy dobór narzędzi. Odpowiednimi rozwiązaniami w zakresie komunikacji można do pewnego stopnia nawet uzupełnić niedostatki w atrakcyjności nagród czy w mechanizmie promocji. Po jakie z nich sięgać?

grywalizacja marketing
grywalizacja marketing
Autor: Ewelina Wolszczak
Data dodania: 26.02.2016
Tematy
grywalizacja
lojalność klienta

Warzywne inspiracje, SmileDrive i rekuperator — grywalizacja w różnych odsłonach

Grywalizacja to popularny trend marketingowy. Terminem tym określa się wykorzystanie mechaniki znanej z gier fabularnych i komputerowych do modyfikowania zachowań ludzi w sytuacjach niebędących grami, w celu zwiększenia ich zaangażowania. Technika ta bazuje na przyjemności, jaka płynie z podejmowania wyzwań, osiągania kolejnych poziomów, rywalizacji oraz współpracy.

Lojalność zamknięta w małych gestach
Lojalność zamknięta w małych gestach
Autor: Diana Czarnecka
Data dodania: 15.09.2015
Tematy
lojalność klienta
omnichannel
upominki biznesowe

Lojalność zamknięta w małych gestach

„Istnieje tylko jeden szef. Klient. I może zwolnić każdego w firmie, od prezesa w dół – po prostu wydając swoje pieniądze gdzie indziej” – tą krótką wypowiedzią Sam Walton, założyciel popularnej w Stanach Zjednoczonych sieci supermarketów Walmart, wskazał przedsiębiorcom, na co powinni zwrócić uwagę, chcąc w dzisiejszych realiach stworzyć markę, która nie zaistnieje na rynku tylko tymczasowo, ale odniesienie długofalowy sukces. Mając tę świadomość, wielu z nich przyjmuje postawę prokliencką, którą można uznać za niezbędną podstawę dla strategii działalności mającej aspiracje do podbicia serc – i portfeli – klientów, a tym samym – wyprzedzenia konkurencji.

Kolekcje Lifestyle i Kolekcje Przeżyć łączą uniwersalność z wyjątkowością
Kolekcje Lifestyle i Kolekcje Przeżyć łączą uniwersalność z wyjątkowością
Autor: Experiago
Data dodania: 15.09.2015
Tematy
lojalność klienta
upominki biznesowe

Kolekcje Lifestyle i Kolekcje Przeżyć łączą uniwersalność z wyjątkowością

Upominki biznesowe już na stałe wpisały się w strategię budowania relacji z partnerami biznesowymi i klientami. Odpowiednio dobrany i z pomysłem wręczony prezent to inwestycja, która szybko się zwróci – niezależnie od tego, czy chcemy podziękować kontrahentom, przypomnieć o sobie kluczowym klientom, czy też zdobyć nowych.

lojalnosc 30 recenzja
lojalnosc 30 recenzja
Autor: Piotr Wojciechowski
Data dodania: 27.07.2015
Tematy
grywalizacja
lojalność klienta
recenzja

Lojalność 3.0

Coraz większa konkurencja i nieustanie rosnące wymagania klientów powodują, że firmy muszą spojrzeć na kwestię lojalności w zupełnie nowy sposób. Dziś nie wystarczy już plastikowa karta, na której w mniej lub bardziej tajemniczy sposób zbierają się punkty.

Lojalność w sektorze B2B

Walka o lojalność klienta biznesowego (podobnie jak o biznesowego partnera) przybiera dziś coraz bardziej wyrafinowaną postać. Z pewnością wyczerpują się proste rezerwy. Nie wystarczy samo uruchomienie programu lojalnościowego, by wzrosła lojalność odbiorców. Warunkiem sukcesu staje się nieustanne poszukiwanie nowych pomysłów i rozwiązań, przyglądanie się rynkowej rzeczywistości oraz pilne śledzenie marketingowych trendów.

nadzwyczajna-usluga-glowne
nadzwyczajna-usluga-glowne
Autor: Redakcja
Data dodania: 30.10.2014
Tematy
książki
lojalność klienta
zachowania konsumenckie

Nadzwyczajna usługa. Jak przekuć zaangażowanie klienta w sukces twojej firmy

„Nadzwyczajna usługa. Jak przekuć zaangażowanie klienta w sukces twojej firmy” to najnowsza publikacja Frances Frei, profesor Harvard Business School oraz Anne Morriss, dyrektor zarządzającej Concire Leadership Institute, firmy konsultingowej, która pomaga liderom identyfikować i przezwyciężać bariery utrudniające osiąganie dobrych wyników.

lojalnoscwsocialmedia
lojalnoscwsocialmedia
Autor: Dariusz Deszczka
Data dodania: 15.09.2014
Tematy
lojalność klienta

Zadowolony klient to lojalny klient – jak efektywnie budować lojalność?

Prawie połowa firm w Polsce prowadzi programy lojalnościowe i motywacyjne skierowane do partnerów biznesowych. Jest to wynik zwiększającej się wśród przedsiębiorstw świadomości, że na wielkość sprzedaży wpływa nie tylko zadowolenie konsumentów, ale i pozytywne relacje z kontrahentami. Jednak aby akcja wsparcia sprzedaży przynosiła skutek, musi być dobrze przygotowana, oryginalna, a do tego powinna jeszcze oferować bogaty katalog nagród. Na szczęście na rynku funkcjonuje wiele nowoczesnych rozwiązań, takich jak platformy dostępne online, które pomagają nie tylko stworzyć ciekawy program, ale i nim zarządzać.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły