Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: marketing w wyszukiwarkach

adwords
adwords
Autor: Justyna Bakalarska
Data dodania: 21.10.2016
Tematy
marketing w wyszukiwarkach

Skuteczna kampania linków sponsorowanych

W kolejnym odcinku cyklu Narzędzia marketera przyglądamy się ponownie kampaniom linków sponsorowanych. Wiedzą na ich temat dzieli się w wywiadzie Edyta Wsół - certyfikowany specjalista Google AdWords.

infografika-ebook-seo_cover
infografika-ebook-seo_cover
Autor: Redakcja
Data dodania: 29.03.2016
Tematy
analityka internetowa
marketing w wyszukiwarkach

Samodzielny audyt strony www – e-book i infografika

Drugi, bezpłatny e-book poświęcony tematyce audytu SEO został właśnie udostępniony przez Agencję WhitePress. Pierwsza publikacja była raportem dotyczącym audytu konkretnej domeny. Tym razem został opublikowany poradnik, który w znacznym stopniu ułatwia przeprowadzanie audytu SEO samodzielnie. E-book jest kolejnym materiałem udostępnionym w ramach projektu „Nowa koncepcja SEO”, który ma na celu zebranie jak największej liczby materiałów […]

Untitled design (1)
Untitled design (1)
Autor: Redakcja
Data dodania: 10.03.2016
Tematy
content marketing
marketing w wyszukiwarkach

Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach

Nie ma jeszcze danych za poprzedni rok, ale według wstępnych szacunków rynek marketingu w wyszukiwarkach osiągnął wartość ponad miliarda złotych. Eksperci z branży przewidują, że w 2016 roku może być jeszcze lepiej, choć dalecy są od wieszczenia kolejnej rewolucji. Bo tych było w przeszłości aż nadto i żadna nie wstrząsnęła rynkiem tak, jak można się […]

audyt seo
audyt seo
Autor: Redakcja
Data dodania: 26.01.2016
Tematy
marketing w wyszukiwarkach

Raport z audytu SEO „na żywo”

Platforma WhitePress opublikowała podsumowanie pierwszego webinarium w ramach projektu „Nowa koncepcja SEO”. Publikacja w formie obszernego raportu, stanowi zapis problemów i błędów, które znalazły się na omawianym, przykładowym portalu. Dokument z audytu stanowi pierwsze tak szerokie opracowanie, które zostało udostępnione na polskim rynku. Znajdują się w nim wytyczne dla konkretnej, audytowanej strony (w tym przypadku […]

RECENZJA_33
RECENZJA_33
Autor: Redakcja
Data dodania: 25.01.2016
Tematy
kampanie reklamowe
książki
marketing w wyszukiwarkach

AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii – książka

„Adwords 360°" Pauliny Wiktorskiej to pierwszy na polskim rynku katalog kampanii skierowany do osób, które znają program Google AdWords i szukają inspiracji do rozwoju swoich kampanii.

Zadbaj o widoczność w wyszukiwarkach. TOP10 niezbędnych elementów optymalizacji stron

Obecnie nie wystarczy posiadać bloga, serwisu informacyjnego czy sklepu internetowego, żeby zaistnieć w świecie wirtualnym. Wyłącznie pierwsze miejsca w wyszukiwarce Google obdarzone są gwarancją uzyskania zamierzonych celów prowadzenia serwisów internetowych, nie wystarczy więc sama obecność w indeksie wyszukiwarki. Zasada jest prosta – tylko zwycięzca bierze wszystko. Odnosi się to również do działań w obszarze marketingu w wyszukiwarkach internetowych, a zwłaszcza osiągania jak najwyższych wyników w SERP-ach (Search Engine Results Page). To wyłącznie dzięki nim blog otrzymuje nowych fanów, więcej osób czyta informacje z serwisów a sklep internetowy zyskuje nowych klientów.

W jaki sposób rozliczać wydatki na Google AdWords?
W jaki sposób rozliczać wydatki na Google AdWords?
Autor: Sebastian Bobrowski
Data dodania: 14.08.2015
Tematy
marketing w wyszukiwarkach
prawo

W jaki sposób rozliczać wydatki na Google AdWords?

Przygotowując szeroko zakrojoną kampanię reklamową, nie sposób dziś pominąć działań przeprowadzanych w sieci. A tam, jak wiadomo, na wielu frontach rządzi i dzieli „wujek Google”. Jednym z jego najskuteczniejszych narzędzi pozwalających na dotarcie ze swoim przekazem do ściśle określonej grupy odbiorców jest Google AdWords. Zanim jednak przystąpimy do wyboru słów kluczowych i uruchomimy tryby kampanii, warto poznać specyfikę tego systemu pod kątem podatków. Powód? Google AdWords wymaga specjalnego potraktowania i zadbania o nieoczywiste niuanse.

8 najlepszych rozszerzeń do przeglądarek internetowych dla specjalisty SEO/PPC i nie tylko

W pracy każdego specjalisty, poruszającego się w obszarze marketingu internetowego, ważne jest korzystanie z narzędzi, które tę pracę ułatwią, przyspieszą – sprawią, że będzie bardziej efektywna. Jeśli chodzi o specjalistę SEO/PPC, szczególnie pomocne są takie narzędzia, które można wykorzystać z poziomu przeglądarki internetowej. W poniższym artykule zaprezentuję osiem rozszerzeń do przeglądarek internetowych, które mogą pomóc w codziennej pracy. I to nie tylko osobom zajmującym się pozycjonowaniem lub reklamą w wyszukiwarkach...

Sposoby zarabiania na własnej stronie internetowej Część 1.

Każdy marzy o zarabianiu w internecie, ale nie każdy wie, jak to robić. Doskonale świadczą o tym liczby – na świecie jest grubo ponad 860 mln stron internetowych. Wśród nich jednak aktywnych jest ponad cztery razy mniej. To oznacza, że gros właścicieli stron w ogóle nie wykorzystuje ich potencjału…

prawdy i mity na temat wyniku jakosci w gdn
prawdy i mity na temat wyniku jakosci w gdn
Autor: Paulina Wiktorska
Data dodania: 21.07.2015
Tematy
marketing w wyszukiwarkach

Prawdy i mity na temat Wyniku Jakości w sieci reklamowej Google

Wynik Jakości (ang. Quality Score, QS) to dla każdego reklamodawcy jeden z najważniejszych mierników jakości kampanii, determinujący wyświetlanie reklam i ich pozycję. Powszechnie mówi się o Wyniku Jakości w odniesieniu do sieci wyszukiwania, ale coraz częściej zapomina się o tym, że Quality Score również jest obliczany dla reklam display. Choć nie jest widoczny bezpośrednio na koncie, w dużej mierze decyduje o tym, czy nasza reklama ma szansę pojawić się na stronie wydawcy. W sieci krąży wiele mitów na temat tego czynnika. Czas najwyższy obalić kilka z nich.

plus
praktyki reklamowania sie w google adwords dla b2b
praktyki reklamowania sie w google adwords dla b2b
Autor: Krzysztof Wroński
Data dodania: 15.07.2015
Tematy
marketing B2B
marketing w wyszukiwarkach

Skuteczne praktyki reklamowania się w Google AdWords dla B2B

Napisano już wiele artykułów i poradników na temat najlepszych praktyk reklamowania się w Google AdWords. Eksperci dzielili się w nich swoim doświadczeniem, podając ogólne zasady do zastosowania na każdym koncie. Ale wszyscy, którzy kiedykolwiek zajmowali się sprzedażą bądź reklamą wiedzą, że należy mieć inne podejście do klientów indywidualnych i inne do klientów biznesowych. Nasuwa się więc pytanie, czy reklamując się w Google AdWords, należy również zastosować inne podejście w stosunku do klientów B2B?

plus
po pierwsze mierzyc
po pierwsze mierzyc
Autor: Elżbieta Brzóz
Data dodania: 15.07.2015
Tematy
marketing B2B
marketing w wyszukiwarkach

Po pierwsze mierzyć – czyli 5 raportów Google Analytics, które pozwolą Ci zwiększyć liczbę leadów

Możesz przeznaczać lwią część budżetu marketingowego na pozyskiwanie ruchu na stronę. Jeżeli w wyniku takich działań Twoja witryna gromadzi tysiące użytkowników, ale nie generuje większej liczby zapytań sprzedażowych, to oznacza to, że Twoje kampanie marketingowe nie przynoszą właściwie żadnych rezultatów. Wciąż oceniasz efektywność swoich stron docelowych na podstawie raportu liczby unikalnych użytkowników? Najwyższy czas to zmienić.

raport-cieplny-glowne
raport-cieplny-glowne
Autor: Artur Skowron
Data dodania: 25.05.2015
Tematy
marketing w wyszukiwarkach
narzędzia

„Raport cieplny”, czyli gra w ciepło-zimno optymalizująca działania SEM

W optymalizacji kampanii SEM bardzo łatwo jest poddać się własnej intuicji, powierzchownej obserwacji lub „wcześniejszym doświadczeniom”. To jednak prosta droga do niedoinwestowania lub przeinwestowania kampanii. O tym, że wskazówki ukryte są w liczbach, nie trzeba nikomu mówić. Można jednak pokazać je w bardziej przyjazny sposób – i dzięki temu sprawnie optymalizować działania marketingowe.

Google-Tag-Manager
Google-Tag-Manager
Autor: Maciej Muszyński
Data dodania: 12.05.2015
Tematy
e-marketing
marketing w wyszukiwarkach

Google Tag Manager – sposób na niezależność działań e-marketingu

Ile razy zdarzyło się Wam, że rozpoczęcie działań e-marketingowych przedłużało się w nieskończoność, ponieważ czekaliście na wpięcie przez dział IT Kodu Analytics? A co, kiedy okazywało się, że zaimplementowany kod nie działa prawidłowo, a poprawa jego implementacji trwała kolejne dni, tygodnie? Mam nadzieję, że wielu z Was ominęły takie nieprzyjemne przygody, a dzięki usłudze, jaką jest Google Tag Manager nigdy ich nie doświadczycie.

Google_Analytics_RECENZJA
Google_Analytics_RECENZJA
Autor: Marcin Wsół
Data dodania: 05.05.2015
Tematy
marketing w wyszukiwarkach
recenzja

Google Analytics w biznesie – recenzja

Ponad rok temu w moje ręce trafiła książka Martyny Zastrożnej pt. „Google Analytics dla marketingowców”. Tytuł ten skierowany jest do osób, które dopiero rozpoczynają lub zamierzają rozpocząć przygodę z narzędziem analitycznym jakim jest Google Analytics. Z racji, że korzystam z niego na co dzień i wiele rzeczy już wiem, ostatnio postanowiłem przeczytać książkę w ramach powtórki i usystematyzowania swojej wiedzy.

Jak skutecznie korzystać z remarketingu Część 1. Wykorzystanie usługi w Google

Remarketing w Google to temat cieszący się dużym zainteresowaniem zarówno ze strony marketerów, jak i ich klientów. Nie raz spotkałam się ze stwierdzeniem, że na chwilę obecną remarketing powinien być jednym z elementów każdej strategii promocyjnej skierowanej do sieci internetowej. Czy tego typu działanie jest rzeczywiście efektywne? W czym tkwi fenomen remarketingu? Wreszcie, jak uruchomić remarketing w Google?

siec-reklamowa-google
siec-reklamowa-google
Autor: Paulina Wiktorska
Data dodania: 17.03.2015
Tematy
marketing w wyszukiwarkach

Sieć reklamowa Google – od Zera do Mastera

Poznaj sieć reklamową Google. Sieć o ogromnym zasięgu, której reklamy docierają do mas, korzystających z różnych urządzeń dzięki skutecznej kombinacji i możliwościom targetowania. Ogromny zasięg tego narzędzia sprawia, że może on być jednocześnie sporą pułapką dla tych, którzy dopiero zaczynają przygodę z promocją w programie Google Adwords. Od czego więc zacząć?

Tajemnica sukcesu pozycjonera, czyli narzędzia niezbędne do pracy w branży SEO

Pozycjonowanie to praca, w której niezbędna jest nie tylko specjalistyczna wiedza z zakresu e-marketingu, ale też umiejętność organizacji poszczególnych zadań, analityki internetowej, a także – a może przede wszystkim – kreatywność. Dobry pozycjoner to taki, który nie tylko sprawnie korzysta z dostępnych mu środków, ale również samodzielnie planuje strategie działania dla poszczególnych klientów, bada efekty i dokonuje bieżących zmian strategicznych. Czy działa sam? Nie do końca…

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły