Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Temat: marketing wartości

turkus
turkus
Autor: Justyna Bakalarska
Data dodania: 25.11.2016
Tematy
marketing wartości

Jak stać się turkusową organizacją? Niełatwa zmiana na lepsze

W ostatnim czasie niezwykle popularna stała się idea firm turkusowych, której twórcą jest Frideric Lalux. W takich firmach najważniejszy jest głębszy biznesowy cel, poczucie misji, podmiotowe traktowanie człowieka, brak hierarchiczności i samozarządzanie oraz budowanie środowiska zaufania i współpracy. Firm, które działają w oparciu o tzw. paradygmat turkusowy jest coraz więcej, również w Polsce. Korzyści z takiego podejścia na współczesnym rynku są ogromne, jednak ścieżka prowadząca do miana firmy turkusowej jest często zawiła, pełna ślepych uliczek i wielu wybojów. O trudach we wprowadzaniu samozarządzania do organizacji, o własnej, mentalnej zmianie i nowym podejściu do biznesu w szczerej rozmowie opowiada Tomasz Misztal, prezes firmy Kamsoft Podlasie.

wartosci
wartosci
Autor: Justyna Bakalarska
Data dodania: 24.10.2016
Tematy
marketing wartości

Czy biznes stać na wartości?

Z Mateuszem Zmyślonym, założycielem i dyrektorem kreatywnym Grupy ESKADRA oraz współtwórcą projektu naukowego Firma - Idea rozmawiamy o tym jak gospodarka, którą rządził kult pieniądza, zmierza w kierunku zupełnie odmiennych wartości.

plus

Videomailing – uniwersalne narzędzie marketingu 3.0

Ludzie w kontaktach z marką oczekują zaangażowania. Chcą, aby firma oferowała coś więcej niż produkt/usługę. Relacja marka–klient powinna być zatem nie tyle transakcją kupna-sprzedaży, co przekazaniem wartości firmy i tego, co się z nimi wiąże. Niestety z powodu natarczywych form reklamy odbiorcy są uczuleni na działania marketingowe. Coraz trudniej wciągnąć użytkowników w komunikację, korzystając ze strategii i trików, które zdążyli już poznać. Przekłada się to na mniejsze zaufanie do marek. Dlatego dotychczasowe narzędzia zaczyna się wykorzystywać w nowej formie. Zmienia się komunikacja i działania budujące wizerunek i zaufanie. Nieuniknione staje się holistyczne podejście do reklamy, kampanii i klienta. By na konkurencyjnym rynku przekonać do siebie konsumentów, marka powinna uosabiać wartości, z którymi identyfikuje się jej grupa docelowa. Do tego celu możesz wykorzystać videomailing, który realizuje założenia marketingu 3.0.

plus
marketing_erze30
marketing_erze30
Autor: Magdalena Piotrowska
Data dodania: 15.05.2015
Tematy
marketing wartości
obsługa klienta

Marketing w erze 3.0

Zachowania klientów na przestrzeni lat ulegają diametralnym zmianom. To fakt. Faktem jest również to, że firmy już dawno porzuciły koncepcje marketingowe, w których skupiały się wyłącznie na produkcie, czy nawet – idąc dalej – na konsumencie, co było szczególnie istotnym czynnikiem sukcesu przedsiębiorstw w dobie marketingu 2.0. Przyszedł czas, kiedy od organizacji wymaga się znacznie więcej – dzisiejsze przedsiębiorstwa muszą działać w sposób elastyczny, być inspiracją dla siebie samych i całego otoczenia. Konsumenci wybierają bowiem te firmy, które odzwierciedlają wyznawane przez nich wartości, oraz korzystają z tych produktów i usług, które są zgodne z ich aspiracjami i oczekiwaniami.

trendy-obsluga-klienta-glowne
trendy-obsluga-klienta-glowne
Autor: Diana Czarnecka
Data dodania: 15.05.2015
Tematy
marketing wartości
obsługa klienta
trendy

O krok przed konsumentem – trendy w obsłudze klienta

Był rok 2009, kiedy hasło „marketing 3.0” po raz pierwszy wpisano do wyszukiwarki Google*. Sześć lat później można śmiało stwierdzić, że zarówno ten termin, jak i jego odpowiedniki na stałe weszły do codziennego słownika marketerów. Niosąc ze sobą wiele nowości, marketing holistyczny pewnym przedsiębiorstwom pozwolił na wyzwolenie drzemiącego w nich do tej pory potencjału, jednak dla tych, które nie zdążyły lub nie chciały się zaadaptować do nowo ustalonych zasad, stał się ostatnim gwoździem do trumny. Natomiast z perspektywy klientów był – i w zasadzie pozostaje do dzisiaj – powiewem świeżości, który do marketingu wniósł tak długo wyczekiwany pierwiastek człowieczeństwa.

nowoczesna-obsluga-klienta-procesie-budowania-marki
nowoczesna-obsluga-klienta-procesie-budowania-marki
Autor: Paweł Tkaczyk
Data dodania: 15.05.2015
Tematy
marketing wartości
obsługa klienta

Nowoczesna obsługa klienta w procesie budowania marki

Wyobraź sobie dom towarowy. Celowo nie używam określenia „galeria handlowa”, bo chcę stworzyć w Twojej głowie obraz miejsca odrobinę bardziej luksusowego. Jednocześnie chodzi mi o miejsce, które co prawda skupia w sobie wiele sklepów, ale wszyscy ludzie pracują tam na wspólną markę. Widzisz to?

plus
obsluga-reklamacji-niezadowolenia-klienta
obsluga-reklamacji-niezadowolenia-klienta
Autor: Jakub Sadowski
Data dodania: 15.05.2015
Tematy
marketing wartości
obsługa klienta
sprzedaż

Obsługa reklamacji i niezadowolenia klienta

Sprzedawać każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej. Słowo „śpiewać” zostało zastąpione słowem „sprzedawać” nieprzypadkowo. Każda firma sprzedaje. Jedna usługi, druga produkty, trzecia marzenia, czwarta piasek na pustyni i tak dalej. Jedna lepiej, druga gorzej – ale w każdym przypadku klienci wydają pieniądze i mają wysokie oczekiwania nie tylko w stosunku do produktu kupowanego, ale również (a nawet przede wszystkim) w stosunku do obsługi potransakcyjnej – w tym reklamacji i problemów, na jakie napotykają podczas współpracy. Mam nadzieję, że uda mi się przedstawić Wam to, jak ważne jest, aby jednak otoczyć klienta opieką na każdym etapie współpracy i wspierać go przez cały cykl jego życia, a w szczególności kiedy ma problem, zgłasza chęć reklamacji czy pretensje.

plus

Czy warto przyznać się do błędu, czyli o komunikacji w marketingu 3.0

Żadna ze stref działalności przedsiębiorstwa nie jest tak silnie związana z konsumentem jak marketing. Era marketingu 3.0 to czas, kiedy praktyki marketingowe w znacznym stopniu są kształtowane przez zmiany zachodzące w zachowaniach nabywców. Zatem komunikacja powinna być oparta na współpracy z konsumentem. Współpracy, której efektem jest wspólne, ciągłe tworzenie wartościowej marki. Czy to proste? Nie – to bardzo trudne. Komunikacja opiera się na dialogu, a dialog to nic innego jak rozmowa. Trzeba rozmawiać też o błędach, co – również w biznesie – nigdy nie jest proste.

plus
csr
csr
Autor: Katarzyna Dyrcz
Data dodania: 16.02.2015
Tematy
CSR
kampanie społeczne
marketing wartości

Przepis na kampanię społecznie odpowiedzialną

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) zyskuje w Polsce na popularności. Konsumenci, mając wybór, coraz częściej sięgają po produkty marek realizujących działania z zakresu marketingu społecznie odpowiedzialnego. Wciąż jednak niewiele firm ma pomysł na to, jak przeprowadzić angażującą kampanię CSR-ową. Te, które się na to zdecydują, zmuszone będą sięgać po działania charakterystyczne dla marketingu partyzanckiego, a nawet balansować na granicy szoku – po to, by przykuć coraz bardziej rozproszoną uwagę rozchwytywanego odbiorcy, przebić się z przekazem przez reklamowy szum komunikacyjny i wyróżnić tam, gdzie liczy się unikalny pomysł, ponieważ wszyscy korzystają z tym samych narzędzi.

Ewolucja koncepcji marketingu – od 4P do marketingu wartości

W dobie swobodnego przepływu informacji termin „marketing” pojawia się wyjątkowo często. Dla przykładu: „wrzućmy” to słowo w kilka wyszukiwarek: Google – prawie 3 mld wyników, Yahoo i Bing oferują możliwość wejścia na blisko 200 mln stron. Mogłoby się więc wydawać, że tak powszechne pojęcie nie będzie nam obce. Niestety, marketing przez większość wciąż kojarzony jest z reklamą lub innymi formami komunikacji marketingowej. Bywa też wiązany z pewną nadmierną ekspresją, czystą retoryką, a nawet manipulacją. Popularne stały się takie, wyrażenia jak np. „to tylko ściema marketingowa”. Warto więc zastanowić się, czym ten marketing właściwie jest.

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły